Kijk je uit voor in de brand staande loodsen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga even naar buiten ff frisse neus halen in de zon
One luv, jeweet. Sperzer en Ez voor altijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En eeuwige liefde van jou
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
One luv, jeweet. Sperzer en Ez voor altijd.
Sorry, we deden het niet expres...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:32 schreef Ragboer het volgende:
Allemaal de schuld van die Noord-Hollanders. Nu krijgen wij in Utrecht ook allemaal kanker. Ik ben bang. Niemand wilt mij knuffelen. Doei Fok........
Maar we vonden het wel grappigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, we deden het niet expres...
Zeker zeker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar we vonden het wel grappig
hou je grote mond eens jongemanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:32 schreef Ragboer het volgende:
Allemaal de schuld van die Noord-Hollanders. Nu krijgen wij in Utrecht ook allemaal kanker. Ik ben bang. Niemand wilt mij knuffelen. Doei Fok........
Je moet ook niet in je nakie gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hou je grote mond eens jongeman![]()
het is te koud buiten
Van mij mag zequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet ook niet in je nakie gaan
Oh zou dat het zijn.. iets te optimistischquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet ook niet in je nakie gaan
Hoe is het met je pa?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van mij ook wel, maar dan is het wel koud
goed, hij is gisteren ontslagen uit het ziekenhuis. Nu hangt hij de hele dag achter de tvquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh zou dat het zijn.. iets te optimistisch
[..]
Hoe is het met je pa?
Goed zegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:40 schreef Viro het volgende:
[..]
goed, hij is gisteren ontslagen uit het ziekenhuis. Nu hangt hij de hele dag achter de tv
Heb ik eindelijk rust
Ja, hij heeft moeite met rustig aandoen. Hij is gewoon een hyper persoonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed zegmoet hij het nog wel rustig aandoen e.d?
Ik mag woensdag naar 2 verschillende ziekenhuizen op bezoek bij moeders en schoonmoeders
Are you a failhaze?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet over een uurtje weer afrijden.![]()
![]()
![]()
succesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
![]()
![]()
suc6, may the force be with youquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn moeder moest geopereerd worden dus dat wist ik van te voren wel, schoonmoeders was onverwachtsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, hij heeft moeite met rustig aandoen. Hij is gewoon een hyper persoon![]()
Ahw, toch niet ernstig ?
spannend ik mag ook binnenkortquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook alweer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
spannend ik mag ook binnenkort
Haiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |