Nee, die van ons liggen meestal als we ze gebruiken, niet bij het open vuur van het fornuis.quote:
oquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die van ons liggen meestal als we ze gebruiken, niet bij het open vuur van het fornuis.
Zo ziet mijn Tirza er helemaal niet uit, maar hij klopt wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:28 schreef Bluezz het volgende:
Voor we weer een hysterische dude krijgen met egelwijsheden post ik hem ffies!
[ afbeelding ]
Ohhh ik haat gore boekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:34 schreef Den_Haag het volgende:
verbranden laat ik ze niet. Vies worden wel
zo vies worden ze nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohhh ik haat gore boekenMensen die een boek lenen of uitlenen waar vlekken, vegen en voedselresten in zitten
Koffievlekkequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohhh ik haat gore boekenMensen die een boek lenen of uitlenen waar vlekken, vegen en voedselresten in zitten
Koffie, bloed, pizza, snot, mascaraquote:
Vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
TIRZA.
I will say this only fifteen times.
Die jaquote:
Ik zal eens kijkenquote:En ik vond Van oude mensen... van Couperus verrassend goed (en niet eens enkel vanwege de titel). Eline Vere is ook niet slecht
En Een hart van steen van Renate Dorrestein (is niet een al te feministisch boek, voor de afwisseling).
Ik noteer: Kees van Kooten en Giphart!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef Duderella het volgende:
Pee, misschien is het leuk iets van Kees van Kooten te lezen. Schrijft briljant en enorm grappig en het zijn vaak korte verhalen. Misschien voor iemand die niet veel Nederlandse literatuur leest een mooi begin. Of Giphart, daar ben ik erg dol op. Is ook een culinaire smulpaap, dus dan sla je twee vliegen in één klap.![]()
Ik zou geloof ik niet meteen met Eline Vere beginnen, CF.
Nog meerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eline Vere lijkt me inderdaad ook iets minder geschikt voor P..
Misfit van Vincent Overeem, is dat wat? Of een verhalenbundel van Jan Siebelink? De kleine blonde dood van Boudewijn Büch?
Kijk...jullie zijn goed bezigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef DarkElf het volgende:
Bint, die heb ik op school gelezen dacht ik? Van de koele meren des doods ook (en dacht ik vaak bij: Komop zeg!! doe niet zo dramatisch)
Ik vond Eline Vere en De Stille kracht prima te lezen idd, Het gouden ei ook en Knielen op een bed violen vond ik ook mooi.
Klinkt wel heel belgischquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I knowmaar toch: Couperus klinkt saaier dan het is
Anyway Pee, niet Nederlands maar Vlaams: De helaasheid der dingen van Dimitri Verhulst.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
Verder zijn er wel een paar van Leon de Winter goed te doen, met name Recht op Terugkeer.
Alles van Wolkers natuurlijk.
Cees Noteboom, Mulish (niet alles), La Palmen is ook wel te doen.
En dan natuurlijk klassiekers als Vestdijk, Reve en Hermans.
Daar ben ik ook bang voorquote:Tegen de tijd dat je die allemaal uit hebt is de kindle al een hopeloos ouderwets achterhaald apparaat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:25 schreef Anthraxx het volgende:
En zoveel mogelijk van Herman Brusselmans. Omdat het gewoon kan.
Ok, Ex-drummer was een cool boek. En een toffe film.
Genoeg tips denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef freecell het volgende:
Alles van W F Hermans
Soms wat overdreven, maar zo goed geschreven!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:28 schreef DarkElf het volgende:
Oh en P? Tis niet Nederlands maar ik vind Pascal Mercier heerlijk schrijven en dan van de drie die ik gelezen heb vooral 'Perlman's zwijgen'. Echt een geweldig boek vond ik dat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
Als P klaar is met de Nederlandse literatuur dan kun je vervolgens beginnen aan de Engelse.
Wallanderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was mijn grote TVP annex samenvattingspost
Voel je je al wat beter?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
goedemorgen, ik kom nu al uit bed. Diep geslapen en allerlei vreemde dromen gehad over vluchten en honden en ergens op bezoek met Ross omdat ze een prijs hadden gewonnen en we taart wilden
Beterschap Isaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:
En ja, ik ben al iets opgeknapt, maar heb nog amper gegeten dus wel enorm slapjes.
Okquote:
quote:
Beterschapquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:
En ja, ik ben al iets opgeknapt, maar heb nog amper gegeten dus wel enorm slapjes.
Dat hoefde sowieso toch niet en dat is pas zaterdag hoor!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
BeterschapIk hoef je zaterdag niet op te pikken dus?
Ja, maar het kan welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hoefde sowieso toch niet en dat is pas zaterdag hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |