Precies! En of je er dan zelf iets mee doet of het gewoon vriendschappelijk houd dat doet er niet toe, in de meeste gevallen weet je wel waar die andere op uit isquote:Contacten opdoen prima, maar je weet toch zelf wel waarom iemand in een club je 06 vraagt... niet omdat jullie dezelfde hobby hebben of iets.
ik zou wat geflirt niet eens zo erg vinden, al hoef ik het liever niet te zien... maar hoe denk je over je 06 weggeven aan die ene flirt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:17 schreef Taurus het volgende:
Gewoon flirten, kom nou, dat is gezond. En ik zou dat niet direct opbiechten, daarmee maak je het groter dan het is. Sowieso is het niet leuk voor je vriend om dat te horen, dus hou dat lekker voor jezelf zou ik zeggen. Tenzij hij ergens naar vraagt natuurlijk, dan is eerlijk zijn wellicht prettiger voor je gemoedsrust.
Ik zie het nut er niet van in. Als je iemand vaker wil zien of je wil dat het geflirt met die persoon doorgaat moet je je afvragen waar je precies op uit bent. Gewoon een beetje spanning: hou 't stil. Ben je verliefd aan het worden: denk na over je huidige relatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
ik zou wat geflirt niet eens zo erg vinden, al hoef ik het liever niet te zien... maar hoe denk je over je 06 weggeven aan die ene flirt?
Dit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:53 schreef Spartacus911 het volgende:
zo zie ik het ook, ik zou het niet erg vinden wanneer mijn vriendin het leuk heeft met een bepaalde jongen met uitgaan... ze gaat haar gang maar. Wanneer het later erop aankomt om telefoonnummers oid uit te wisselen, dan is het een ander verhaal... een afspraak voor verder contact is wat anders dan een leuke flirt.
Hou het stil?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef Taurus het volgende:
Gewoon een beetje spanning: hou 't stil.
Ik moet helemaal niks. Prima dat dat jouw regel is, maar ik heb nog steeds dingen die ik voor mezelf wil houden. Als ik onschuldig heb geflirt, heb gezoend zelfs, en ik ben niet verliefd of iets dergelijks ga ik dat natuurlijk niet tegen de vaste relatie zeggen. Kan me niet voorstellen dat hij op dat nieuws zit te wachten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef hexta het volgende:
[..]
Dit.
maar:
[..]
Hou het stil?
Als je weet dat je iets stil moet houden, iets verbergt, weet je gelijk dat je te ver gaat.
Dan ben je stiekem bezig en moet je ophouden of opdonderen..
Mijn regel: Alles dat ik aan mijn vriendin zou vertellen mag.
Alles wat ik niet zou willen vertellen kan niet. Als ik het niet zou willen vertellen zit het voor mijn gevoel al fout.
Jawel hoor. Maar iedere kerel reageert hier zo van: "Ze is mijn vriendin, dus ze mag met geen een kerel omgaan. Ook al kent ze hem al 13 jaar. NEEEEE."quote:
Het is al weer een tijdje geleden voor me, dit verveelt nooit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef Garisson72 het volgende:
Taurus, denk jij nu niet van:
[ afbeelding ]
of desnoods:
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook. Het begint met wat sletterig gedrag om de aandacht te trekken van wandelende testosteronbommen en dekhengsten, het ontwikkelt zich naar wederzijds geflirt en volgende week gaan de eerste pikken al naar binnen in het steegje naast de dancing.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Je gaat al virtueel en psychologisch vreemd, dus je kan maar beter kappen met je relatie.
Lafheid is doorgaans gebaseerd op een realistische kijk op de wereld, (hoog)moed op naïviteit en overschatting.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef peeperklip het volgende:
Mijn vriendin mag best dansen of flirten met anderen. Die marginale mannetjes kunnen toch niet met deze seksgod concurreren.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het begint met wat sletterig gedrag om de aandacht te trekken van wandelende testosteronbommen en dekhengsten, het ontwikkelt zich naar wederzijds geflirt en volgende week gaan de eerste pikken al naar binnen in het steegje naast de dancing.
Als jij met iemand sms-en en mailen hetzelfde vind als iets stiekems achter je vriendjes rug om doen vind, tja.. dan is dat waarschijnlijk ook zo he. Niet iedereen zoekt gelijk iets achter een smsje of een mailtje namelijk. Ik heb vaker 06 nr's met vrouwen uitgewisseld en dus ook vaker ontmoet op feesten en gesmst, maar nooit wat mee gedaan wat 'te ver' ging. Direct tegen mn vriendin verteld? Nee, waarom? Maar als ze mee ging feesten stel ik haar ook gewoon voor aan die vrouwen. Als er een of ander meisje smst dan zeg ik dat ook gewoon tegen haar.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef Chilled het volgende:
Tsja het is dan ook maar waar de grens van vreemdgaan voor jou ligt. Als ik achter de rug van m'n toekomstige vriend ga zitten sms-en en mailen e.d. dan vind ik dat wel degelijk vreemdgaan. Gewoonweg omdat ik het achter zijn rug om doe.
Als je die aandacht zo fijn vindt, dan moet je je wel eens bedenken of je niet genoeg aandacht van je eigen vriend krijgt en dan zou ik daar aan gaan werken. Dat lijkt me een betere optie dan die aandacht van andere jongens vragen.
Als jij het met je vriendin hebt afgesproken om het op deze manier te doen, dan is dat toch helemaal prima? Ik snap niet waarom mijn manier dan direct als wantrouwend wordt beschouwd. Zo is het namelijk juist niet, ik zie het alleen op een andere manier.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:31 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Als jij met iemand sms-en en mailen hetzelfde vind als iets stiekems achter je vriendjes rug om doen vind, tja.. dan is dat waarschijnlijk ook zo he. Niet iedereen zoekt gelijk iets achter een smsje of een mailtje namelijk. Ik heb vaker 06 nr's met vrouwen uitgewisseld en dus ook vaker ontmoet op feesten en gesmst, maar nooit wat mee gedaan wat 'te ver' ging. Direct tegen mn vriendin verteld? Nee, waarom? Maar als ze mee ging feesten stel ik haar ook gewoon voor aan die vrouwen. Als er een of ander meisje smst dan zeg ik dat ook gewoon tegen haar.
Hetzelfde verhaal als met mannen dus gewoon.
Het feit blijft dat mannen en vrouwen verschillend zijn, en om nu te zeggen dat je alleen tevreden of voldaan moet zijn met alle 'geslachtsspecifieke' trekjes van je vriend of vriendin gaat naar mijn idee wel erg ver. Zolang je hier maar afspraken over maakt. Sex en zoenen vind ik persoonlijk wel te ver gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |