Oh, ga snel kijken nu!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
cnn live nu , stoel voor gadaffi staat klaar
Een 'normale' tank heeft een kanon en een machinegeweer, zo'n AA ding heeft (in dit geval) vier 23 millimeter machinegeweren. Ik geloof dat de Libische landmacht ook nog een versie heeft met 'slechts' twee lopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Dus zo raar was het nog niet eens dat ik er een tank in zag.
Wat is de bewapening dan bij beide?
Maak hier even Libisch van, 1 e-tje te veel volgens mij. Verder prima stukje, knap dat je zoveel updates kan bijhoudenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Libië: Lijken op straat in Tripoli
Update 16.19 uur
Buiten de haven van Malta ligt nu een Libische oorlogsschip. Het gaat hier waarschijnlijk om een schip dat weigert aanvallen uit te voeren op de betogers, net als bij de vliegtuigen die op Malta waren geland. De situatie wordt scherp in de gaten gehouden, omdat men bang is dat de Libische luchtmacht het vuur zal openen op het marineschip.
Dank!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Een 'normale' tank heeft een kanon en een machinegeweer, zo'n AA ding heeft (in dit geval) vier 23 millimeter machinegeweren. Ik geloof dat de Libische landmacht ook nog een versie heeft met 'slechts' twee lopen.
Hier een filmpje, krijg je een beetje een idee van dat ding, brr
Van de tank is het hoofdwapen een 120 mm kanon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Dus zo raar was het nog niet eens dat ik er een tank in zag.
Wat is de bewapening dan bij beide?
Hij was zeer bezorgd over de situatie. Meer heeft hij niet laten weten geloof ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
Obama heeft ook nog geen speech gehouden over de situatie in Libië of wel?
Over 11 uur David Cameron interview met AJE. We kunnen vragen voor hem bedenken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.guardian.co.uk/politics/2011/feb/22/david-cameron-britain-arms-trade
[..]
Democracy's? Zoals Libië en Egypte zeker!![]()
quote:Aienaed 11 hours left to ask a question to UK PM David Cameron - http://t.co/KDJtASz - World view interview with @AJEnglish & @YouTube #anonops about 2 hours ago via Twitter for Android
verkeerde canaal is funeral van een mil.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
Waarom hoor ik nu gezing en biddende katholieken op CNN Live?
Gisteren was het presidentsday in de VS, geloof ik, hij had vrij wrs, en dan gaat hij ergens in een kerkje bidden...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
Heb het. No sound...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
verkeerde canaal is funeral van een mil.
elektrisch hoop ik?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
cnn live nu , stoel voor gadaffi staat klaar
Dat kon hij ook niet te vroeg doen, anders kreeg je weer dat gezeur dat het om de olie gaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ze houden rekening met die mogelijkheid. Zou mooi excuus zijn om Libië aan te vallen, maar dat is wel een beetje laat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waar wordt dat gezegd? Dat ze het vuur willen openen op het marineschip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |