Dat is geen excuusquote:
En dan? Kom je elke dag de motor naar boven en beneden sjouwen?quote:
Ik zal vast ook wel ergens een plekje kunnen regelen, maar ik wil'em voor de deur of ik wil'em nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben hier eind verantwoordelijk voor oa de stallingen, dus ik hoef niet een jaar te wachtenen bij mn ouders ook plek zat. Alleen als ik ga emigreren, had ik em wel meegenomen
Maat van me heeft dat ook, thuis geen ruimte dus heeft hem nog steeds bij zijn ouders staan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal vast ook wel ergens een plekje kunnen regelen, maar ik wil'em voor de deur of ik wil'em niet
Ho, rampenzenders aan!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:
Daar gaan we weer
http://www.nu.nl/binnenla(...)ebied-amsterdam.html
Voor de deur is 50m verderop in een afgesloten ruimte met camera bewaking en verwarming. Beter wordt t niet dacht ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal vast ook wel ergens een plekje kunnen regelen, maar ik wil'em voor de deur of ik wil'em niet
Precies en dat is doodzondequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maat van me heeft dat ook, thuis geen ruimte dus heeft hem nog steeds bij zijn ouders staan.
Met als gevolg dat hij eigenlijk nooit rijd, omdat het teveel gedoe is om dat ding op te halen.
Da's wel luxe jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor de deur is 50m verderop in een afgesloten ruimte met camera bewaking en verwarming. Beter wordt t niet dacht ik
Dat had ik dus met het sleutelen, een bijna complete werkplaats, maar nooit sleutelen omdat het meer dan een uur rijden isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maat van me heeft dat ook, thuis geen ruimte dus heeft hem nog steeds bij zijn ouders staan.
Met als gevolg dat hij eigenlijk nooit rijd, omdat het teveel gedoe is om dat ding op te halen.
Over een week ben ik er wegquote:
In dat geval zou ik al niet eens een motor willenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oeh bedenk me net dat ik dadelijk een garage heb.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor de deur is 50m verderop in een afgesloten ruimte met camera bewaking en verwarming. Beter wordt t niet dacht ik
Da's minder luxe danquote:
Del Sol of een 1e/2e serie? Ik zou dan toch voor een motor gaan, eentje die je zo kan pakken. Want sleutelen moet je veel tijd voor hebben en kunnen maken. Je kan niet elke keer een half uurtje er aan werken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oeh bedenk me net dat ik dadelijk een garage heb.
Tijd om een oude crx op de kop te tikken
Geen van beidequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent een kei? Of gewoon schattig?
2e serie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Del Sol of een 1e/2e serie? Ik zou dan toch voor een motor gaan, eentje die je zo kan pakken. Want sleutelen moet je veel tijd voor hebben en kunnen maken. Je kan niet elke keer een half uurtje er aan werken.
De Teutels? Jr. vs. Sr.?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:37 schreef Royco1 het volgende:
2e serie.
Word dan zeg maar een vader/zoon project.
Ja, zo zou je onze relatie wel kunnen omschrijven ja.quote:
Wel met complete werkbanken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, zo zou je onze relatie wel kunnen omschrijven ja.
Alleen dan gaan we elkaar nog net niet met bijlen te lijf
Dat hebben mn pa en ik nooit gehad, we kunnen wel eindeloos discussieren over hoe iets aangepakt moet worden. Meestal pakken we dan een boek erbij om te kijken hoe het daar staat om schrevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was af en toe flinke ruzie toen we mijn oude coupe opgebouwd hebben.
Nou mijn vader is dus monteur, en ik ben niet zo handig zeg maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hebben mn pa en ik nooit gehad, we kunnen wel eindeloos discussieren over hoe iets aangepakt moet worden. Meestal pakken we dan een boek erbij om te kijken hoe het daar staat om schreven![]()
Overigens hebben we wel echt een geweldig stuk gereedschap gemaaktVan een oude webcam, hebben we gesloopt, nieuwe behuizing gemaakt aan een spiraal en dan kunnen we in de gekste hoeken en gaten kijken, ook hebben we er een klein ledlampje op gemaakt. Zit 2meter snoer aan.
Echt ideaal, niks blijft meer verborgenZeker omdat mn pa artritis heeft, is sleutelen zwaar, nu hoeft hij niet zoveel meer los te halen om dingen te kunnen bekijken.
Dat scheelt, ik heb een monteurs opleiding gedaan en heb altijd gesleuteld in de weekenden, mn pa is pas gaan sleutelen toen ik er ook mee begon (door mij is die aan de oldtimers gegaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou mijn vader is dus monteur, en ik ben niet zo handig zeg maar.
Meeste dingen lukken me wel, maar dan op mijn manier en in mijn tempo.
Waarop hij aanwijzingen gaat geven en we dus ruzie krijgen.
Apple-taxquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:00 schreef cafpow het volgende:
[..]
goedendag
apple heeft wel leuke apparaatjes..maar ik vindt het alleen wat overpriced
Jij begonquote:
Windhoosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez. Daar betaal je niet 200e meer omdat er een microsoft logo op staat
jij bent ook schattigquote:
Wat heb jij gisteren gedaan dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]jij weet heel nie wat ik gister gedaan heb
Was niet zo schattig
Je gaat me niet vertellen dat microsoft geen tax over de producten heeft omdat het Microsoft isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez. Daar betaal je niet 200e meer omdat er een microsoft logo op staat
Zolang ik er alle games op kan doen, vind ik het best. Oftewel, windows it is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]
WindhoosAppel
verdict: they both suck....
moord gepleegd?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]jij weet heel nie wat ik gister gedaan heb
Was niet zo schattig
Ga ik niet hier aan de grote klok hangen natuurlijk... maar volledig fucked up geraakt dat wel..quote:
Veel minder. MS doet zich minder exclusief voor en pakt daar hun winst. Veel verkopen voor weinig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat microsoft geen tax over de producten heeft omdat het Microsoft is
Ben ik atm ook schuldig aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang ik er alle games op kan doen, vind ik het best. Oftewel, windows it is.
tja, volgens mij doet alles wat een merk heeft dat. Ook al gaat het om kleding of elektronicaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat microsoft geen tax over de producten heeft omdat het Microsoft is
Maar ze doen het wel. Al snap ik je punt, ik vind apple ook veel te duur voor wat ze bieden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel minder. MS doet zich minder exclusief voor en pakt daar hun winst. Veel verkopen voor weinig.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
Leraren in staking om inkorten vakantie
En dat snap ik best. Want leraren hebben nu helemaal geen 7 weken vakantie. Dat komt eerder op 4~5 door het na-/voorwerk dat ze moeten doen. Leerlingen hebben 7 weken vakantie. En dan kun je wel zeggen boh gek, ik heb ook geen 4~5 weken vakantie in de zomer. Nee, andere hebben ipv 10 weken, 'maar' 6 weken per jaar, maar itt leraren mag de rest die naar eigen inzicht indelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
Leraren in staking om inkorten vakantie
precies, het enige vervelende is dat leerlingen de dupe worden van de stakingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat snap ik best. Want leraren hebben nu helemaal geen 7 weken vakantie. Dat komt eerder op 4~5 door het na-/voorwerk dat ze moeten doen. Leerlingen hebben 7 weken vakantie. En dan kun je wel zeggen boh gek, ik heb ook geen 4~5 weken vakantie in de zomer. Nee, andere hebben ipv 10 weken, 'maar' 6 weken per jaar, maar itt leraren mag de rest die naar eigen inzicht indelen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat snap ik best. Want leraren hebben nu helemaal geen 7 weken vakantie. Dat komt eerder op 4~5 door het na-/voorwerk dat ze moeten doen. Leerlingen hebben 7 weken vakantie. En dan kun je wel zeggen boh gek, ik heb ook geen 4~5 weken vakantie in de zomer. Nee, andere hebben ipv 10 weken, 'maar' 6 weken per jaar, maar itt leraren mag de rest die naar eigen inzicht indelen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Dan nog hebben leraren meer vakantie dan welke andere werknemer dan ook. Ik vind het ronduit pathetisch om te gaan staken om 1 week minder vakantie op de zeven vier/vijf weken die ze al hebben
Ze hebben zo'n 4 weken meer dan de gewone werknemer. Maar ze mogen nooit zelf bepalen wanneer ze vrij nemen. Ze moeten altijd in het hoogseizoen op vakantie. Ze kunnen nooit even een lang weekend weg buiten de vakanties om. Ik vind het zeer terecht dat ze meer vakantie hebben. ZEER terecht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Dan nog hebben leraren meer vakantie dan welke andere werknemer dan ook. Ik vind het ronduit pathetisch om te gaan staken om 1 week minder vakantie op de zeven weken die ze al hebben
En ze werken vaak in het weekend en 's avonds door thuis. Daarnaast zijn er veel naschoolse dingen die ze nog moeten doen. Als het alleen maar een paar uurtjes lesgeven, voorbereiden en wat nakijken was, was ik ook lerares gewordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n 4 weken meer dan de gewone werknemer. Maar ze mogen nooit zelf bepalen wanneer ze vrij nemen. Ze moeten altijd in het hoogseizoen op vakantie. Ze kunnen nooit even een lang weekend weg buiten de vakanties om. Ik vind het zeer terecht dat ze meer vakantie hebben. ZEER terecht.
Waarom? Je kiest er toch zelf voor die baan te nemen? Dus meer vakantie, dus op vakantie in het hoogseizoen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n 4 weken meer dan de gewone werknemer. Maar ze mogen nooit zelf bepalen wanneer ze vrij nemen. Ze moeten altijd in het hoogseizoen op vakantie. Ze kunnen nooit even een lang weekend weg buiten de vakanties om. Ik vind het zeer terecht dat ze meer vakantie hebben. ZEER terecht.
Er zijn genoeg banen waarvoor hetzelfde geldt. Maar geen enkele werknemer heeft zoveel vakantie als een leraar/lerares.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze werken vaak in het weekend en 's avonds door thuis. Daarnaast zijn er veel naschoolse dingen die ze nog moeten doen. Als het alleen maar een paar uurtjes lesgeven, voorbereiden en wat nakijken was, was ik ook lerares geworden
Jawel, bouwvakkers, 4 weken bauwvak, 2 weken winterstop, dan nog vorstverlet en dáárnaast nog losse vakantie dagen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg banen waarvoor hetzelfde geldt. Maar geen enkele werknemer heeft zoveel vakantie als een leraar/lerares.
Dan nog hebben leraren ook naast de zomervakantie van 7 weken (vier tot zes volgens de mensen hier) ook nog meivakantie, herfstvakantie, kerstvakantie en ook de losse nationale vrije dagen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, bouwvakkers, 4 weken bauwvak, 2 weken winterstop, dan nog vorstverlet en dáárnaast nog losse vakantie dagen.
uitkeringtrekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog hebben leraren ook naast de zomervakantie van 7 weken (vier tot zes volgens de mensen hier) ook nog meivakantie, herfstvakantie, kerstvakantie en ook de losse nationale vrije dagen.
Welk beroep heeft dat nog meer?
Eigen baas (mits je t goed regelt)quote:
Alsof je wat mistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
AaaahIk kan dit weekend de Oscar-uitreikingen niet kijken omdat ik de volgende dag naar stage moet...
Of ik ga een nachtje doorhalen...
Ik kijk het ieder jaar. Ik vind dat leuk. Goed?quote:
Rentenieren is leukerquote:
Ja, die kies je, wetend dat je werk na het eind van de werkdag niet voorbij is, dat het ook in het weekend door gaat, dat je vast zit aan vaste vakantiedagen. Je weet ook dat je flink wat vakantie hebt (waar je ook nog gewoon voorbereidings- en nakijkwerk moet doen), en op basis van die gegevens heb je voor het vak gekozen. Dat zijn gewoon je secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Je kiest er toch zelf voor die baan te nemen? Dus meer vakantie, dus op vakantie in het hoogseizoen.
En dan nog klagen dat er een weekje af gaat? Mja, noem me kortzichtig, ik vind het echt raar.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:30 schreef rival het volgende:
Ik ben niet schattig, daarintegen ben ik wel "dik geworden"
Andere beroepen hebben weer andere perks. Meer salaris bijvoorbeeld. Of je eigen uren per dag bepalen. Of weinig tot geen 'klant'contact. Je moet wel naar het hele pakket kijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog hebben leraren ook naast de zomervakantie van 7 weken (vier tot zes volgens de mensen hier) ook nog meivakantie, herfstvakantie, kerstvakantie en ook de losse nationale vrije dagen.
Welk beroep heeft dat nog meer?
Dik en geen ziel, das wel kutquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:30 schreef rival het volgende:
Ik ben niet schattig, daarintegen ben ik wel "dik geworden"
Ik kijk ook elk jaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk het ieder jaar. Ik vind dat leuk. Goed?
Je bent hier ook bijna nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:34 schreef Evie het volgende:
[..]
omg vanwaar deze comment?ik mis alles
Nee was te druk bezig met mn leven vergooien aan een grote leugen, iemand zonder ruggengraat en zn gestoorde manipulatieve hoerquote:
haters gonna hatequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:34 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee was te druk bezig met mn leven vergooien aan een grote leugen, iemand zonder ruggengraat en zn gestoorde manipulatieve hoerlol...
Ik heb nog wel een ijzeren staaf liggen, was eigenlijk bedoel voor diegene wie mn auto nog steeds leent, maar aangezien die toch niet terug komt. Mag jij em wel hebben, is mooi stijf, prima ruggengraat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee was te druk bezig met mn leven vergooien aan een grote leugen, iemand zonder ruggengraat en zn gestoorde manipulatieve hoerlol...
Het zit nog een beetje diepquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe maar niet.. heb te veel zin om iemand zonder ziel dr kop in te slaan danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ijzeren staaf liggen, was eigenlijk bedoel voor diegene wie mn auto nog steeds leent, maar aangezien die toch niet terug komt. Mag jij em wel hebben, is mooi stijf, prima ruggengraat.
Kan je die D.S. niet op d'r af sturen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe maar niet.. heb te veel zin om iemand zonder ziel dr kop in te slaan dan
Denk dat die t dr zelfs niet op zou kunnen (zelfs niet wanneer ze een zak over dr kop doet en m kapot manipuleert).. je hebt dr zelf gezien.. en het is al een wonder dat je lul niet voor de komende 3 jaar slap hangt...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je die D.S. niet op d'r af sturen?
Ik kijk alleen naar het component vakantiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Andere beroepen hebben weer andere perks. Meer salaris bijvoorbeeld. Of je eigen uren per dag bepalen. Of weinig tot geen 'klant'contact. Je moet wel naar het hele pakket kijken.
Dan kan ik ook gaan roepen He, ik krijg veel minder salaris dan hoge pief X, dat is oneerlijk. Dan kijk ik alleen naar het component salaris.
Ik wil wel een rondje met je kickboksen, als dat iets opluchtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe maar niet.. heb te veel zin om iemand zonder ziel dr kop in te slaan dan
Daar zorgde je smsje van vrijdag wel voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat die t dr zelfs niet op zou kunnen (zelfs niet wanneer ze een zak over dr kop doet en m kapot manipuleert).. je hebt dr zelf gezien.. en het is al een wonder dat je lul niet voor de komende 3 jaar slap hangt...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef Evie het volgende:
[..]
jupis knap dat iemand me zo kan kwetsen.. en toch kan dat
WTF momentje
thnxquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel een rondje met je kickboksen, als dat iets oplucht
in dat geval is dr nog hoop voor dr... Treft ze wel iemand met evenveel zielquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zorgde je smsje van vrijdag wel voor![]()
Maar geloof me, hij kan t op alles, z'n 63 jarige buurvrouw in Thailand was niet eens te erg
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je die D.S. niet op d'r af sturen?
Ik hoop het nietquote:
roddel niet zo over mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef PeuRac het volgende:
Maar geloof me, hij kan t op alles, z'n 63 jarige buurvrouw in Thailand was niet eens te erg
Match made in heaven hellquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx
[..]
in dat geval is dr nog hoop voor dr... Treft ze wel iemand met evenveel ziel
Tja, ik sta al een tijd droog hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het nietIk zie in jou niet het type dat Thaise vrouwtjes van 63 neukt
Geloof me, je wilt niet dat ik jou hiermee bedoelquote:
in thailand ook he, niet alsof je als westerse man met geld daar niks beters kan krijgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het nietIk zie in jou niet het type dat Thaise vrouwtjes van 63 neukt
Sounds just like mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt niet dat ik jou hiermee bedoelIedereen die hem kent omschrijft hem als: "Dat vieze nare dikke mannetje"
ooh ja echtquote:
quote:
Voor jou is het, geen seks na het huwelijk tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik sta al een tijd droog he
Jeetjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in thailand ook he, niet alsof je als westerse man met geld daar niks beters kan krijgen
Dan ben ik diep beledigd dat je mij niet gebeld hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, nooit getrouwd geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Voor jou is het, geen seks na het huwelijk toch
Zo droog als een opengebarsten rivierbedding?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt met allerlei andere componenten gecompenseerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar het component vakantieDie is voor leraren uitzonderlijk hoog, dat weet jij ook wel.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo droog als een opengebarsten rivierbedding?
Lees ik dat nou goed?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo'n slanke den zijn als jij
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Dan ben ik diep beledigd dat je mij niet gebeld hebt
Hij is een ginger, wist je niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:34 schreef Evie het volgende:
[..]
oh, *maakt notitie*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, nooit getrouwd geweest
quote:
quote:
Nee juist niet tochquote:
maar zit je nou gewoon iemand zomaar zwart te maken of weet je het zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in thailand ook he, niet alsof je als westerse man met geld daar niks beters kan krijgen
Hij is er zelfs trots opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
maar zit je nou gewoon iemand zomaar zwart te maken of weet je het zeker?
Je spreekt voor jezelf neem ik aan?quote:
Ach, ze heeft jou tenminste niet keihard afgewezen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Dan ben ik diep beledigd dat je mij niet gebeld hebt
Wat zei ik nu laatst, t was er zo stoffig dat zelfs woenstijn dieren om zouden komen van de dorstquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ze heeft jou tenminste niet keihard afgewezen.
Ben ik zo eng?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat durf ik toch heul niet..
Stof? Waarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je spreekt voor jezelf neem ik aan?
Jij had haar gewoon nooit moeten vertellen dat je een vriendin hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jou wel dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, mij, omdat ik een vriendin heb wil ze niet met me naar bed. Heb er nu wel vrede mee hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Jou wel dan?
of was iemand anders de pineut?
Ah, je gaat weer met Samzz datenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:54 schreef rival het volgende:
en even ontopic voor de verandering, ik heb weer een date in de planning met meisje van vrijdag
Daaromquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, mij, omdat ik een vriendin heb wil ze niet met me naar bed. Heb er nu wel vrede mee hoor
Uit pincipe wijst die jou dan gewoon afquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
DaaromEn als ik ooit zo lang droog sta dat ik mijn principes aan de kant zet, ga ik toch fijn achter jou aan
Jamaar, van je eigen vriendin mag het.. ik snap het probleem nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, mij, omdat ik een vriendin heb wil ze niet met me naar bed. Heb er nu wel vrede mee hoor
Awh, das liefquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
DaaromEn als ik ooit zo lang droog sta dat ik mijn principes aan de kant zet, ga ik toch fijn achter jou aan
Goeie garpquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uit pincipe wijst die jou dan gewoon af
Dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uit pincipe wijst die jou dan gewoon af
Dat was toch van dat je missb haar steak jatte?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
euhm nee, met het meisje waar ik afgelopen vrijdag date mee had
Que?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was toch van dat je missb haar steak jatte?
Dat was peu.. en hell no dat die zijn vork in mijn steak mag zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was toch van dat je missb haar steak jatte?
Associatie MIquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was peu.. en hell no dat die zijn vork in mijn steak mag zetten
Hey, dit is Singles, hier praten we niet over daten enzo!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:54 schreef rival het volgende:
en even ontopic voor de verandering, ik heb weer een date in de planning met meisje van vrijdag
250m2 "een paar tegeltjes"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ff 250m² strak laten maken, hekje plaatsen en een paar tegeltjes leggen, fucking 16.000 euro
Want dan plaats jij je vork ergens anders in zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was peu.. en hell no dat die zijn vork in mijn steak mag zetten
Oh, dus dat heb ik vrijdag gedaan. Ik was het al kwijtquote:
T is nog geen 50m² aan tegeltjesquote:
Ik ben tegendraads voor de veranderingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, dit is Singles, hier praten we niet over daten enzo!
Deja vu?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ff 250m² strak laten maken, hekje plaatsen en een paar tegeltjes leggen, fucking 16.000 euro
Vervloekte rhohypnol ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus dat heb ik vrijdag gedaan. Ik was het al kwijt
Gadverdamme! Ik zap nog eens langs komen. Het gaat gewoon over daten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, dit is Singles, hier praten we niet over daten enzo!
Eerst was t 20.000 euro, nu willen we de helft maar laten bestraten, scheelt bijna niksquote:
Ook hoi Godtjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gadverdamme! Ik zap nog eens langs komen. Het gaat gewoon over daten.
Nouquote:
Oh, ik laat gelukkig wel een indruk achterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
dan nog, dan zou ik het me wel herinneren
Zien jullie? Jullie jagen Godt weg!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Belachelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst was t 20.000 euro, nu willen we de helft maar laten bestraten, scheelt bijna niks
Ohja, ff naar kantoor met mn buurjongen
letterlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik laat gelukkig wel een indruk achter
Godtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik laat ze juist zien dat er voor iedereen nog hoop isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Noem dat maar niks.
Je zot hier alle wanhopige singles misselijk te maken.
Heb je ze wel eens gezien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik laat ze juist zien dat er voor iedereen nog hoop is
Ik zou me moeten laten ombouwen om een god te worden en dat zie ik niet zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens gezien?
Ze zijn niet allemaal een aantrekkelijke jonge god
Oh vrijdag zo lekker gegeten, heerlijke sirloin steak gehad.quote:
Hou es stil jijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh vrijdag zo lekker gegeten, heerlijke sirloin steak gehad.
Met knoflookboter?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh vrijdag zo lekker gegeten, heerlijke sirloin steak gehad.
wie wel, wie niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens gezien?
Ze zijn niet allemaal een aantrekkelijke jonge god
Nee, dat niet. Wel met heerlijk cocktailsquote:
quote:
Surf & Turfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel met heerlijk cocktails
En een van mijn tafelgenoten had er een halve kreeft bij, dus daar ook nog van geproefd.
we zullen het woord chocolade niet gebruiken, wees gerust!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Niet over eten praten, moet zo boodschappen doen en dan neem ik weer te veel mee
Ik heb zin om een everzwijn boven het spit te roosteren en een grote kroes bier er bij te drinkenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
we zullen het woord chocolade niet gebruiken, wees gerust!
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb zin om een everzwijn boven het spit te roosteren en een grote kroes bier er bij te drinken
Ja iddquote:
Yum yum yum yum yumquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja iddWas echt zo'n geslaagde avond
ik zal geduldig op je wachtenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik laat het je weten als ik terug ben.
dat is een blijvertjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn date zei vrijdag, doe mij maar een biertje....
Tot zo danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
kom maar hier dan troost ik je wel ff
Die van mij drinkt halve liters voordeelmerk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn date zei vrijdag, doe mij maar een biertje....
Ze komt uit Maaskantje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die van mij drinkt halve liters voordeelmerk..
O men.. Nog een kamper ook..quote:
En dan doet ze pindakaas op der kut en dan moet ik likken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:43 schreef Tally het volgende:
O men.. Nog een kamper ook..
Vandaar dat je mee moest naar dr ouders!
Succes.
Aaah je bijnaam is Lassie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan doet ze pindakaas op der kut en dan moet ik likken.
Ben je dat hele kuteind naar boven geklommen, entree betaald, en dan springen.quote:
Dan kun je iid beter voor de trein springen, dat is gratisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je dat hele kuteind naar boven geklommen, entree betaald, en dan springen.
Zonde van al die moeite.
Bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kun je iid beter voor de trein springen, dat is gratis
Rocco is overratedquote:
Hey, je mag er best een kleine moeite voor doen... daarna tijd zat om te rustenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je dat hele kuteind naar boven geklommen, entree betaald, en dan springen.
Zonde van al die moeite.
Jij hebt dat filmpje nog nooit gezien dat hij een wijf in de kont neukt, haar kop in de plee drukt, doorspoelt, haar kop er weer uittrekt en haar gezicht volspuit? Nee, dan wel.quote:
Ik neuk niet meer. Overrated.quote:
Dat zeg ik, Rocco is overratedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt dat filmpje nog nooit gezien dat hij een wijf in de kont neukt, haar kop in de plee drukt, doorspoelt, haar kop er weer uittrekt en haar gezicht volspuit? Nee, dan wel.
[..]
Ik neuk niet meer. Overrated.
Jeetje zeg. Je maakt wat mee zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef PeuRac het volgende:
Mn kat was vervelend, heb em een stuk plastic gegeven, nu zit die braaf te spelen
Geneukt worden is beterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt dat filmpje nog nooit gezien dat hij een wijf in de kont neukt, haar kop in de plee drukt, doorspoelt, haar kop er weer uittrekt en haar gezicht volspuit? Nee, dan wel.
[..]
Ik neuk niet meer. Overrated.
ja, nu mn e.dentifier2 aan t installerenquote:
Die parasiet zit nog ff kreeg ik gister te horenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je die geslachtsziekte al uitgepoept?
Damn, dat is balenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Die parasiet zit nog ff kreeg ik gister te horen
Interessant. Vertel het aan je kat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
ja, nu mn e.dentifier2 aan t installeren
Dat wordt een homo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:55 schreef Tally het volgende:
Die parasiet zit nog ff kreeg ik gister te horen
En zelfs dan ben ik nog geweldigquote:
Deed ik, maar die viel in slaapquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Interessant. Vertel het aan je kat.
Een lesbo. Neemt ze allemaal geile vriendinnetjes mee naar huisquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een lesbo. Neemt ze allemaal geile vriendinnetjes mee naar huis
Als ze lekker is (en legaal) mag ze best eens tussen in hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moeder die er vandoor gaat met je vriendin.. best wel epic fail...
Wel mooi verhaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moeder die er vandoor gaat met je vriendin.. best wel epic fail...
Jij dromer, jijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat riep je ook tegen mij toen ik op je kwam.
Nope, what happened to the Jag?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef Kreator het volgende:
Had ik al verteld dat ik een M3 Coupé heb gekocht?
Wij willen pics zien!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef Kreator het volgende:
Dan ben jij zelf ondertussen ook al tegen de 50 en dus zwaar bejaardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze lekker is (en legaal) mag ze best eens tussen in hoor
Zonder mijn dochter dan he
Dat gebeurde een oud klasgenoot van mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel mooi verhaal
edit- en beter dan je pa die er met je vriendin vandoor gaat
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef Kreator het volgende:
Van je eigen gekochte M3 Coupe of coursequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://www.google.com/imghp?hl=en&tab=wi
Dat is genaaidquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurde een oud klasgenoot van me
Ja en? Daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ben jij zelf ondertussen ook al tegen de 50 en dus zwaar bejaard
Pa, WTF! Wat doe jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurde een oud klasgenoot van me
Of course?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef Wicked-Game het volgende:
Van je eigen gekochte M3 Coupe offcourse
Echt? Tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef Kreator het volgende:
Weet ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet em ook niet op je leven afstellen.
Plaatjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, het is deze, maar dan met soewarte bekleding:
[ afbeelding ]
Mooi ding, met dezelfde Financial Lease ook?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Okay wat voor werk doe jij en wat doe ik nou weer verkeerd?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik wilde net zeggen... Gisteren of de dag ervoor kwam wel aan bod dat mensen een M3 kopen als compensatie. Of zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
Plaatje
Volgens Peu heb je wat te compenseren
Maar dat kan niet, want hij is Roccoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Plaatje
Volgens Peu heb je wat te compenseren
Eigenlijk zou je een 335i moeten pakken en chippen. Niet dat extreme uiterlijk maar wel de power van de M3quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net zeggen... Gisteren of de dag ervoor kwam wel aan bod dat mensen een M3 kopen als compensatie. Of zo.
Peu is een roddelnicht die me niets het gezicht durft te vragen. Daar trek ik me nooit zoveel van aan.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef Techno het volgende:
Mooi ding, met dezelfde Financial Lease ook?
Dat wisten ze ook beide van elkaar dat genaaid werden door dezelfde kerel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:06 schreef Ripley het volgende:
Een excollega deed het wel met zijn vriendin en zijn schoonmoeder.
Whut?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:06 schreef Ripley het volgende:
Een excollega deed het wel met zijn vriendin en zijn schoonmoeder.
Volgens mij was het zondag, toen ik zei dat ik de M3 zo tof vond. Top Gear had het eroverquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net zeggen... Gisteren of de dag ervoor kwam wel aan bod dat mensen een M3 kopen als compensatie. Of zo.
Nee, van 't padquote:
Owh, dat verklaart een boelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was het zondag, toen ik zei dat ik de M3 zo tof vond. Top Gear had het erover
Bumpers, uitlaat zijn ook anders. Wat extremer...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Valt wel mee. Die bobbel op de motorkap is juist wel lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |