Nee, dat niet. Wel met heerlijk cocktailsquote:
quote:
Surf & Turfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel met heerlijk cocktails
En een van mijn tafelgenoten had er een halve kreeft bij, dus daar ook nog van geproefd.
we zullen het woord chocolade niet gebruiken, wees gerust!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Niet over eten praten, moet zo boodschappen doen en dan neem ik weer te veel mee
Ik heb zin om een everzwijn boven het spit te roosteren en een grote kroes bier er bij te drinkenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
we zullen het woord chocolade niet gebruiken, wees gerust!
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb zin om een everzwijn boven het spit te roosteren en een grote kroes bier er bij te drinken
Ja iddquote:
Yum yum yum yum yumquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja iddWas echt zo'n geslaagde avond
ik zal geduldig op je wachtenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik laat het je weten als ik terug ben.
dat is een blijvertjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn date zei vrijdag, doe mij maar een biertje....
Tot zo danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
kom maar hier dan troost ik je wel ff
Die van mij drinkt halve liters voordeelmerk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn date zei vrijdag, doe mij maar een biertje....
Ze komt uit Maaskantje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die van mij drinkt halve liters voordeelmerk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |