quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind ze heel gaaf, Twinkly! De pinguïn is mijn favoriet. Er staat bij 'vanaf circa 3 jaar', maar zou Ivan ze niet nu al kunnen gebruiken?
nee joh! ik vind het superschattigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:54 schreef Ssserpente het volgende:
Bedoel je gereformeerd..?
In de Wibra was namelijk een zwaar gereformeerde moeder die samen met oma nagenoeg hetzelfde setje uitkoos. Ik heb nog ff getwijfeld dus...
Nadat ik die opmerking over dinosauriërs had geplaatst zag ik dat we voor hem een pyjama hebben met die ellendige uitgestorven exemplaren erop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:58 schreef Twinkly het volgende:
En speciaal voor Ivan natuurlijk een dinosaurus
[ afbeelding ]
Ja... euh...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef miss_sly het volgende:
Wat staat dat jurkje leuk, Sserpente
Claudia, welke dingetjes moet Ivan dan meenemen naar het kdv?
Sorryquote:
Ik bedoel 'netjes'. Een beetje chique. Op d'r paasbest, zeg maar.quote:
Oh nee!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nadat ik die opmerking over dinosauriërs had geplaatst zag ik dat we voor hem een pyjama hebben met die ellendige uitgestorven exemplaren erop.
Inderdaad! De verzorgingstas begint inmiddels bovendien aardig vol te raken met twee kinderen, dus het lijkt me inderdaad ook handig voor dat soort dingen. En ik denk dat hij nu oud genoeg is om het zelf te waarderen, spulletjes erin stoppen die speciaal voor hem zijn en zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar je kunt het ook gebruiken voor als Ivan ergens anders heen gaat! Senna begint u interesse te krijgen in haar rugzakje, en dan gaat daar bijvoorbeeld de duplo kitty en een popje met auto in om mee te nemen als we ergens heen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |