hoe dat zo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik vermoed, dat dat ook precies is wat Laura wil gaan gokken
ik vind het zo'n dom geheim, niemand raadt dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik vermoed, dat dat ook precies is wat Laura wil gaan gokken
Ze moeten toch na het drukken altijd naar de rode bank? En dan horen ze toch of het goed isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En dan komt er een streamlock zodat iedereen de uitzending moet kijken
Dat iedereen het al weet, maar dat niemand drukt. En dat ze nu zij genomineerd is, iig op de knop wil drukken. Ze wil Joanna ook niet gaan ondervragen dan, maar gewoon ineens haar vermoeden uitspreken.quote:
nee, tis net zoiets als nagelbijten , niemand zal aan een geheim denkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De meiden weten al dat Joanna slaapwandelt. Al een paar dagen. Maar ze denken er volgens mij niet aan dat het wel eens haar geheim zou kunnen zijn.
Ik ben secretaris van stichting Martijn en werk op een kinderdagverblijf!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef Boobman het volgende:
[..]
ik vind het zo'n dom geheim, niemand raadt dat.
wat een bullshit zeg.
slaapwandelt.
mijn kind van 15 is niet van de vent die ik 20 jaar geleden trouwde...dát is een geheim
BAM!!!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:42 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik ben secretaris van stichting Martijn en werk op een kinderdagverblijf!
BAM
Klopt, het zijn allemaal "geheimen" van niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef Boobman het volgende:
[..]
ik vind het zo'n dom geheim, niemand raadt dat.
wat een bullshit zeg.
slaapwandelt.
mijn kind van 15 is niet van de vent die ik 20 jaar geleden trouwde...dát is een geheim
Ik denk niet dat haar vermoeden is dat Joanne slaapwandelt hoor. Laura zei dat ze het vermoeden de tweede dag al had.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat iedereen het al weet, maar dat niemand drukt. En dat ze nu zij genomineerd is, iig op de knop wil drukken. Ze wil Joanna ook niet gaan ondervragen dan, maar gewoon ineens haar vermoeden uitspreken.
Jawel, toen al was ze aan het praten etc in de nacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik denk niet dat haar vermoeden is dat Joanne slaapwandelt hoor. Laura zei dat ze het vermoeden de tweede dag al had.
Als ik het goed heb had Joanne toen nog niet geslaapwandelt en ook nog niet zulke onrustige nachten
Ja maar vind het wel wat van de regie om dat dan niet uit te zenden op de streams.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze moeten toch na het drukken altijd naar de rode bank? En dan horen ze toch of het goed is
Is heel Nederland ook nog in rep en roer, hup kijkcijfers door het plafond (en uiteindelijk is het nep natuurlijk).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:43 schreef Boobman het volgende:
[..]
BAM!!!!!
hahahahaha
ja dat is ene geheim hahaha
nou ja, ze huilt en zeikt meer dan dat ze slaapwandeltquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jawel, toen al was ze aan het praten etc in de nacht.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:44 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja maar vind het wel wat van de regie om dat dan niet uit te zenden op de streams.
Nee ik kijk ook alleen streamsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:46 schreef Boobman het volgende:
[..]
ben ik nu de enige die op de stream kijkt maar niet om half 8 op tv?
we zitten op 1 ----------quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee ik kijk ook alleen streamsdaardoor hoop ik dus niet dat ze er straks een SL opzetten
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:13 schreef Boobman het volgende:
[..]
kaaharin heeft me geleerd:
http://www.spixtv.nl/ in google chrome openen en instructie volgen![]()
kaaharin
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Misschien vragen ze haar wel of ze die ook wil schoonhouden
Zeg doe niet zo lelijk tegen me Serviootjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef Boobman het volgende:
'ken je eftelinggeschiedenis'
sjezus
shoot him
tie the rope
wat een gekutkwijl zeg
rugtoerist
Haha ja wel erg!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:53 schreef RethXoth het volgende:
HAHAHA GERARD!
"Kunstmest, hoe komt hier nou kunstmest..?"
"Hmm, kunstmest.. kunstmest.. Cynthia"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |