Nog mazzel dat je account nog maar 3 dagen oud is.... snel, ren!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef Boobman het volgende:
elke dag dat ik dit kijk en op dit forum zit valt er minimaal 1 punt vanaf
Wat jij zegt. Kan wel weer merken dat het schoolvakantie is../quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef Susi het volgende:
Kunnen Boobman en henkbarte stoppen met dat gezeik tegen elkaar ?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef Susi het volgende:
Kunnen Boobman en henkbarte stoppen met dat gezeik tegen elkaar ?
veters....ik heb alles met klittebandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog mazzel dat je account nog maar 3 dagen oud is.... snel, ren!!
Voor je het weet zit je hier 3 weken en is je IQ zover gedaald dat je hulp nodig hebt je veters te strikken.
En dan ondertussen zeggen dat ze fakking hard werkt , wel meer dan 40 uur in de week.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef RethXoth het volgende:
Joanna is echt "facking" dom![]()
Joanna: "Ik houd er niet van als mannen SMSen"
Gerard: "Hoezo niet dan?"
Joanna: "Ik houd er van als ze pingen.."
Gerard: "Dat is toch hetzelfde als SMSen?!"
Joanna: "Ik houd er gewoon niet van, ik ping de hele dag.. met iedereen."
I love klittebandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:09 schreef Boobman het volgende:
[..]
veters....ik heb alles met klitteband
Daarom reageer ik ook inderdaad. Ik heb niks tegen iemand, maar wordt doodmoe als ik die kinderachtige reacties lees. Bv over de dikheid van Sharon, hoe kansloos ben je dan? Zij is één van de tofste in dat huis.. grow up.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat jij zegt. Kan wel weer merken dat het schoolvakantie is../
Ze bedoelt: Ik houd niet van mannen die niet eens een Blackberry hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef RethXoth het volgende:
Joanna is echt "facking" dom![]()
Joanna: "Ik houd er niet van als mannen SMSen"
Gerard: "Hoezo niet dan?"
Joanna: "Ik houd er van als ze pingen.."
Gerard: "Dat is toch hetzelfde als SMSen?!"
Joanna: "Ik houd er gewoon niet van, ik ping de hele dag.. met iedereen."
Heeft ze vast wel een keer gezegdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze bedoelt: Ik houd niet van mannen die niet eens een Blackberry hebben
Het zou me niet verbazenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:12 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Heeft ze vast wel een keer gezegd![]()
.......quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Daarom reageer ik ook inderdaad. Ik heb niks tegen iemand, maar wordt doodmoe als ik die kinderachtige reacties lees. Bv over de dikheid van Sharon, hoe kansloos ben je dan? Zij is één van de tofste in dat huis.. grow up.
Het is FOK! he, maak je niet te druk (al heb je wel een punt)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Daarom reageer ik ook inderdaad. Ik heb niks tegen iemand, maar wordt doodmoe als ik die kinderachtige reacties lees. Bv over de dikheid van Sharon, hoe kansloos ben je dan? Zij is één van de tofste in dat huis.. grow up.
heb jij geen blackberry dan ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze bedoelt: Ik houd niet van mannen die niet eens een Blackberry hebben
ja ik wel, ben dol op zwartebessenjamquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:13 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heb jij geen blackberry dan ?
Och kind en mijn biologieleraar speelt mee in zijn film..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Och gott,, Maik heeft op dezelfde middelbare school als mij gezeten..
Sharon is dik en iets tofs heb ik niet aan haar kunnen ontdekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef henkbarte het volgende:
[..]
/eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon is dik en iets tofs heb ik niet aan haar kunnen ontdekken.
Figuur - No problemoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon is dik en iets tofs heb ik niet aan haar kunnen ontdekken.
Persoonlijkheid heb ik aan haar ook niet kunnen ontdekkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Figuur - No problemo
Persoonlijkheid - No problemo
Stem - HELL NO
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:17 schreef Boobman het volgende:
ach Sharon = wel oké
heeft een goed hart
het zou alleen gekookt op haar rug moeten hangen
en dan zo laag dat de honden erbij kunnen
maar verder prima meid
aantrekkelijk ook
geil bijna
Hahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:17 schreef Boobman het volgende:
ach Sharon = wel oké
heeft een goed hart
maar verder prima meid
aantrekkelijk ook
geil bijna
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:17 schreef Boobman het volgende:
ach Sharon = wel oké
heeft een goed hart
maar verder prima meid
aantrekkelijk ook
geil bijna
Niet voor uitzending ;-)quote:
Het is niet de bedoeling dat users elkaar hier onderling voor infantiel, eikel etc. gaan uitmaken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:18 schreef Boobman het volgende:
sorry Gert maar ik lees dit pas in die quote
waar had ik dat moeten zien?
dunno
okéquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat users elkaar hier onderling voor infantiel, eikel etc. gaan uitmaken.
Ik heb je quote weggehaald omdat die anders uiteraard weer een reactie oplevert en dan houdt het schelden niet op.
Dus dat wat betreft users onderling.
Voor de deelnemers aan SST gelden andere normen.
De COS bestaat nou eenmaal voor een deel uit het commentaar hebben op bewoners. Dat is al jaren zo, en dat mag hier gewoon zolang het niet doorslaat naar racisme, doodverwensingen etc. en zolang je niet página's achter elkaar alléén maar bewoners door het slijk aan het halen bent.
Een beetje afwisseling in het repertoire wordt op prijs gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |