Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Die trui vind ik ook leuk, Twinkly! En de sokken met sterren! Maar ik heb het idee dat ik dat soort dingen hier ook bij de Zara en H&M kan krijgen. En ik durf geen tuinbroeken meer voor Ivan te kopen.
Hier dacht ik net precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Die trui vind ik ook leuk, Twinkly! En de sokken met sterren! Maar ik heb het idee dat ik dat soort dingen hier ook bij de Zara en H&M kan krijgen. En ik durf geen tuinbroeken meer voor Ivan te kopen.
Deze dan Raissa? Weliswaar geen roze bloem (maar die kun je er misschien zelf op zetten), maar wel taille en betaalbaar (69,95).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:15 schreef Raissa het volgende:
Hello ladies!
Ik ben dringend op zoek naar een jurkje als onderstaande maar dan eentje die wél betaalbaar is. Hoeveel ik ook van mijn kleine meisje hou, ik heb echt geen 190 euro over voor een jurkje...
[ afbeelding ]
Helemaal ideaal zou het zijn als het jurkje wit is en de bloem fuchsia roze, maar dat is misschien te veeleisend
Ik heb al lopen speuren op allerlei webshops maar ik kan niks vinden wat er echt een beetje op lijkt, het meeste heeft of geen taille of is de verkeerde kleur... Als iemand zoiets tegenkomt kan je dan even aan mij denken en me een PMetje sturen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |