Nee, die van ons liggen meestal als we ze gebruiken, niet bij het open vuur van het fornuis.quote:
oquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die van ons liggen meestal als we ze gebruiken, niet bij het open vuur van het fornuis.
Zo ziet mijn Tirza er helemaal niet uit, maar hij klopt wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:28 schreef Bluezz het volgende:
Voor we weer een hysterische dude krijgen met egelwijsheden post ik hem ffies!
[ afbeelding ]
Ohhh ik haat gore boekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:34 schreef Den_Haag het volgende:
verbranden laat ik ze niet. Vies worden wel
zo vies worden ze nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohhh ik haat gore boekenMensen die een boek lenen of uitlenen waar vlekken, vegen en voedselresten in zitten
Koffievlekkequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohhh ik haat gore boekenMensen die een boek lenen of uitlenen waar vlekken, vegen en voedselresten in zitten
Koffie, bloed, pizza, snot, mascaraquote:
Vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
TIRZA.
I will say this only fifteen times.
Die jaquote:
Ik zal eens kijkenquote:En ik vond Van oude mensen... van Couperus verrassend goed (en niet eens enkel vanwege de titel). Eline Vere is ook niet slecht
En Een hart van steen van Renate Dorrestein (is niet een al te feministisch boek, voor de afwisseling).
Ik noteer: Kees van Kooten en Giphart!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef Duderella het volgende:
Pee, misschien is het leuk iets van Kees van Kooten te lezen. Schrijft briljant en enorm grappig en het zijn vaak korte verhalen. Misschien voor iemand die niet veel Nederlandse literatuur leest een mooi begin. Of Giphart, daar ben ik erg dol op. Is ook een culinaire smulpaap, dus dan sla je twee vliegen in één klap.![]()
Ik zou geloof ik niet meteen met Eline Vere beginnen, CF.
Nog meerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eline Vere lijkt me inderdaad ook iets minder geschikt voor P..
Misfit van Vincent Overeem, is dat wat? Of een verhalenbundel van Jan Siebelink? De kleine blonde dood van Boudewijn Büch?
Kijk...jullie zijn goed bezigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef DarkElf het volgende:
Bint, die heb ik op school gelezen dacht ik? Van de koele meren des doods ook (en dacht ik vaak bij: Komop zeg!! doe niet zo dramatisch)
Ik vond Eline Vere en De Stille kracht prima te lezen idd, Het gouden ei ook en Knielen op een bed violen vond ik ook mooi.
Klinkt wel heel belgischquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I knowmaar toch: Couperus klinkt saaier dan het is
Anyway Pee, niet Nederlands maar Vlaams: De helaasheid der dingen van Dimitri Verhulst.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
Verder zijn er wel een paar van Leon de Winter goed te doen, met name Recht op Terugkeer.
Alles van Wolkers natuurlijk.
Cees Noteboom, Mulish (niet alles), La Palmen is ook wel te doen.
En dan natuurlijk klassiekers als Vestdijk, Reve en Hermans.
Daar ben ik ook bang voorquote:Tegen de tijd dat je die allemaal uit hebt is de kindle al een hopeloos ouderwets achterhaald apparaat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:25 schreef Anthraxx het volgende:
En zoveel mogelijk van Herman Brusselmans. Omdat het gewoon kan.
Ok, Ex-drummer was een cool boek. En een toffe film.
Genoeg tips denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef freecell het volgende:
Alles van W F Hermans
Soms wat overdreven, maar zo goed geschreven!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:28 schreef DarkElf het volgende:
Oh en P? Tis niet Nederlands maar ik vind Pascal Mercier heerlijk schrijven en dan van de drie die ik gelezen heb vooral 'Perlman's zwijgen'. Echt een geweldig boek vond ik dat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
Als P klaar is met de Nederlandse literatuur dan kun je vervolgens beginnen aan de Engelse.
Wallanderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was mijn grote TVP annex samenvattingspost
Voel je je al wat beter?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
goedemorgen, ik kom nu al uit bed. Diep geslapen en allerlei vreemde dromen gehad over vluchten en honden en ergens op bezoek met Ross omdat ze een prijs hadden gewonnen en we taart wilden
Beterschap Isaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:
En ja, ik ben al iets opgeknapt, maar heb nog amper gegeten dus wel enorm slapjes.
Okquote:
quote:
Beterschapquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:
En ja, ik ben al iets opgeknapt, maar heb nog amper gegeten dus wel enorm slapjes.
Dat hoefde sowieso toch niet en dat is pas zaterdag hoor!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
BeterschapIk hoef je zaterdag niet op te pikken dus?
Ja, maar het kan welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hoefde sowieso toch niet en dat is pas zaterdag hoor!
Ja hey, durf ik wel in jouw auto te rijdenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar het kan welIk kom er toch langs
Sun weet nog niet dat ik niet blijf slapen btw
Sarabi rijdt gezellig mee dus die moet weer naar huis. Misschien dat ik haar wel lekker terug laat rijden. Kan ik aan de drank
Ja, ik heb hem zelf direct ook opgeslagenquote:
Had ik wel een beetje verwachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar het kan welIk kom er toch langs
Sun weet nog niet dat ik niet blijf slapen btw
![]()
Als Sarabi niet mee had gereden was ik gewoon Sam komen opzoeken hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Had ik wel een beetje verwacht![]()
Lekkerquote:Klaar met werk! Lekker opgeschoten en mijn hele to-do list in 3 uur er door gewerktNu echt vakantie dus
![]()
Geen idee. Worst case scenario prak je een auto die nog geen 500 EUR waard is in de vangrailquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey, durf ik wel in jouw auto te rijden
Denk dat we die wel mee nemenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als Sarabi niet mee had gereden was ik gewoon Sam komen opzoeken hoor
Mijn grote vriendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk dat we die wel mee nemen![]()
get well soonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt hij eindelijk eens een paar weken niet op de baasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
grote kale vriend vrees ik.. hij is nu bij de kapper![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nodig secretariele ondersteuning want mijn agendabeheer is echt om te huilen momenteelEens even wat regelen bij mijn buurvrouwen binnenkort
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Wel "oeps" roepen hèquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn grote vriendIk zal geheel per ongeluk nog wat worst meenemen die ik dan geheel per ongeluk op de grond laat vallen
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef TAV74 het volgende:
Oh slim, ik nodig mensen uit voor een afspraak op maandag 25 april
Heeft Sun geen tijd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nodig secretariele ondersteuning want mijn agendabeheer is echt om te huilen momenteelEens even wat regelen bij mijn buurvrouwen binnenkort
![]()
Oke dan ben ik wel de bobquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee. Worst case scenario prak je een auto die nog geen 500 EUR waard is in de vangrailIig...kan ik onderweg lekker met mijn Kindle spelen
Die beslissing is niet aan mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
als ik dan mijn andere baan op mag zeggen
Waarom zou je secretaresse willen worden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:14 schreef Sunnythesun het volgende:
als ik dan mijn andere baan op mag zeggen
Kreeg net SMS-je dat mijn flits-transceivers binnen zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef z80 het volgende:
![]()
buur heeft mijn pakje in ontvangst genomen.
![]()
![]()
vanavond weer de nerd uithangen.
Ja. We zullen wel ff kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke dan ben ik wel de bobsowieso slim als ik mensen voor het eerst ontmoet
Nee, dat zeg je verkeerd: management assistentequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom zou je secretaresse willen worden?
Typgans, dus? Beetje zonde met een afgeronde HBO-opleiding.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee, dat zeg je verkeerd: management assistente![]()
En directie secretaresse lijkt me best leuk hoorHeb nog wel eens overwogen die overstap te maken op de momenten dat mijn huidige werk me even flink de strot uit hing
Waarschijnlijk DE meet waar ik mijn verdriet ga wegzuipen dat ik niet door de eerste ronde van de sollicitatie in Delft ben gekomenquote:
Ik ga geen dronken man vervoeren hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarschijnlijk DE meet waar ik mijn verdriet ga wegzuipen dat ik niet door de eerste ronde van de sollicitatie in Delft ben gekomenDenk dat ik maar een fles Single Malt in de tas doe
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Typgans, dus? Beetje zonde met een afgeronde HBO-opleiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de terugweg op de boulevard natuurlijk even een portie kibbeling om vanavond op te snoepen gehaald en daarna in het eigen dorp de rest van de boodschappen.
/dagboekThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Definitieve afwijzing binnen gekregen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:47 schreef PdeHoog het volgende:
Waarschijnlijk DE meet waar ik mijn verdriet ga wegzuipen dat ik niet door de eerste ronde van de sollicitatie in Delft ben gekomenDenk dat ik maar een fles Single Malt in de tas doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Langzaam aan en NIET gaan werkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Neh...nog nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Definitieve afwijzing binnen gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef TAV74 het volgende:
Oh slim, ik nodig mensen uit voor een afspraak op maandag 25 april
Busy BossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nodig secretariele ondersteuning want mijn agendabeheer is echt om te huilen momenteelEens even wat regelen bij mijn buurvrouwen binnenkort
Enneh over dat eerste, de artsen hebben een rooster waarin ik dus de ptn plan... en als ik dan vrijdag 22 april (?) noem als mogelijkheid om op controle te komen vragen ze altijd : zijn jullie dan wel open? Is de dokter er dan wel?
Ja duh anders heb ik toch geen rooster![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
AmbtenarenDat zijn niet alleen ambtenaren hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ligt wel heel erg aan het soort bedrijf. Secretariele functies hier (meer managementassistentes) zijn behoorlijk op niveau en betalen ook heel behoorlijk. Zijn ook echt leuke functies.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Typgans, dus? Beetje zonde met een afgeronde HBO-opleiding.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
AmbtenarenConfronteren met die zaken van 3 jaar geleden of staat dat nergens opgeslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef TAV74 het volgende:
Ligt wel heel erg aan het soort bedrijf. Secretariele functies hier (meer managementassistentes) zijn behoorlijk op niveau en betalen ook heel behoorlijk. Zijn ook echt leuke functies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, die is aankomend weekend. Afgelopen weekend zijn Thijs en ik wel geweest om verjaardag te vierenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaah dacht dat die állang was geweest
Een vierde ei bakken en de dooiers erbij gooien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef Smijn. het volgende:
Iemand tips om nog iets te maken met drie eierdooiers? Ik vind het zo sneu om ze weg te gooien.
Ik liep tegen 3!! Tirza's aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Duderella het volgende:
Een vierde ei bakken en de dooiers erbij gooien.
wie gaan er eigenlijk allemaal? jij, Tav, P., Sarabi, Isa... meer weet ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, die is aankomend weekend. Afgelopen weekend zijn Thijs en ik wel geweest om verjaardag te vieren
mmm ja een ei met 4 dooiers... heerlijk lijkt me datquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een vierde ei bakken en de dooiers erbij gooien.
Creme brulee maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef Smijn. het volgende:
Iemand tips om nog iets te maken met drie eierdooiers? Ik vind het zo sneu om ze weg te gooien.
nee niks, ik ben vorig jaar in precies hetzelfde hotel geweest en heb toen wat excursies gemaakt. misschien nu wat doen wat ik nog niet heb gedaan en verder tijdschriftjes/boekjes mee op de ligstoel en .. gestrektquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Creme brulee maken.
FFT, lekker zeg! Ga je er nog iets aan voorbereiden of bekijk je terplekke welke excursies je gaat doen enzo?
* ColdFeet is dol op reisgidsen lezen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
jij, Tav, P., Sarabi, Isa... meer weet ik niet
Word het zo'n kleine meetquote:
Drie!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik liep tegen 3!! Tirza's aanhet was een teken
Ik heb alle mailwisselingen bewaard. Zal die wel weer eens doorsturen, heb ik ook al vaker gedaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Confronteren met die zaken van 3 jaar geleden of staat dat nergens opgeslagen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Word het zo'n kleine meetWat een gezelligheid
wanneer is dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zeer intiem en zo
![]()
![]()
Zo, heb maar eens wat mensen uitgenodigd voor mijn verjaardag. Je wordt immers maar 1x 31![]()
![]()
We gaan er dus maar gewoon een vrolijke boel van maken en ik verdrink mijn verdriet over al die vervlogen jaren liever niet in mijn eentje
![]()
vind ik al heel wat hoor 3,5 week van tevoren. ik vind het knap als ik 3,5 dag van tevoren weet wat ik wilquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef Sunnythesun het volgende:
@ FF: over 3,5 week al.. En ik heb nog maar 2 dingen op mijn verlanglijstje staanSnel wat bedenken dus
Ik liep toevallig gister tegen iets aan bij Intratuin en het andere is iets waar ik anders voor zou sparen. Begin altijd wel op tijd met het stoppen met dingen kopen die ook voor een verjaardag gevraagd kunnen worden gelukkig. Maar weet nu niet zo veel dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik al heel wat hoor 3,5 week van tevoren. ik vind het knap als ik 3,5 dag van tevoren weet wat ik wil
Kochiaansquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef Duderella het volgende:
O Bluezz, ik vond Tirza een beetje Kochiaans. Absurdistisch enerzijds, en in your face anderzijds. En dat je langzaamaan het unheimische gevoel krijgt dat je getuige bent van het langzaam waanzinnig worden van een mens. Of nee, dat je je zelf langzaam bewust wordt van het feit dat de hoofdpersonen waanzinnig zíjn. En toch heel normaal. Dus wat is normaal en wat is waanzinnig? Waarom vindt de hoofdpersoon het in godsnaam normaal om waanzinnig te zijn? En heeft iedereen eigenlijk wel door dat hij waanzinnig is?
Ik had in de trein de neiging mensen aan te tikken: "Pssst, die vader van Tirza... waan-zin-nig." En dan een veelbetekenende blik erbij en een draaiend vingertje naast mijn slaap.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan niet meer terug; heb geboekt
heel goed!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan niet meer terug; heb geboekt
quote:
dankje maar krijg wel een beetje zenuwen haha omdat het definitief isquote:
Ik vraag me wel eens af waar jij al die types met dit soort teksten toch tegenkomtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet hoor! vanmiddag vroeg iemand mij waarom ik in godsnaam alleen naar Egypte wil want ik word verkracht enzo... jaaaa hoor
al die types? dit was iemand van een bedrijf waar notenbedrijf veel mee samenwerkt. die is samen met zn vriendin 2 jaar geleden in egypte geweest en hij wil nooit meer vanwege het opdringerige volk dat aan zn vriendin zat (nou ja, niet het hele volk letterlijk natuurlijk he haha)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af waar jij al die types met dit soort teksten toch tegenkomt
Je kunt veel narigheid voorkomen door gewoon je gezond verstand te gebruiken...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag hopen van niet hoor! vanmiddag vroeg iemand mij waarom ik in godsnaam alleen naar Egypte wil want ik word verkracht enzo... jaaaa hoor
nah dan alsnog hoeven mensen niet aan je te zitten natuurlijk. ik merkte dat niet, ik vond de mensen in het centrum wel vervelend maar anders vervelend; te opdringerig (net als in Turkije) en je boos naroepen 'kijken kijken niet kopen'. op iedere meter van de straat staan wel gasten die je iets willen verkopen. was na 1 avondje centrum dan ook chagrijnig geworden. ik wil wel misschien een excursie naar Luxor ofzo, lijkt me coolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je kunt veel narigheid voorkomen door gewoon je gezond verstand te gebruiken...
Volgens mij zijn veel van die dames die klagen over Egyptenaren die opdringerig en handtastelijk zijn ook wel zo stom om in hemdje en shortje je onder de lokale bevolking te mengen
Oh nee, niet dat een shortje een vrijbrief is voor aanrandingen, ben je wijs. Maar ik vind dat wel heel dom. Echt heel dom. Want als je je maar een pietsie verdiept in de lokale cultuur, weet je dat er zo op gereageerd zal worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
nah dan alsnog hoeven mensen niet aan je te zitten natuurlijk. ik merkte dat niet, ik vond de mensen in het centrum wel vervelend maar anders vervelend; te opdringerig (net als in Turkije) en je boos naroepen 'kijken kijken niet kopen'. op iedere meter van de straat staan wel gasten die je iets willen verkopen. was na 1 avondje centrum dan ook chagrijnig geworden. ik wil wel misschien een excursie naar Luxor ofzo, lijkt me cool
ik koop wel een burkaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh nee, niet dat een shortje een vrijbrief is voor aanrandingen, ben je wijs. Maar ik vind dat wel heel dom. Echt heel dom. Want als je je maar een pietsie verdiept in de lokale cultuur, weet je dat er zo op gereageerd zal worden.
* PdeHoog checkt mailboxquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zeer intiem en zo
![]()
![]()
Zo, heb maar eens wat mensen uitgenodigd voor mijn verjaardag. Je wordt immers maar 1x 31![]()
![]()
We gaan er dus maar gewoon een vrolijke boel van maken en ik verdrink mijn verdriet over al die vervlogen jaren liever niet in mijn eentje
![]()
hij kan nog wel zien toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, Sammetje kan opgehaald.. maar donderdag moet hij weer terugarme ventje heeft echt veel te veel haar, niet tof
Spannend! Wanneer hoor je het?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ok ik word net gebeld door een uitzendbureau waar ik een gesprek heb gehad
ze gaan me voorstellen bij een bedrijf in Amstelveen op afdeling Sales Support. als ik uitgenodigd word voor een gesprek hoor ik het.
Oh, ga je er daarom naartoe.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmiddag vroeg iemand mij waarom ik in godsnaam alleen naar Egypte wil want ik word verkracht enzo... jaaaa hoor
ik zou willen dat ik je na kon zeggen..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke ingrepen, nu gaar, avondje he-le-maal niks.
geen idee, misschien hoor ik niks. ze belt alleen als ik uitgenodigd word voor een gesprekquote:
Oké. Ik duim voor je. Nog even afspreken voor een rollenspel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
geen idee, misschien hoor ik niks. ze belt alleen als ik uitgenodigd word voor een gesprek
quote:
ja leuk!! zeker in het engels want ik ga al hakkelen als ik denk aan dat het me misschien niet gaat lukken en dan word ik stom zenuwachtig en haat ik mezelf en dan krijg ik er helemaal niks meer uitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Ik duim voor je. Nog even afspreken voor een rollenspel?
[..]
Als je wordt aangenomen kan je toch zeggen dat je pas na een bepaalde datum in mei kunt beginnen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
4 maart gesprek bij Transavia.
oh shit!! je moet als je aangenomen word 7 maanden zonder vakantie werken dacht ik. nou....![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je wordt aangenomen kan je toch zeggen dat je pas na een bepaalde datum in mei kunt beginnen?
Zingen is tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou willen dat ik je na kon zeggen..
helaas straks de file in, ruim een uur naar Wateringen. 2 x 75 min les en daarna nog zingen
oja en 45 min terug
Wat zou er gebeuren als je het natuurlijk laat zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog steeds niet gebeld door de kapper van Sam.. duurt weer erg lang voor het ventje..
In Sams geval? Een grote viltplak..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als je het natuurlijk laat zijnvind het altijd wat vreemd voor een natuurproduct dat het gestyled moet worden
![]()
Klinkt hartstikke leuk en nuttig DE.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:03 schreef DarkElf het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een leuke middag gehad! Eerst even mijn contract getekend en toen naar de dagopvang. We hebben een stel cliënten in een bus geladen en zijn bij een restaurant in het park van Brasschaat een pannenkoek gaan eten met ze, was echt gezellig. (enorm gedoe natuurlijk met 2 grote rolstoelen, 1 gewone en 2 gewoon lopende cliënten erbij)
Tijd ging snel voorbij, dus dat is een goed teken.
Ben wel moe eigenlijk dus ik ga zo eens lekker douchen en dan even bankhangen (vanavond moeten we naar een verjaardag).
wordt het nog lekkerder vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
GoedDe andijvie is gepimpt met blokjes oude 30+ kaas EN pijnboompitjes. Moet zeggen.....hele goeie combo
De tomaatjes van DE hou ik ff voor de volgende keer
Leuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
En het trouwalbum is klaar![]()
Spannend
Morgen ophalen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:05 schreef DarkElf het volgende:
Lees net dat ze de dader van een aanrijding met dodelijke afloop een dorp verderop gepakt hebben. Gelukkig!
(meisje liep over zebrapad en is geschept, dader was voortvluchtig maar toen hij zijn auto bij een garagist bracht heeft die de politie gebeld omdat hij de schade verdacht vond.Politie had gelukkig veel aandacht eraan besteed vandaar de oplettendheid)
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Damn. Die gasten bij Amazon weten wel hoe ze mensen moeten helpenZe gaan gewoon UPS ff vragen om die zending te rerouten van mijn huisadres naar kantoor morgen
Jaquote:
Klinkt als een goede dag, DEquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:03 schreef DarkElf het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een leuke middag gehad! Eerst even mijn contract getekend en toen naar de dagopvang. We hebben een stel cliënten in een bus geladen en zijn bij een restaurant in het park van Brasschaat een pannenkoek gaan eten met ze, was echt gezellig. (enorm gedoe natuurlijk met 2 grote rolstoelen, 1 gewone en 2 gewoon lopende cliënten erbij)
Tijd ging snel voorbij, dus dat is een goed teken.
Ben wel moe eigenlijk dus ik ga zo eens lekker douchen en dan even bankhangen (vanavond moeten we naar een verjaardag).
Sluit me hierbij aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh had helemaal je dagverslag gemist DEKlinkt goed zeg
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Sarabi het volgende:
Schoonfamilie is nu het busje aan het inruimen (in Leiden) en komt dan nog hierheen vanavond.
Is nog ruim 1,5 uur rijden dus ben benieuwd tot hoe laat we vanavond bezig zijn
Slaap ze Steerquote:
...waarom heb je 2400 boeken gedownloadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Wijze les: NOOIT meer 2400 boeken downloaden en dan importerenWat een k**-werk om uit te zoeken
maar wel al een aantal toffe gevonden om te lezen
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Wijze les: NOOIT meer 2400 boeken downloaden en dan importerenWat een k**-werk om uit te zoeken
maar wel al een aantal toffe gevonden om te lezen
![]()
Och moet kunnen, noodgeval tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef Sarabi het volgende:
Ze zijn vertrokken uit Leiden
Zullen de buren blij zijn dat we om kwart over 10 nog alles gaan verzetten in huis
Dat hoop ik inderdaad maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Och moet kunnen, noodgeval tochenne als je het niet dagelijks rond die tijd doet, kijken ze vast door de vingers
Haaiquote:
Hoi Hobs! Back on track? Was je van het padje af?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef MissHobje het volgende:
Haai!
Ja goehoedback on track
en jij? wat had Sam nou? Ik vind Sam altijd zo kjoet
Heel veel haarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sammie is heel zielugquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Haai!
Ja goehoedback on track
Ha Leinemeisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoi Hobs! Back on track? Was je van het padje af?
Ik vind hem wat woester mooier, maar dat is een kwestie van een paar weken geduld hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef MissHobje het volgende:
En tof dat Sam weer dadelijk helemaal mooi is
vind hem zo kaaaaaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef MissHobje het volgende:
En tof dat Sam weer dadelijk helemaal mooi is
maar dadelijk met die temp omhoog enzo.. dan had ie het ook super heet gehad toch? wel lekker voor hemquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vind hem zo kaaaaaalmaar goed, groeit hard genoeg
Ja, maar voor het te warm is moet hij nog wel een keer weer geknipt hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
maar dadelijk met die temp omhoog enzo.. dan had ie het ook super heet gehad toch? wel lekker voor hem
Ja. Snap ik ook nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...waarom heb je 2400 boeken gedownload
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat het kan.
En je ze toch nooit uitleest.
Dude-met-de-katquote:
Ik mag niet klagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen he..... ik vind dit zo engDat kan niks anders worden als een grote ramp daaro in Libiequote:Kaddafi zei zijn land niet te zullen verlaten en te willen sterven als martelaar. "Ik ben leider van de revolutie. Niet een president die moet aftreden", zei hij. "Ik blijf vechten tot de laatste druppel van mijn bloed.
Kaddafi ontkent dat hij geweld heeft ingezet tegen de betogers, maar sluit niet uit dat alsnog te doen. "Betogers verdienen de doodstraf." Hij heeft leger en politie opdracht gegeven hard op te treden. Zijn tegenstanders zijn volgens Kaddadi "ratten".
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ja helemaal heppydepeppy met mijn liefquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alles goed met je? Nog een beetje gelukkig enzo? Zeker last van de kou ook?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik mag niet klagenAl mijn leuke nieuwe nerd-spulletjes zijn binnen of en route
Morgenavond sushi eten met een zooi 3voor12-collega's. Trouwalbum morgen ophalen. Ben een beetje over mijn depri bui van de afgelopen weken heen denk ik
Fijn Pee, dat de zon weer een beetje schijnt. Viel het samen met je besluit om wat minder 'vrijwillige' verplichtingen aan te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je spoiler betreft: Dat helpt altijd wel ja. Met alles.
Ja. maar ik zie het ook als een onafwendbare ramp die nu eenmaal moet gebeuren. Eng is het wel. De man is hartstikke gek. Heb je dat korte interview gezien dat hij vannacht had gegeven? Hij bazelt wat over de regen en dat hij naar de jeugd toeging... toen werd ik eigenlijk pas echt een beetje bang. Dicators zijn één ding. Dictators die bazelen als David Hasselhoff op een homevideo, zijn het echte gevaar.quote:Alleen he..... ik vind dit zo eng
[..]
Dat kan niks anders worden als een grote ramp daaro in LibieSnobs have more fun!
KLIK!
Ojee dat wordt met schuiven zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hailie
God.....ik begin melig te worden
Góói het eruit meid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef MissHobje het volgende:
Omg ik heb een culspam attackmot kunne niewaar?
Het is te hopen dat het melig gaat zijn anders gaat het sjaggie worden, dat voel ik nu alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ojee dat wordt met schuiven zo!
Nou prima hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Haha altijd fijn![]()
Enne hoe gaat het met Dude babe?
Ohja tis vakantie nu das waarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou prima hoor.
De Dude heeft vakantie!
Hoe is het met jouw diensten? Beetje rustiger?
Arty heeft geen schoolvakanties, dus we kunnen helaas niet altijd weg. Dus ik hang lekker thuis rond. Zat achterstallige klusjes te doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohja tis vakantie nu das waarlekker zeg, ook nog weggaan plannen of lekker thuis relaxen?
Rooster op het werk is eindelijk iets beter, ze gaan beter plannen, er komt meer personeel en ze willen een ietwat werkbaarder rooster gaan proberen, ff wennen maar we worden er allemaal beter van,. nou das wel prettig dacht ik zo.
Wees blij dat je niet bij de Hormonen zit golfer!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef golfer het volgende:
Onbestorven weduwnaar voor 1 avond meldt zich ook even.
Half, half. Het ging vooral beter toen ik het besluit had genomen me geen flikker van wat dan ook aan te trekken en een leuke, interessante freelance klus aan te nemenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Fijn Pee, dat de zon weer een beetje schijnt. Viel het samen met je besluit om wat minder 'vrijwillige' verplichtingen aan te gaan?
quote:Wat je spoiler betreft: Dat helpt altijd wel ja. Met alles.
Nee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Wees blij dat je niet bij de Hormonen zit golfer!
Als je maar zin in de volgende dag hebt Pee. dat is het enige criterium.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Half, half. Het ging vooral beter toen ik het besluit had genomen me geen flikker van wat dan ook aan te trekken en een leuke, interessante freelance klus aan te nemenHet kost me vast wel weer een bak tijd die ik niet heb, maar het is in ieder geval interessant en spannend!
[..]
Ik zou het doen!quote:BTW, ik vond net Tirza van Grunberg tussen mijn gedownloade ePub boeken. Zal ik die morgen dan maar als eerste op de Kindle zetten?
Ja of ze zijn allemaal soeperkeil natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
*ril*
Al die rechtsdraaiende grijze dakduiven met Hans Andersbrillen en tuinbroeken.
Wat spontane schelduitbarstingen, ergenis uitingen, mensen die overwerkt raken, teveel zieken en nog wel wat zaken waardoor ze toch zoiets hadden.. hmmm het MOET anders..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty heeft geen schoolvakanties, dus we kunnen helaas niet altijd weg. Dus ik hang lekker thuis rond. Zat achterstallige klusjes te doen.
Inderdaad prettig, dat ze het nu wat beter gaan regelen op je werk. Wat bracht de ommekeer? Good for you!
Ah, het moest dus ver komen. Jammer dat dat altijd nodig is, voor er iets verandert. Hopelijk wordt het nu echt structureel beter!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat spontane schelduitbarstingen, ergenis uitingen, mensen die overwerkt raken, teveel zieken en nog wel wat zaken waardoor ze toch zoiets hadden.. hmmm het MOET anders..
oe maar die klusjes doen is ook altijd lekker, en wat tijd voor jezelf is sowieso altijd heerlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty heeft geen schoolvakanties, dus we kunnen helaas niet altijd weg. Dus ik hang lekker thuis rond. Zat achterstallige klusjes te doen.
Inderdaad prettig, dat ze het nu wat beter gaan regelen op je werk. Wat bracht de ommekeer? Good for you!
Nee gek, het is hartstikke koud! Hoewel ik vanochtend wel lekker in het zonnetje heb ontbeten, maar dan aan de eettafel binnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
oe maar die klusjes doen is ook altijd lekker, en wat tijd voor jezelf is sowieso altijd heerlijk
(ook lekker ff het zonnetje mee pakken he smiddags, vitamienen D opdoen)
Ik zit met regelmaat in mijn truitje half uurtje op het balkon in de zon, wel uit de wind maar zo heerlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee gek, het is hartstikke koud! Hoewel ik vanochtend wel lekker in het zonnetje heb ontbeten, maar dan aan de eettafel binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Hoe gaat het met mij? Niet klikken als je geen details wiltAch...je moet maar zo bedenken dat het goed voor de lijn isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat je iig alle rotzooi hebt weggewerkt de komende maanden
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Hoe gaat het met mij? Niet klikken als je geen details wiltprobeer het positieve in te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is goed voor de lijn.
spuit 11.
volgende keer sneller reageren
[ Bericht 2% gewijzigd door z80 op 22-02-2011 22:21:10 (extra) ]Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Echt waar?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zit met regelmaat in mijn truitje half uurtje op het balkon in de zon, wel uit de wind maar zo heerlijk
De buikkramp is nog het meest vervelend. Ik had het prokaryootje al een beetje geïdentificeerd ahv mijn studieboeken, maar ben het alweer vergetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Oww Isa, je hebt het goed te pakken zeg![]()
Ik zit er idd aan te denken morgen de ha maar even te bellen. Nou ja, het gaat vanzelf hoop ik overquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
bah ja, pijnlijk.. het kan ook lang duren zo iets.. hopen dat het mee valt voor je en nu toch snel weg gaat trekken! Desnoods iets vragen aan de huisarts waardoor je niet te veel vocht verliest..
Oh dear dat klinkt absoluut klotequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Hoe gaat het met mij? Niet klikken als je geen details wilt
Maak me even depri zeg!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kreeg toen ik 10 was en in Engeland zo ziek werd een heerlijk poedertje met bananensmaakOh wat ben ik toen ziek geweest.. heeft wel 2 maanden geduurd voor ik weer een beetje de oude was..
Sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maak me even depri zeg!Twee maanden! Och arme jij zeg
Mijn collega zei vooral thuis te blijven, want ze konden niet meer zieken gebruiken (en daarbij, ik zie gemiddeld ook zo'n 70 patiënten op een dag, ook maar niet dien)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa, wat shit dat je eten nog niet binnen kunt houden. Je zult je vast heel beroerd voelenheb je het nog heet? Een collega had vannacht ook boven de pot gehangen, ging werken en eten en daarna weer overgegeven maar hij bleef wel rondlopen..steek ff de hele fabriek aan zeg
Aan wie geef jij eigenlijk dansles? Vroeg ik me zo maar af, vanuit mijn eigen dansverleden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
hii! Eindelijk terug. 2,5 uur dansles geven wordt je zat... Daarna wel lekker gezongen en net n zakje noodles op want had nog geen avondeten gehad. Zo lekker slapen
is ook het beste voor zowel je werk als jezelfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn collega zei vooral thuis te blijven, want ze konden niet meer zieken gebruiken (en daarbij, ik zie gemiddeld ook zo'n 70 patiënten op een dag, ook maar niet dien)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, B. belde net dat ze weer onderweg is naar huis.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
In navolging van het communiqué van Ida:Ja, leuk voor de lijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, B. belde net dat ze weer onderweg is naar huis.
Mooi kut dus. Sterkte golfer.Snobs have more fun!
KLIK!
Nee. Je hebt niet zoveel aan mij vandaag, Isa.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Zullen we elkaar gezelschap houden, golfer?![]()
Alhoewel, misschien niet zo'n geweldig plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef golfer het volgende:
Nee. Je hebt niet zoveel aan mij vandaag, Isa.![]()
Ik had mijn vorige post nog niet geschreven of ik moest alweer rennen.Oppassen voor fissuren hoor, dus liever niet teveel wrijven met papier, maar eventueel water oid gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Olie, lijkt me, zegt Tirza.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oppassen voor fissuren hoor, dus liever niet teveel wrijven met papier, maar eventueel water oid gebruiken.
Het bevat zelfs nuttige tips! Misschien moet ik het ook maar eens lezen danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Olie, lijkt me, zegt Tirza.
Het Boek der Boeken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Olie, lijkt me, zegt Tirza.
Het Boek der Boeken.
Ik haatte Grunberg tot drie dagen geleden. Al zo veel boeken gelezen van hem.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik wist alleen niet zo goed hoe ik je advies moest plaatsen, omdat je ook al zo enthousiast bent over Grunberg en ik totaal niet
ik zit op een dansschool slash agency, nu bijna 6 jaar. agent/trainster heeft 2 jaar geleden een paar (ja een paar) autoongelukken gehad en de schade is zo dat ze helaas niet meer fanatiek mag doen anders word ze hartstikke ziek. ze is nu echt snel ziek en ze zakt snel ergens doorheen (ruggewervel, knieen etc). ik heb in mijn jaren daar heel veel choreografieen geleerd en kan de meiden van nu dat leren. is heel handig voor optredens. en de echte beginners geef ik ook techniekles.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aan wie geef jij eigenlijk dansles? Vroeg ik me zo maar af, vanuit mijn eigen dansverleden.
Ik dacht dat je daar de dansacademie voor zou moeten hebben afgerond? Om lesbevoegdheid te hebben?
Niet lullig bedoeld, gewoon nieuwsgierig. Mocht het verkeerd overkomen.
Ik gebruik al van die vochtige doekjes, maar dat is al een beetje te laat, ben ik bang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Oppassen voor fissuren hoor, dus liever niet teveel wrijven met papier, maar eventueel water oid gebruiken.
M'n jicht is vandaag wel voor het eerst een stuk minder pijnlijk, dat wel. Als positief nieuws.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff Golfer ook nog niet veel beter dus
OK, veel plezier.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zit op een dansschool slash agency, nu bijna 6 jaar. agent/trainster heeft 2 jaar geleden een paar (ja een paar) autoongelukken gehad en de schade is zo dat ze helaas niet meer fanatiek mag doen anders word ze hartstikke ziek. ze is nu echt snel ziek en ze zakt snel ergens doorheen (ruggewervel, knieen etc). ik heb in mijn jaren daar heel veel choreografieen geleerd en kan de meiden van nu dat leren. is heel handig voor optredens. en de echte beginners geef ik ook techniekles.
niet over afgeronde academie nagedacht en als meiden les willen van mij wil ik ze best dingen leren. ben zelf uiteindelijk ook ergens mee begonnen.
Woei!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
M'n jicht is vandaag wel voor het eerst een stuk minder pijnlijk, dat wel. Als positief nieuws.
Ah kijk.. compensatie zeg maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
M'n jicht is vandaag wel voor het eerst een stuk minder pijnlijk, dat wel. Als positief nieuws.
wat is/zijn fissuren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
dankje haha maar ik doe dat al 2 jaar hoorquote:
het positieve onthouden, dan komt de rest ook gauw goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij een redelijk professionele toko zou ik daar ook gewoon van uit gaan iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
(heb overigens nog nooit iemand bij me op training gehad die vroeg of ik wel een papiertje had.. zou ik zelf ook niet op komen om aan een trainer te vragen)
Die term moest ik ook even googlen. Doe dat ook maar even.quote:
Kloofjes. Genezen traag en je kan je voorstellen dat het steeds 'oprekken' van dat gebiedje niet echt bijdraagt tot een goede genezing.quote:
oh dankje!! wilde net googlen, echt waar!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kloofjes. Genezen traag en je kan je voorstellen dat het steeds 'oprekken' van dat gebiedje niet echt bijdraagt tot een goede genezing.
Jij ook welterusten, danseresje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
welterusten lieve poepies en spuugies
Ik weet het niet.. Heb het idee dat het beter gaat dan een week geleden, maar dat kan ook inbeelding zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Wat denk je zelf als je je rechter oog afdekt?
Juh.. hoop niet dat ik nog steeds op 30% zicht zit, dan schiet het niet op met de nieuwe brilquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, de opticien kan het in ieder geval objectiveren
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Hoi![]()
Erg gelachen, mooi theater en leuk om in het donker door Amsterdam te rijden per tram
En ik was al fan maar ben het nu helemaal van Milou Frencken
Tref een vaatdoekje aan hier thuis
Ik ken Milou Frencken alleen maar als barvrouw bij Met het mes op tafelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Hoi![]()
Erg gelachen, mooi theater en leuk om in het donker door Amsterdam te rijden per tram
En ik was al fan maar ben het nu helemaal van Milou Frencken
Tref een vaatdoekje aan hier thuis
Ze was een verfrissende wind tussen de statige oude actrice van 75 (die de meest grove teksten bezigdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:54 schreef borisz het volgende:
Ik ken Milou Frencken alleen maar als barvrouw bij Met het mes op tafel
Vertel, wat heb je allemaal gedaan en waar?quote:
Ik was op Uilenstede te vinden. House warmingquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vertel, wat heb je allemaal gedaan en waar?
En toen ik op het leidseplein liep moest ik aan fokmeetings denken en probeerde ik dat uit te leggen aan M. die dan reageert zoals iedereen die het niet echt begrijpt : "oh ja leuk, lijkt me, maar ken je ze dan wel en is dat niet raar? "
Ik zou mijn kinderen die opgroeiend zijn, niet naar een onprofessionele danstraining brengen, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje haha maar ik doe dat al 2 jaar hoor
(heb overigens nog nooit iemand bij me op training gehad die vroeg of ik wel een papiertje had.. zou ik zelf ook niet op komen om aan een trainer te vragen)
Vd Hurk vind ik altijd wat krampachtig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze was een verfrissende wind tussen de statige oude actrice van 75 (die de meest grove teksten bezigde) en Yvonne vd Hurk (die je ook kent van tv) die het hele epistel heeft geschreven maar ik ben absoluut geen fan van haar eerlijk gezeit.
Een leuk gek wijf is het (want ik ken haar ook van columns en een boekje)
Zette het je wel aan het denken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ook.
Maar het kan ook aan haar gezichtsuitdrukking/houding/soort spelen liggen idd, ik weet het niet, ik ben gewoon geen fan.
Leuk Boor
Waarom ze zo is?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Zette het je wel aan het denken?
mps-je.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:49 schreef Bluezz het volgende:
En rella, waarom ben je nu weer rinnetje?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom ze zo is?![]()
Nee, het onderwerp vond ik wel genoeg uitgekauwd, de vorm was wel goed, afwisselend.
Wat mij aan het denken zette was vooral waarom het pand me in het begin zo fascineerde voordat ik er geweest was en het dus tegenviel
En de mensen die er kwamen, observeren is my middle name en hoe lief en leuk ze ook is, met M. kan ik dat dus niet delen
leuk maar neem maar aan dat ik niet bij een prutsclubje zit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen die opgroeiend zijn, niet naar een onprofessionele danstraining brengen, eerlijk gezegd.![]()
Heb vroeger wel gezien wat dat kan doen bij meiden die in de groei zijn. En dat is niet altijd goed nieuws. Met dergelijke lijven moet je enorm voorzichtig zijn en profs hebben daar voor doorgeleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |