Groen is de kleur van Ghadaffiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef Bartholomaeus het volgende:
Op de Libische staats tv.. Al die mensen met dat groen. Zijn die nou voor Khaddafi of tegen hem?
Linkje??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef Bartholomaeus het volgende:
Op de Libische staats tv.. Al die mensen met dat groen. Zijn die nou voor Khaddafi of tegen hem?
Wat denk je zelf? Op de staatstelevisie..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zijn die mensen dus NU aan het protesteren? Of zijn die beelden van een paar jaar terug?quote:
Er worden ontzettend veel beelden getoond van Khaddafi in zijn hoogtijdagen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Zijn die mensen dus NU aan het protesteren? Of zijn die beelden van een paar jaar terug?
Hoeveel propaganda en censuur wil je hebben zeg.
Dank je!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=1
Waarom zouden ze níet nu aan het protesteren zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Zijn die mensen dus NU aan het protesteren? Of zijn die beelden van een paar jaar terug?
Hoeveel propaganda en censuur wil je hebben zeg.
Die mag daar met die snor, in het midden, lijkt wel verdacht veel op Khadaffi himself.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef bokaal het volgende:
StaatsTV met pro-Khadaffi demo's // AJE:
[ afbeelding ]
Omdat, staatstelevisie nou niet om z'n betrouwbaarheid bekend staat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Waarom zouden ze níet nu aan het protesteren zijn?
Nee, maar het zou niet uitzonderlijk zijn als het regime een pro-overheidsdemonstratie de straat op heeft gestuurd. Er is volgens mij vooralsnog geen reden om aan te nemen dat die demonstratie níet nu plaatsvindt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef t-8one het volgende:
[..]
Omdat, staatstelevisie nou niet om z'n betrouwbaarheid bekend staat.
Je kan met je avatar zo aansluiten bij die groep.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee, maar het zou niet uitzonderlijk zijn als het regime een pro-overheidsdemonstratie de straat op heeft gestuurd. Er is volgens mij vooralsnog geen reden om aan te nemen dat die demonstratie níet nu plaatsvindt.
Lijkt mij ook raar, zeker met rondvliegende kogels.. Maar Al Jazeera lijkt het ook te geloven, dus het zal wel..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee, maar het zou niet uitzonderlijk zijn als het regime een pro-overheidsdemonstratie de straat op heeft gestuurd. Er is volgens mij vooralsnog geen reden om aan te nemen dat die demonstratie níet nu plaatsvindt.
Mark zijn piemeltje wordt alweer hard omdat Nederland ook eens genoemd wordt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef shomila het volgende:
ThinkAfricaFeed Think Africa Press
Planes from countries such as Turkey, Netherlands and France being sent out to Libya to rescue nationals.#feb17 #gaddafi #tripoli #benghazi
35 seconds ago
Ja, heel leuk. Alleen heb ik dat usericon al jaren en heeft het niets met Libië te maken. Move along.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Je kan met je avatar zo aansluiten bij die groep.
Doe eens niet zo kribbig. Alleen maar een grapje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, heel leuk. Alleen heb ik dat usericon al jaren en heeft het niets met Libië te maken. Move along.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |