quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:00 schreef no1uknow het volgende:
Hij staat naar eigen zeggen in een huis dat gebombardeerd is door amerikanen.
Hij heeft ook een paar gezellige zoons dus kijk mar uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Komt een hoop gelul uit zijn mond, die man is totaal geschift en zijn dagen zijn bijna geteld.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:02 schreef HiZ het volgende:
Bij deze hoop ik echt dat het afloopt met een lantaarnpaal en een stuk touw.
Z'n argumentatie is wat zwakjes, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Allemensen, het is niet echt een samenhangend betoog hè.
Nou als dat kan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef Nibb-it het volgende:
't is net alsof hij ieder moment een hartaanval kan krijgen
Uren praten maar niks zeggen, het is een kunde...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef Aloulou het volgende:
Maak je borst maar nat deze man kan uren praten mensen, wordt een latertje vanavond
tis geen mooi rond verhaal, zoals mijn docent zou zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Z'n argumentatie is wat zwakjes, inderdaad.
Hitler was anders tig keer retorisch begaafder dan Gaddafi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef quirigua het volgende:
In 1938 heeft ook zo'n idioot staan schreeuwen ; dat was in Neurenberg ; het duurde nog toen nog 7 jaar voordat ie de pijp uit ging ; hoe lang gaat dit duren ?
Die man is in elk geval compleet los, volkomen geschift.
Ik mis een spanningsopbouw, ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef alors het volgende:
[..]
tis geen mooi rond verhaal, zoals mijn docent zou zeggen.
Niet te volgen (voor mij dan iig)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:06 schreef Michael-H het volgende:
Kom net weer terug, wat heeft die pipo allemaal gezegd??
Niet veel bijzonders. Het is een warverhaal, geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:06 schreef Michael-H het volgende:
100x Libya ... 100x Where were you 50x Americaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:06 schreef Michael-H het volgende:
BLEHEWELEHBLEEHBLELNBLNLBLEEEHBLEEH america WEHBLEHLBLHJELEHLVBLBEEEHLHLE libyaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:06 schreef Michael-H het volgende:
Gewoon 20 sec. film op repeat...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
BLEHEWELEHBLEEHBLELNBLNLBLEEEHBLEEH america WEHBLEHLBLHJELEHLVBLBEEEHLHLE libya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |