Het duurde even maar hij is eindelijk zoverquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:50 schreef .Cake. het volgende:
Ok, ik ben overtuigd. Madoka Magica is vet!
Die ED is ook best hypnotiserend, is tevens het muziekje dat je in die reality marble hoort:
Yo! Puella Magi Madoka Magica kijken. Nuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:18 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
hm na lange tijd weer eens in topic kijkend
sup?
Een vriend van me heeft wat problemen, hij vroeg of we er even over konden praten. Dus dat gaat even voor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:48 schreef Ascendancy het volgende:
repel, lelouch, waarom komen jullie morgen niet?
dl'ding as we speakquote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:30 schreef wdn het volgende:
Yo! Puella Magi Madoka Magica kijken. Nu
Ohhhhhhh mschol! Freezing is echt iets voor jouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dl'ding as we speak
net als amagami SS
andere serie's moet ik maar gaan uitzoeken nog
nanoha..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ohhhhhhh mschol! Freezing is echt iets voor jou
Daar kan Nanoha een puntje aan zuigen. Letterlijk![]()
zomg jij heidenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
nanoha..moet ik nog zien
![]()
zodra m'n mediaspeler mkv header compression ondersteund zal het kijken van anime wel weer vlotgetrokken worden denk ik... (nu krijg ik geen beeld en zou ik de boel moeten converteren)
en het erge is: ik heb eigenlijk alle tijd van de wereld sinds ik ZZP'er benquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:54 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
zomg jij heiden![]()
Nanoha is te awesome >_<b
terugkomend op Freezing..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ohhhhhhh mschol! Freezing is echt iets voor jou
Daar kan Nanoha een puntje aan zuigen. Letterlijk![]()
Ben bij aflevering 4. Serie is wel stukje gruwelijker dan je aanvankelijk verwacht, duisterder. En ik vertrouw die Kyubei gewoon niet. Die moet wel iets evils plannen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Het duurde even maar hij is eindelijk zover
De batterij van m'n phone doet 't nog dus wie weetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:20 schreef lelouch het volgende:
Wie van de meeting gangers zal hier vannacht dronken slow chatten?
baas, je hebt aoki densetsu shoot gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:10 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/DXHatakeKakashi
.....
en dan ben ik pas bij de B
Eps 7 maakt veeeeeeeel duidelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben bij aflevering 4. Serie is wel stukje gruwelijker dan je aanvankelijk verwacht, duisterder. En ik vertrouw die Kyubei gewoon niet. Die moet wel iets evils plannen!
Whistle niet , wel hungry heart wild striker en cpt Tsubasaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
baas, je hebt aoki densetsu shoot gezien. whistle! ook al?
ben net thuis gekomen. voel me doodop, dus we gaan slapen. het was iig enorm gezeígquote:
Mooi! Vond ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
ben net thuis gekomen. voel me doodop, dus we gaan slapen. het was iig enorm gezeíg
ik ben aan Nanoha begonnen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:54 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
zomg jij heiden![]()
Nanoha is te awesome >_<b
een kwartier nadat ik vertrokken ben? Nee, ik was 2 uur thuisquote:
Eps 7quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef mschol het volgende:
madoka... dat aller eerste begin stukje, wtf
daarna die ochtend scene
maar heb nog wel wat te kijken...
Wat zijn jullie cute.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:51 schreef wdn het volgende:
Mooi. Weet ik ook wie ik moet vermijden als ik ze ergens tegen kom
Jong broekjequote:
True, ik word ook een beetje moe dat hij constant 'VICTORICA!!!' schreeuwt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef Xaryna het volgende:
Gosick is tof, maar de hoofdpersoon is vervelend. Wat een zeurend, afhankelijk, dom mannetje zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |