Die gaan al wat langer mee. 'Vroeger' ook nog wel eens naar geluisterd, maar kwam al snel tot de conslusie dat het vooral herrie is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:30 schreef bibliophile het volgende:
[..]
ja wat is dat eigenlijk, bullet for my valentine... de 30stm van dit jaar? klinkt vreselijk emo
Daar wil ik nog wel in mee gaan maar dan moeten ze hun muziek wel uithoudenquote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Daar wil ik nog wel in mee gaan maar dan moeten ze hun muziek wel uithouden
Laatste keer op LL stonden ze in Grolsch, volgens mij niet eens als afsluiter van de avond.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Interpol zal toch zeker geen afsluiter zijn wel? daar vind ik ze nou niet groot genoeg voor
Waarom zou je daar uberhaupt bang voor zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Interpol zal toch zeker geen afsluiter zijn wel? daar vind ik ze nou niet groot genoeg voor
omdat ik daar grotere namen verwachtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou je daar uberhaupt bang voor zijn?
Had je echt verwacht dat ze nu een lijst headliners zouden produceren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:22 schreef Strychnos het volgende:
Nee, hier zou ik ook niet mee uitpakken als zijnde headliners!
Nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je echt verwacht dat ze nu een lijst headliners zouden produceren?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef julian6 het volgende:
Haha Omar Souleyman is baas
soort zanger rinus van het midden oosten
rest zal me aan me reet roesten
Hahaha geweldig toch! Die omschrijving op de site ook:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef julian6 het volgende:
quote:In thuisland Syrië verdient Omar Souleyman de kost op bruiloften, feesten en partijen, maar daarbuiten weet hij vooral avontuurlijke poppodia en hippe festivals in vervoering te brengen. Wie zijn drie cds op het prachtlabel Sublime Frequencies hoort, samengesteld uit stapels cassettes voor de thuismarkt, hoort wel waarom. Hier is een ware stemkunstenaar aan het woord, op opruiende beats van etnische herkomst. We zien al een hele podiumtent vol Lowlanders uitbarsten in de typische rondedans die bij zulk soort dabke-muziek hoort. De man in djellaba, hoofddoek en spiegelbril heeft overigens een beroemde fan in de persoon van Björk; een gezamenlijke plaat komt eraan.
Heb hem al live gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hahaha geweldig toch! Die omschrijving op de site ook:
[..]
voorste vak in de alpha!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hahaha geweldig toch! Die omschrijving op de site ook:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef julian6 het volgende:
Whahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef julian6 het volgende:
Ik denk dat de kans groot is dat ik er even ga kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef julian6 het volgende:
Oh, wist niet eens dat ze in de alpha stonden. Heb ze vorig jaar gemist (en ik weet niet eens waaomquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:33 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze twee keer achter elkaar een dezelfde Alpha artiest uitnodigen
Alsjeblieft zeg, ik hoop een kans van 0. Als ze dan toch moeten komen zet ze dan ergens in de middag in de Grolsch.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef ApperlooDude het volgende:
Hoe groot zou de kans zijn dat de Arctic Monkeys zouden komen?
(hoopt in stilte...)
Vorig jaar hadden ze ook heel veel van die winacties.. geloof niet dat veel van die artiesten ook op LL zijn gekomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Uit Lowlands Mail:
Binnenkort nóg meer winacties voor o.a. The Gaslamp Killer op 18 maart in de Melkweg en Scouting for Girls (23 maart Paradiso, 24 maart Oosterpoort, 25 maart 013 en 26 maart Paard van Troje).
Ook 2 namen waar we op kunnen rekenen? Scouting For Girls wil ik ook welleens zien.
The Gaslamp Killer was mijn hoogtepunt van lowlands 2009, fucking vet was datquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Uit Lowlands Mail:
Binnenkort nóg meer winacties voor o.a. The Gaslamp Killer op 18 maart in de Melkweg en Scouting for Girls (23 maart Paradiso, 24 maart Oosterpoort, 25 maart 013 en 26 maart Paard van Troje).
Ook 2 namen waar we op kunnen rekenen? Scouting For Girls wil ik ook welleens zien.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:34 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
The Gaslamp Killer was mijn hoogtepunt van lowlands 2009, fucking vet was dat![]()
Hij wou om 5 uur ook gewoon nog doorgaan maar hij mocht niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |