Moet toch in zijn straatje zijn en dat nummer is wel tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kwam dat uit Toon z'n mond?
Overigens: Technoboy - Catfight
Komt van de EP die verassend genoeg ook Catfight heet.
Als ik hem nu eens een zippyshare link stuur met eigen upload. HQ.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet toch in zijn straatje zijn en dat nummer is wel tof
ik draai voornamelijk breakcore, tekno en af en toe wat normaalsquote:
Okéquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik draai voornamelijk breakcore, tekno en af en toe wat normaalsen jpop
Hij heeft nog maar 5 minuten, stuur hem naar TrollenFTW andersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als ik hem nu eens een zippyshare link stuur met eigen upload. HQ.
Zou hij dat leuk vinden denk je Noot?
Ik heb Catfight al.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij heeft nog maar 5 minuten, stuur hem naar TrollenFTW andersmisschien wilt hij hem draaien
Oh, nou voor diegenen die hem niet hebben en hem WEL willen hebben, ik DM wel even de zippyshare want ik heb hem er net op gegooidquote:
Volgens mij wel, ik keek even en toen zag ik 299 en ik dacht ja en toen dacht ik shit ik weet geen TTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef Viro het volgende:
Sharr heeft gewoon een sluimerende talent die wakker is geworden door ONZ Radio: Lapohunten
baasquote:
Radio edit heb ik ook, maar die is niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Viro het volgende:
[..]
baas
Ik gooi catfight op mijn megaupload voor degene die hem ook willen. Radio edit en normale versie
weet ik, maar goed heb het al online staan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Radio edit heb ik ook, maar die is niet zo boeiend.
Ik heb hier 'n zippy voor diegenen die willen.
Dat is dus de reden waarom nooit lapo wil hebben. Ik kan nooit een TT verzinnen zo snelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik keek even en toen zag ik 299 en ik dacht ja en toen dacht ik shit ik weet geen TT
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hierna nog 1 liedje en dan kan je oke...
Ik zag je edittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik duik weer achter de pc, genoeg 'geleerd'
Naatje geeft een complimentjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
verdomme, wat is dit voor een grafkankeraidslepra
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
verdomme, wat is dit voor een grafkankeraidslepra
Naatje bidt tot God.quote:
Sowieso niet meer neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jouw dag kan niet meer stuk
Stuur mij je tracklist even, lekker setjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dank jullie wel voor het luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |