Die negertjes gaan maar werken voor hun koffiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef die koffie dan aan een arm negertje.
Maar nog niet helemaalquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ST, LL en Marijke sowieso natuurlijk.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
mooi, ik heb nog een bier haler nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeggen dat het een emotionele aankoop was en dat je spijt gekregen hebt
Owh ja, dat kan ik wel doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
al was het 4x zo duur, ik ga niet iets opdrinekn wat niet te zuipen is, andere oplossing,geeft het weg_!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet het
[..]
ken je het concept, winkel en kopen?
[..]
ik drink nisk anders op koffie gebied
lezenquote:
Nog een uur, bedoel jequote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan een heel verhaal over arme negertjes tegen de neger achter de balie
Hey, dan is het cirkeltje weer rondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die negertjes gaan maar werken voor hun koffie![]()
Vrouw naar m'n hartquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja preciesEn dan gaan uitleggen dat het hun eigen schuld is en dat ze maar stikken in de fairtrade koffie
Ja, I love it when a plan comes togetherquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey, dan is het cirkeltje weer rond
quote:
Hmmm. Het was het proberen waard.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lezenAFHALEN
je denkt toch niet dat ik nog 3 uur in de auto naar VENLAEUX ga zitten met dat monster?
Das geen neger, er hebben al veel mensen hun koffie terug gebrachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan een heel verhaal over arme negertjes tegen de neger achter de balie
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
ok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das geen neger, er hebben al veel mensen hun koffie terug gebracht![]()
Nee je wilt weer teveelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm. Het was het proberen waard.
Ik ben er over 3 uur, kan ik dan wel wat te eten krigen alvorens ik 'm meeneem?
Ja, belachelijk dat ze die rommel nog verkopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das geen neger, er hebben al veel mensen hun koffie terug gebracht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |