Jeetjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in thailand ook he, niet alsof je als westerse man met geld daar niks beters kan krijgen
Dan ben ik diep beledigd dat je mij niet gebeld hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik sta al een tijd droog he
Geen idee, nooit getrouwd geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Voor jou is het, geen seks na het huwelijk toch
Zo droog als een opengebarsten rivierbedding?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik sta al een tijd droog he
Ja, en dat wordt met allerlei andere componenten gecompenseerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar het component vakantieDie is voor leraren uitzonderlijk hoog, dat weet jij ook wel.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo droog als een opengebarsten rivierbedding?
Lees ik dat nou goed?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo'n slanke den zijn als jij
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Dan ben ik diep beledigd dat je mij niet gebeld hebt
Hij is een ginger, wist je niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:34 schreef Evie het volgende:
[..]
omg vanwaar deze comment?ik mis alles
oh, *maakt notitie*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, nooit getrouwd geweest
quote:
quote:
Nee juist niet tochquote:
maar zit je nou gewoon iemand zomaar zwart te maken of weet je het zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in thailand ook he, niet alsof je als westerse man met geld daar niks beters kan krijgen
Hij is er zelfs trots opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
maar zit je nou gewoon iemand zomaar zwart te maken of weet je het zeker?
Je spreekt voor jezelf neem ik aan?quote:
Ach, ze heeft jou tenminste niet keihard afgewezen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Dan ben ik diep beledigd dat je mij niet gebeld hebt
Wat zei ik nu laatst, t was er zo stoffig dat zelfs woenstijn dieren om zouden komen van de dorstquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ze heeft jou tenminste niet keihard afgewezen.
Ben ik zo eng?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat durf ik toch heul niet..
Stof? Waarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je spreekt voor jezelf neem ik aan?
Jij had haar gewoon nooit moeten vertellen dat je een vriendin hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ze heeft jou tenminste niet keihard afgewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |