Nou niks, behalvequote:
Als je met veel mensen bent wel ja. Alleen of met 2 is het zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef PeuRac het volgende:
Hier wordt al 5 jaar lang voor 10 man/vrouw gewassen met een LG en t ding doet t altijd perfect7kg wastrommel is wel ideaal trouwens.
Ja, maar 'er is geen betere!'quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Miele heb ik ook gehad, dat was m'n eerste. Wat een @$^@%^$@ding was dat zeg.
Ja zelfde als Miele. Mijn schoonmoeder heeft 20 jaar een Miele gehad. Zweerde bij t merk. Tot hij stuk ging en er weer een Miele kwam. Een dure vond ik maar achquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stom dat ervaringen zo kunnen verschillen
Als je veel wasgoed hebt ja, anders is het zondequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef PeuRac het volgende:
Hier wordt al 5 jaar lang voor 10 man/vrouw gewassen met een LG en t ding doet t altijd perfect7kg wastrommel is wel ideaal trouwens.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou niks, behalve![]()
Of was het nou![]()
Owh, is dat van Miele?quote:
Owh ja!quote:
Aah, doe em de groetenquote:
Ik ga het vast weer vergetenquote:
Welke van die vele die ik heb liggen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is één groot complot. Haal je alu-hoedje maar alvast tevoorschijn.
Waarom niet?quote:
Geen Bos(ch) ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
Voor mij qua wasmachine en stofzuiger nooit meer iets anders dan Miele
Er zijn belangrijkere dingen in het leven die je moet onthoudenquote:
Dat hoedje dat ook helpt tegen de reptilians, want dat zijn stiekum ende achter de schermen de feitelijke boosdoeners.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:36 schreef MissMSX het volgende:
Welke van die vele die ik heb liggen?
Die zou je zelf niet eens willen onthouden als het even konquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere dingen in het leven die je moet onthoudenMijn naam bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |