quote:Brands wil Van Bommel en Van Nistelrooy terughalen
22/02/2011 09:45
PSV hoopt komende zomer twee oud-spelers terug te halen en niet de minsten: Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy. De twee kunnen komende zomer transfervrij gehaald worden.
Van Bommel was in de winterstop al dicht bij een terugkeer naar Eindhoven. 'Ik denk dat we een serieuze kans hadden gemaakt als AC Milan niet was gekomen', zegt technisch manager Marcel Brands. De 33-jarige middenvelder koos echter voor AC Milan, waar hij een contract voor een half jaar tekende. Komende zomer kan Van Bommel dus transfervrij naar elders vertrekken.
Datzelfde geldt voor Van Nistelrooy, die op een zijspoor is beland bij Hamburger SV. De 34-jarige aanvaller heeft net als Van Bommel een aflopende verbintenis. Brands had nog geen contact met de spits, die afgelopen transferperiode een overgang naar Real Madrid zag mislukken.
Brands kondigt aan dat er snel contact zal worden opgenomen met Van Nistelrooy. 'De PSV-supporters hoeven zich geen zorgen te maken, we gaan er alles aan doen om Van Bommel en Van Nistelrooy naar Eindhoven te halen. Dat zijn voetballers van de buitencategorie met een rood-wit hart.'
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)lrooy-terughalen.htm
Ik hoop erop. Dat kan alleen maar eindigen in een fiasco, bovendien zullen die knapen miljoenen willen verdienen.quote:
Ja, maar het kwalificeert ook niet bepaald als 'ruim' of wel?!?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
2 is meer dan nul-strak-om-de-lul-tvp
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138662
Ik denk als we CL halen dat de kans groot is dat Ruud komtvan Bommel not sure
Als ze ook maar een beetje een psv-hart hebben dan doen ze het ook voor 900.000 per jaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik hoop erop. Dat kan alleen maar eindigen in een fiasco, bovendien zullen die knapen miljoenen willen verdienen.
dat dus!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf het nog steeds vinden: Brands, aankoop van het jaar..
Ruud heeft al 70 mil op zijn bank staan.. Die extra miljoenen maken nu niet meer uit.. (hoop ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik hoop erop. Dat kan alleen maar eindigen in een fiasco, bovendien zullen die knapen miljoenen willen verdienen.
Ik denk dat hij liever terugkeert naar de PL. Ik vrees ook dat Van Bommel liever naar, bijvoorbeeld, de Spurs gaat dan naar PSV.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ruud heeft al 70 mil op zijn bank staan.. Die extra miljoenen maken nu niet meer uit.. (hoop ik)
"Toivonen is een måtennååier." Nieuwe TT.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef Einthovuh het volgende:
Anders moet een mod het woordje "ruim" maar even weghalen als het jullie zo stoort...
Het zal wel geen Jeu de Boules worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vraag me af wat we nu thuis tegen de fransen gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |