Ik heb er 1 nodig. Dus daar wil ik dibs/shotgun/etc/eersie! opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
dat dacht ik al hahaha![]()
we hebben er als het goed is nog 5 in de aanbieding maar er zijn ook al 2 groepjes die interesse hebben, ik heb eigenlijk geen idee of de kaarten al verpatst zijn want ik heb mijn zus gezegt dat zij de verkoop taak op zich mag nemen en ik weet nog niks![]()
zal het vd week eens vragen.. anders kan ik ze indd hier wel aanbieden dat ik daar nog niet aan had gedacht
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er 1 of 2 nodig. Dus daar wil ik dibs/shotgun/etc/eersie! op
Ja ik heb dat dus ook, maar ik heb ook dat als ik in een dichte mensenmassa ga staan en ik ga dansen of springen, ik vanzelf ruimte om me heen krijg. En dan heb ik dat dus alsnog.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb het liefst wat ruimte voor me nodig, gevolg is dat ik zo altijd een pad creeer waar mensen met bier, grote rugzakken en uitstekende ellebogen langs gaan. Dus ik word ook altijd gebotst of bijna omver gelopen. Dat geldt op elke drukbezocht evenement trouwens en is mijn eigen schuld ook.
Vanaf nu ga ik het anders doen en mensen in de nek hijgen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja, voor mensen die vanaf nu hete adem in hun nek voelen, ik ben het.
die zullen wel promoveren naar de Alphaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ik vergat De Staat.![]()
![]()
Die moeten er ook staan vind ik. Dat is meer een eis dan een wens.
Dat zou ik wel een aanfluiting vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
die zullen wel promoveren naar de Alpha
Vorige keer een bomvolle Grolsch........ tja dan maak je meestal wel een stapje vooruit en dan kan overdag in de Alpha primaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou ik wel een aanfluiting vinden.
Welke niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA is het voor 92% met Mexicaantje. eens wat betreft wishlist.
Hmmm kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lady Gaga hoef ik niet te zien.
Alpha ? Dat zou wel héél snel zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zullen wel promoveren naar de Alpha
Leger dan bij 30STM zal het niet zijn iig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Alpha ? Dat zou wel héél snel zijn, dat redden ze niet.
De Grolsch puilde uit. Moeten ze dat dan nog een keertje doen? En ze doen in Nederland echt niet onder voor bijvoorbeeld de Ting Tings om maar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Alpha ? Dat zou wel héél snel zijn, dat redden ze niet.
Engggggg! Maar geloof me, je gaat het leuk vinden!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef neilpad het volgende:
Kan iemand mij in de lijst zetten, ga voor het eerst.
Integendeel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Grolsch puilde uit. Moeten ze dat dan nog een keertje doen? En ze doen in Nederland echt niet onder voor bijvoorbeeld de Ting Tings om maar eens wat te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |