ZEG!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef APK het volgende:
[..]
Wind staat de andere kant op
[ afbeelding ]
En dit is echt gewoon voor mn deur dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tjezes![]()
Ja, de industrie is ook zó veilig.......
En wij hebben ook een heleboel van die ellende vlakbij. Kan ook zo maar fout gaat (en dan is LK poeffff gevamporiseerd)
Ja, alles dichtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Ai, ik neem aan dat jij wel je ramen dicht hebt?
Nou, de ha zag gelijk dat t slechter ging ipv beter![]()
Doorverwijzing naar fysio gekregen, ze wilde geen zwaardere pijnstilling geven
Euh, dat was ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
LK wist het zweet uit de oogjes.... Gzd lapo gemist![]()
Strega, hoe is het nu met Pagan en jou?
Ik heb wel voor jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Kun je daar snel terecht?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Jij bent weer thuis inmiddels, ik lees nu pas bijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kun je daar snel terecht?
Beterschap en bedankt voor de lieve kaart.
Rolstoel? Scootmobiel? Piggyback bij de Griek (oo-err)? Ga op een slee met wieltjes zitten en laat de honden je erheen trekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent weer thuis inmiddels, ik lees nu pas bij![]()
Welkom thuis![]()
Ik heb t nummer gekregen van de fysio hier om de hoek maar daar heb ik hele slechte ervaringen opgedaan ooit es, dus ik informeer zometeen ff bij de buuf als ze de honden uit komt laten, zij heeft een hele goeie. Moet alleen ff kijken hoe ik daar dan ga komen, want lopen gaat nog niet zo jofel
Hopelijk voel je je snel weer thuis in je eigen lijfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Euh, dat was ik.ff Niet door dat Strega op de PC was ingelogd.
Strega is gesloopt, het is allemaal goed gegaan maar viel haar fysiek erg tegen. Ze hangt nu lekker op de bank met Kundun tegen haar aan. Mijn hartslag, bloeddruk en medicatie zijn nu anders dus ik voel me een beetje te gast in mijn eigen lichaam.
Mevrouw de professor die mij heeft geopereerd geeft 1 maart een college over deze operatie voor een groep Engelstalige studenten. Ze heeft mij gevraagd om te komen zodat de studenten ook vragen kunnen stellen aan iemand die de ingreep heeft meegemaakt.
Ik ga zo een rondje lopen met de honden en dan denk ik een Ingetje doen.
Zit de fysio ook dichtbij? Hopen dat het helpt hè, weet je ook wanneer dat effect moet gaan hebben?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee. Ik vroeg nog of het niks anders kon zijn, toen zei ze dat de fysio dat dan ongetwijfeld zou uitvogelen. En ja die ene fysio zit hier om de hoek, als dr niks anders op zit ga ik daar wel heen.Maar ik vraag dus eerst ff aan de buuf naar die van haar, of die ver van de bushalte zit en zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zit de fysio ook dichtbij? Hopen dat het helpt hè, weet je ook wanneer dat effect moet gaan hebben?
Ja, ik kwam uit Amsterdam en ik reed als het ware met de wolk meequote:
Knappe man als ie er achter komtquote:(APK kan nu ook eens andersom gaan speuren waar jij woont aan de hand van foto's)
Pagan bedoelt dat hij per ongeluk onder Strega's naam posttequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja hallo, ik vroeg het expres aan Strega omdat ik dacht dat jij wel zou liggen te slapen of zo inmiddels.
Zelfs mijn linkerneusvleugel weet toch dat jij de patient was. Heb potdomme een halve dure kaars aan je opgeofferd![]()
Nog ff en ik kom vannacht even met mijn zaklamp rondspoken, spook.
Maar een voorraadje extra paracetamol aanleggen dan. En misschien mag je er ook Ibuprofen bij nemen? Maar dat kan Ing of Cat denk ik beter beoordelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee. Ik vroeg nog of het niks anders kon zijn, toen zei ze dat de fysio dat dan ongetwijfeld zou uitvogelen. En ja die ene fysio zit hier om de hoek, als dr niks anders op zit ga ik daar wel heen.Maar ik vraag dus eerst ff aan de buuf naar die van haar, of die ver van de bushalte zit en zo![]()
Over effect had ze het al niet meer, ze wilde me eigenlijk niet eens meer die diclo geven omdat het toch niks doet, ik heb gesmeekt om pijnstilling ( met tranen ja) maar nee, gewoon maar weer diclo dan
[SC] #1000 #19 Waar we uitpakken!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
@Ynske, Pagan en Strega:
Ik ga het gewoon vragen... een gedícht? In de grond? Whut?
Dankjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef Rewimo het volgende:
Voor de Kindlemensen hier, er is een softwareupdate: http://www.amazon.com/gp/(...)d=200529700#download
Ibru mag niet icm die diclo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar een voorraadje extra paracetamol aanleggen dan. En misschien mag je er ook Ibuprofen bij nemen? Maar dat kan Ing of Cat denk ik beter beoordelen.
Ahhhhhhh!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[SC] #1000 #19 Waar we uitpakken!
Ja, cool he!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhh!
Maar zitten er dan zaadjes in dat papier verwerkt?Wat grappig.
Dat zou wat zijn voor oh-oh: een scootmobiel met speciaal mandje voor alle hondjes. En in de winter met sleebandjes en dan spant ze gewoon de hele roedel ervoor. En in de zomer scheurt ze ieders tenen er af die in de weg looptquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Rolstoel? Scootmobiel? Piggyback bij de Griek (oo-err)? Ga op een slee met wieltjes zitten en laat de honden je erheen trekken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn voor oh-oh: een scootmobiel met speciaal mandje voor alle hondjes. En in de winter met sleebandjes en dan spant ze gewoon de hele roedel ervoor. En in de zomer scheurt ze ieders tenen er af die in de weg loopt
45 km autootje met een aanhanger erachterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn voor oh-oh: een scootmobiel met speciaal mandje voor alle hondjes. En in de winter met sleebandjes en dan spant ze gewoon de hele roedel ervoor. En in de zomer scheurt ze ieders tenen er af die in de weg loopt
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja hallo, ik vroeg het expres aan Strega omdat ik dacht dat jij wel zou liggen te slapen of zo inmiddels.
Zelfs mijn linkerneusvleugel weet toch dat jij de patient was. Heb potdomme een halve dure kaars aan je opgeofferd![]()
Nog ff en ik kom vannacht even met mijn zaklamp rondspoken, spook.
Kun je doen. Ze zijn beide ontstekingsremmend. Ik zou het gewoon doen. Maar idd niet naast elkaar nemen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ibru mag niet icm die diclo.
Maar ik zit zelf te twijfelen of ik zal overstappen op ibru ipv diclo, om te kijken of dat beter helpt mss. Ik heb nog een voorraadje 600 mg liggen hier. En paracetamol heb ik net weer een monsterverpakking van meegenomen bij de apotheek.
Nee, maar hoeveel tijd zou ik er dan tussen moeten laten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je doen. Ze zijn beide ontstekingsremmend. Ik zou het gewoon doen. Maar idd niet naast elkaar nemen!
Wat zou je denken van het idee om je apotheek daar eens over te bellen, mutzzzzzzzzquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar hoeveel tijd zou ik er dan tussen moeten laten?
Ik heb twee uur geleden nog een diclo 75 mg op.
Kan ik dan voor het slapengaan een ibru met para nemen denk je?
Of word ik dan nooooooooit meer wakker?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil naar huis. Ik ben het beu voor vandaag.
En heb net te horen gekregen dat mijn contract nog loopt tot 31 maart
Dus ik heb tot dan om iets nieuws te vinden.
Tssssss ik heb Qwea toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Wat zou je denken van het idee om je apotheek daar eens over te bellen, mutzzzzzzzz
Oei, dat is balen zegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil naar huis. Ik ben het beu voor vandaag.
En heb net te horen gekregen dat mijn contract nog loopt tot 31 maart
Dus ik heb tot dan om iets nieuws te vinden.
Qwea houdt van mijquote:
Is ze erfgenaam? Anders zou ik maar voorzichtig zijnquote:
Als ze het uitkotst, prima toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
ff tussendoor vraagje aan de hondengekken, lot heeft nogal de neiging het laatste stuk kalfspees (arm kalfje) naar binnen te slikken, zo'n 1-1,5 cm, en dat dan later keurig op de deurmat uit te kotsen. ik hou het wel in de gaten als ze ligt te knagen en haal dat laatste kleine stuk met gevaar voor eigen leven en vingers dan uit haar gevaarlijke bek. Maar dat zie ik niet altijd op tijd en ben als de dood dat ze er een keertje 's nachts in stikt. Nou kan ik haar die dingen wel niet meer geven maar dan gaat ze steigeren, ze is er dól op en is goed voor haar tandjes en zo.
Iemand tips? iemand zei al, smeer het laatste stukje in met knoflook of beetje peper erop zodat ze dat laat liggen maar HHH vreet alles.
Pff, tuurlijk kan datquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar hoeveel tijd zou ik er dan tussen moeten laten?
Ik heb twee uur geleden nog een diclo 75 mg op.
Kan ik dan voor het slapengaan een ibru met para nemen denk je?
Of word ik dan nooooooooit meer wakker?
Uhm, ze is een stuk groter dan die van mij, en zelfs Kees werkt stukjes van 1,5 cm met gemak in zn geheel weg hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, maar is maar een kleine hond met een klein keeltje dus als dat dwars komt te zitten....
Daarom vraag ik het, iemand een tip om dat laatste stukje onsmakelijk te maken?
En van Sjon verwacht ik ook niks anders, de ruwe bolster
Dan ga ik dat vanavond es doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pff, tuurlijk kan dat
En ik zou 1 ibu en 2 para tegelijk nemen
Ze spuugt het toch uit?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Die sukkelmuts heeft hier een la van 90 cm helemaal voor zichzelf met álles wat een hond maar lust. Maar die kalfspezen móet en zál ze, kan ze uren op knagen en die wil ik haar niet ontnemen. Voila, maar nóg beter in de gaten houden, die harige theedoos.
Oké! Thanks meissiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze spuugt het toch uit?
En als ze ze niet uitspuugt kan 1,5 cm echt geen kwaad hoor.
Bij Sjon hebben we het over complete staven van 15 cm of zo
Echt, Kees die slikt grotere stukken door zonder enig probleem, daar is die van jou een reuzin bij hoorquote:
Man man, de eerste week dat ik m had stikte ie al haast in een bot evengroot als ie zelf wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Sjon is ook zo'n lomperd hè, die doet ook alles in het quadraat
Als pupje was ie echt heeeeel cutequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vind jouw honden allemaal leuk maar Sjon............ zoals jij hem beschrijft en die foto's, echt, mijn hart klapt af en toe. ik vind Sjon énig, de lul
Binnenkant bovenbeen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Waar zit die pijn bij jou, oh-oh? Aan je heupkant of juist aan de binnenkant van je bovenbeen, zeg maar?
Ik ben geen fan van ibu en nuchtere maagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan ga ik dat vanavond es doen.
Ik moet zeggen dat ik vannacht wel heel goed geslapen heb, voor het eerst sinds tijden.
Alleen word ik wel elke keer helemaal brak en gammel wakker omdat ik in geen enkele houding comfortabel lig![]()
En ibru kan ik gewoon op nuchtere maag nemen toch?
Dan kan ik als ik wakker word gewoon weer een ibru nemen en dan pas opstaan als ie werkt![]()
En twee para's ja dat weet ik, ik slik dr al wekenlang netjes 8 per dag, 2 x 4
In noodgevallen kan de verpleegafdeling thuiszorg bijschakelen. Echter, voor ik kwam was ik wat koortsig en hoesterig, ik was eigenlijk bang dat daarom de operatie niet door zou gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
vraagje, omdat ik jullie amper ken dus recht voor zijn raap maar Pagan en Strega, lees dan dat Strega nogal onthand is zonder Pagan maar ze Pagan uit het ziekenhuis ontslaan omdat Strega hem nodig heeft.
Nou ben ik zelf mantelzorger geweest maar in noodgevallen kon ik altijd iets extra regelen. Als je me te nieuwsgierig vinden zeg het maar hoor maar Pagan heeft net ook een nogal-niet-niks-ingreep gehad dus hoe doen jullie dat met zorg?
Geen nieuwsgierigheid, eerder beetje, hopelijk ongegronde, betrokkenheid.
Fijn en thanx.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
In noodgevallen kan de verpleegafdeling thuiszorg bijschakelen. Echter, voor ik kwam was ik wat koortsig en hoesterig, ik was eigenlijk bang dat daarom de operatie niet door zou gaan.
Omdat ik deze klachten al voor de operatie had en op wat verhoging na uitstekend op de operatie reageerde is besloten voor de zekerheid bloed op kweek te zetten en heb ik strikte instructies mee gekregen. Doordat mijn meds en bloeddruk en alles aangepast zijn heb ik ook wat last van "opvliegers", dit kon er ook aan bijdragen.
Temp. is na 2X500mg paracetamol alweer terug naar 37.3.
Enne, vraag gerust, als ik ergens niet op wil antwoorden zal ik dat uiteraard ook zeggen hoor.
4 keer is al veel fijner dan die ruk diclo die twee keer per 24 uur mag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van ibu en nuchtere maagIk krijg er onwijs last van. Maar reuma patienten worden aangeraden om het op nuchtere maag in te nemen zodat het sneller opgenomen wordt c.q werkt.
En je mag maar 4 ibu 600 per 24 uur! En niet 2 tegelijk innemen.
Zeg, niet om het 1 of ander he... maar a) hoelang heb je diclo gekregen nog een x? En b) heb je er al es maagbeschermers bij gekregen?
8 is over de maxkwam ik laatst achter
je mag er 6 volgens de bijsluiter maar volgens de HAP weer 8
Ik zou er omeprazol als maagbeschermer bij vragen. Diclo werkt prima maar is slecht voor je maag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik heb nu mn vierde diclo recept gehad geloof ik.
Ik slik aanstaande donderdag 4 weken die rommel
Neuh, niet nodig. Ik red me prima hier, ben alleen structureel moe maar dat wordt nu misschien beter. Wel helpt een vriendin van ons om de week een paar uur mee om te poetsen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Pagan, hebben jullie helemaal niks van thuiszorg of zo nu dan?
Ga je lekker bankhangen.quote:
Dat doe ik met een hoop gehoestquote:
Ik heb dus totaal geen last van mn maag, de ha zei dat ik moest bellen voor een maagbeschermer zodra ik last kreeg, dus dat hou ik in de gaten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zou er omeprazol als maagbeschermer bij vragen. Diclo werkt prima maar is slecht voor je maag.
Ah dat is fijn!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, niet nodig. Ik red me prima hier, ben alleen structureel moe maar dat wordt nu misschien beter. Wel helpt een vriendin van ons om de week een paar uur mee om te poetsen.
Lastig hoor, bij mij zit het meer aan de buitenkant maar de binnenkant doet af en toe gezellig meequote:
Het trekt soms door tot in mn kuit , maar het zit echt aan de binnenkant, de haard zeg maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lastig hoor, bij mij zit het meer aan de buitenkant maar de binnenkant doet af en toe gezellig mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten AUB wil hem weer weghalen
En geen maagbeschermers gehad?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik heb nu mn vierde diclo recept gehad geloof ik.
Ik slik aanstaande donderdag 4 weken die rommel
Jouw buik heeft hier net zoveel bestaansrecht als ik, en dat laatste wil wat zeggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Het schiet dus echt niet op het oh-oh
@Lk omdat het hier f&f is en niet oud.
en dan? Feestvieren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:41 schreef Qwea het volgende:
Jeeeeeeej, laatste toets te gaan en dan klaar
Echt, ik kwam deze reactie nu gewoon 3 x tegen en ik heb hem dus 3x opnieuw gelezen... en fucking telkens lees ik "Het trekt soms door tot in mn kut" wtf?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het trekt soms door tot in mn kuit , maar het zit echt aan de binnenkant, de haard zeg maar.
Ha! Zie! ligt dus ook niet aan mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Whoehahahaha, ik las eerst dus precies hetzelfde, hahaha, dacht al dat het aan mij lag
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ha! Zie! ligt dus ook niet aan mij
nee echt, ik las het dus ook, en zeker háár beetje kennende had het me niks verbaasd, zeker ná die griek![]()
gehaktballenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef indaha het volgende:
Jullie zijn gewoon viezerikken met maar 1 ding in jullie hoofdjes
Ja, donderdag. Morgen ga ik bij Elies op de koffie en daarna naar mijn zwager en schoonzusjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vóór ik het vergeet, Rerwimo, wanneer ga jij nou ook alweer naar Brugge?
Deze week toch nog?
(en zou idd niet bij Elies gaan slapen, dat wijf is zo'n kanjer dat je er haast minstens bi van zou worden )
Overigens zijn lief en ik beiden onder de indruk van Elies dus we blijven maar thuis
Dat heb je goed geregeldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:52 schreef oh-oh het volgende:
Fysio komt vrijdag om 13.30 hier aan huis![]()
Geen idee wat dat geintje me gaat kosten though, morgen maar es mn polis opzoeken
Ik geloof dat je 9x in de basisverzekering hebt. Of dat moet alweer veranderd zijn. Ik heb godzijdank een polis met onbeperkte fysio, al heel wat gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:52 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee wat dat geintje me gaat kosten though, morgen maar es mn polis opzoeken
Wil; jij dan even Elies een stevige nuf van mij geven? En neem er zelf ook één. en sterkte daar in Bruggequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, donderdag. Morgen ga ik bij Elies op de koffie en daarna naar mijn zwager en schoonzusje
hier met pofaardappelen en pofboontjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:52 schreef indaha het volgende:
Wij eten ook gehaktballen vanavond met puree en spinazie
Als de Beeb het toelaatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil; jij dan even Elies een stevige nuf van mij geven? En neem er zelf ook één. en sterkte daar in Brugge
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:52 schreef oh-oh het volgende:
Heel veel succes in Brugge , ik hoop dat ze je kunnen helpen daarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, donderdag. Morgen ga ik bij Elies op de koffie en daarna naar mijn zwager en schoonzusje
Ik heb helaas maar 27x fysioquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik geloof dat je 9x in de basisverzekering hebt. Of dat moet alweer veranderd zijn. Ik heb godzijdank een polis met onbeperkte fysio, al heel wat gebruik van gemaakt.
Tnxquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:56 schreef indaha het volgende:
Heel veel succes in Brugge , ik hoop dat ze je kunnen helpen daar
CZquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat zoek je niet eerst op?
![]()
![]()
Waar ben je verzekerd?
welk pakket?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
CZ![]()
Naja het moet toch, en aan huis is wel ff ideaal nu
Basis, met tandarts aanvullendquote:
Dus je hebt geen aanvullend pakket voor de normale zorg?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Basis, met tandarts aanvullend![]()
Waar ik niet heen ga
Het is te ver anders was ik paar ballen komen brengenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:59 schreef Rewimo het volgende:
Wij eten ??? Zitten elkaar net aan te kijken: "Wat zullen we doen met eten?" "Geen idee" (x2)
Ik denk van nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus je hebt geen aanvullend pakket voor de normale zorg?
Blauwe enveloppen komen niet meer met TNT , die breng ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:00 schreef Lottekoekkie het volgende:
ff over TNT, had een boek aangetekend en verzekerd laten versturen, is het bij de overbuuf afgeleverd (dûh) en was de hele heisa aan betalingsbewijs vd vlop af. Gelukkig wel goed aangekomen bij Ireth maar goffer, die kut TNT.... Hoezo een aangetekende vlop bij buren afgeven?
Na twee verloren geraakte pakketjes en nu dit weer ben ik zó klaar met die fuckers van TNT, echt, het enige wat ze nog goed bezorgen zijn blauwe enveloppen![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Het is te ver anders was ik paar ballen komen brengen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Blauwe enveloppen komen niet meer met TNT , die breng ik
Maar niet bij jou ,alleen bij vervelende mensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |