Hoezo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Koning Karim![]()
![]()
![]()
Krijg nog een pan aardappelen van 'm
nou ...geen behoefte aan ... vermaak me wel een met ene glaasje alcoholquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:56 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen met ondergewicht die een beetje experimenteren (dan begin je gewoon met wat minder toch?). Maar doe vooral waar je je zelf goed bij voelt!
Lees even terug, die flikkerde hij net van schrik over het aanrecht door de sirenequote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:53 schreef muzas het volgende:
Dus ik sodestraal mijn pan aardappelen over het aanrecht... Goddomme moet dat zo hard.
En gewoon laten liggen en richting tv en laptop rennenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees even terug, die flikkerde hij net van schrik over het aanrecht door de sirene
Dan klopt het, ik vergelijk haar lovers net met haantjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:56 schreef Soury het volgende:
Wat heeft Laura nou aan ? Ze lijkt wel een kip
Je mag gewoon liegen hoor!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:58 schreef Dark het volgende:
Moet de waarheid gesproken worden in de kvdw of mag je daar gewoon liegen?
Je mag gewoon liegen. Dus ik heb geen flauw idee wat het nut is van die overhoring.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:58 schreef Dark het volgende:
Moet de waarheid gesproken worden in de kvdw of mag je daar gewoon liegen?
ik zat ook met dat horlogequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:57 schreef Lyza666 het volgende:
Hij zei dat hij niet iets ging doen met relatie of familie van Guido ofzo, gezien de clou die hij samen met Monique gekregen had. Dus het is hoe dan ook fout.
Jammer, maar waarom heet het dan de kamer van de waarheid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |