Ja, ik reed te snel over kruisingen, terwijl ik dat zo heb aangeleerd, en dat ik gewoon duidelijk overzicht had over die kruisingen, het was totaal open, vrij zicht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme poekie
Komt vast wel goed![]()
Weet je ook watvoor fouten je hebt gemaakt?
ik bestel nooit elektronica.. Alleen boeken en dvd'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je dan toch iets koopt haal het dan op cosmox.nl
en elektronica vind je elders soberso 100x goedkoper dan bij bol
Vansquote:
Theorie had ik in 2x, en ik deed ook 20 minuten over mijn examens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Awwwww![]()
Ik heb 20 minuten over mijn examen gedaan, direct geslaagd![]()
Ook theorie in 1x
Darwin award!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/23557
![]()
![]()
!
Cola song is cooler.quote:
Only in Chinaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/23557
![]()
![]()
!
eerst rickrollquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:08 schreef mc-Piel het volgende:
Studio versie FTW
Wanneer komt de Cola light song?
Nee, volgende is zoiets dat je meer tijd krijgt enzo, maar dat heb ik niet nodig.. Ik doe niks fout, geen zenuwen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is echt zuur man..
Maar krijg je nu de volgende niet van de staat?
Heb je al een faalangstexamen geprobeert?
Alles wat je doet moet je hier melden, nou goed. Sjongejonge.quote:
maar wat gaat er fout danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, volgende is zoiets dat je meer tijd krijgt enzo, maar dat heb ik niet nodig.. Ik doe niks fout, geen zenuwen of wat dan ook.
En nee, heb ook geen faalangst dus dat heeft allemaal geen nut..
Ik denk inderdaad dat ik het bij de fiets hou, en anders rij ik wel met collega's/vrienden mee.. Misschien wanneer ik een vaste baan heb weer een poging wagen, ik heb er nu het geld echt niet voor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon met de fiets gaan, heb je je gewicht op een mooi peil
Ik ben echt trots op je mang..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alles wat je doet moet je hier melden, nou goed. Sjongejonge.
Oh god, begint het weer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:11 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Welke pauper draait deze bullshit?
jezus christus wat kan jij zeikenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:11 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Welke pauper draait deze bullshit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Hoe kon het ook anders. Met zo'n reden.quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ajacied422
Bericht:
A
Wil je m'n vader erbuiten laten.. Wie is er aan het draaien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh god, begint het weer?
Sorry Sheriff, het was eigenlijk maar toevalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:12 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Wil je m'n vader erbuiten laten.. Wie is er aan het draaien?
Hij denkt ook dat we een Rickroll erg vinden ofzoquote:
Volgens die examinator dus dat ik te onvoorzichtig reed, ik reed te snel over kruisingen (op een industrietereinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
maar wat gaat er fout danecht balen
Niet als ik hem net heb gehoordquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:12 schreef mc-Piel het volgende:
Haha, Toon heeft gelijk z'n verzoekje ingediend volgens mij ?
lied is leuk, aanvrager nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat we een Rickroll erg vinden ofzo
Vind het best een leuk nummer
Volgende verzoekje: Technoboy!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet als ik hem net heb gehoord
Tja.. Je moet je bedenken dat je je moet gedragen als voorbeeldrijder, Je moet alles zien, en je hoofd draaien alsof je een bobblehead bentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik reed te snel over kruisingen, terwijl ik dat zo heb aangeleerd, en dat ik gewoon duidelijk overzicht had over die kruisingen, het was totaal open, vrij zicht.
qftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |