Van losbandig gedrag dat volgt op drugsgebruik zou je best nog iets kunnen oplopen ja. Ook van het delen van snuifgear trouwens, al moet je dan meer denken aan iets als hep. B dan aids.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Want van coke snuiven krijg je aids.
Hmm, topic nr: 122, vanmorgen dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is het laatste wat je hebt gelezen?
Aha. Maar zijn verhaal ging over drugsgebruik. Niet over losbandigheid op seksueel vlak.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
NeeheeVanwege zijn losbandigheid
normaal niet ,kon het me ook al niet voorstellen en was er hoogst verbaasd over ,maar je *leert* hier steeds meerquote:
Oke, zolang je geen hero gaat doen met een geleende naald zit je safe op aids-gebied Ook geen GHB aannemen van oude mannenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
normaal niet ,kon het me ook al niet voorstellen en was er hoogst verbaasd over ,maar je *leert* hier steeds meer
en ik in ben heel erg onschuldig op drugs gebied
Dan heb je dus gemist dat Alex verkeerde opmerkingen heeft gemaakt naar Guido en dat niet helemaal goed vielquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, topic nr: 122, vanmorgen dus.
doe maar niet terug lezen hoor er in niet veel gebeurdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, topic nr: 122, vanmorgen dus.
Als hij zou spuiten (drugs dan he) zou 't nog kunnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
normaal niet ,kon het me ook al niet voorstellen en was er hoogst verbaasd over ,maar je *leert* hier steeds meer
en ik in ben heel erg onschuldig op drugs gebied
nou vind je het oke als ik het helemaal niet doe ,betekend nietdat ik er bezwaar tegen heb als andere het wel doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:51 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Oke, zolang je geen hero gaat doen met een geleende naald zit je safe op aids-gebied Ook geen GHB aannemen van oude mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |