Correctquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
En dit kost Karim dan niets, als hij vragen stelt en de gok niet echt plaatst?
Nope. Hij mag zich terugtrekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
En dit kost Karim dan niets, als hij vragen stelt en de gok niet echt plaatst?
gerard rookt niet eens (heeft ze wel bij zich heb ik vernomen)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:06 schreef Papiergeld het volgende:
En nou schooit Cynthia gewoon om de sigaretten die ze eerder al van Gerard probeerde te jatten. En hij trapt er nog in ook!
ze jatten blijkbaar alles van elkaar. van tandpasta tot haarlak. zijn geen van allen slim genoeg geweest om genoeg voor 13 weken mee te nemen. Of zou dat niet mogen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:09 schreef RiftNL het volgende:
Waarom zou je peuken jatten? Je neemt toch gewoon 4 sloffen mee als je in dat huis gaat?
4 sloffen is ene beetje weinig als je ene pakje per dag rookt,en als je je verveeld (of tegenovergestelde als je je vermaakt)rook je nu eenmaal meerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:09 schreef RiftNL het volgende:
Waarom zou je peuken jatten? Je neemt toch gewoon 4 sloffen mee als je in dat huis gaat?
Sommige mensen denken daar niet over na..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:09 schreef RiftNL het volgende:
je mag maar 1 artikel per type product. dus 1 slof sigaretten . 1 aansteker etcquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:09 schreef RiftNL het volgende:
Laura heeft met Alex gesproken over 'na het huis' en ze mag mee naar Hongarije en zij wil hem ook weer zienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef D. het volgende:
Nog iets het vermelden waard in de 8 laatste COS'en?
Dat vind ik dus ook, vooral omdat je gewoon mag liegenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:07 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vind die 5 minuten ondervraging ook onzinnig trouwens. Zou niet eens vragen stellen als ik daar zou zitten. Dan weet diegene alleen maar of je al op de goede weg bent of niet.
ze hoeven niet altijd meteen op de bank, toen Cynthia het geheim van sharon probeerde te raden, hebben ze ze een hele tijd laten wachtenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ie het heeft ingetrokken maar de rest voor de fun laat denken dat het niet zo is.
Omdat hij nu een peuk gaat roken buiten, dat zou hij toch niet doen als ze zo op de bank moeten?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Laura heeft met Alex gesproken over 'na het huis' en ze mag mee naar Hongarije en zij wil hem ook weer zien
Terwijl ze gister nog zat te janken omdat ze tegen hem gezegd had dat ze niets meer wilde verder.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Da's min of meer toegeven dat ze iets voor hem voelt
Lol wat een zwets van de regie. Hun snappen toch ook wel dat 1 slof veel te weinig is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef gniffie het volgende:
[..]
je mag maar 1 artikel per type product. dus 1 slof sigaretten . 1 aansteker etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |