abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93300586
quote:
Contacten opdoen prima, maar je weet toch zelf wel waarom iemand in een club je 06 vraagt... niet omdat jullie dezelfde hobby hebben of iets.
Precies! En of je er dan zelf iets mee doet of het gewoon vriendschappelijk houd dat doet er niet toe, in de meeste gevallen weet je wel waar die andere op uit is
pi_93306372
Gewoon flirten, kom nou, dat is gezond. En ik zou dat niet direct opbiechten, daarmee maak je het groter dan het is. Sowieso is het niet leuk voor je vriend om dat te horen, dus hou dat lekker voor jezelf zou ik zeggen. Tenzij hij ergens naar vraagt natuurlijk, dan is eerlijk zijn wellicht prettiger voor je gemoedsrust.
pi_93306500
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:17 schreef Taurus het volgende:
Gewoon flirten, kom nou, dat is gezond. En ik zou dat niet direct opbiechten, daarmee maak je het groter dan het is. Sowieso is het niet leuk voor je vriend om dat te horen, dus hou dat lekker voor jezelf zou ik zeggen. Tenzij hij ergens naar vraagt natuurlijk, dan is eerlijk zijn wellicht prettiger voor je gemoedsrust.
ik zou wat geflirt niet eens zo erg vinden, al hoef ik het liever niet te zien... maar hoe denk je over je 06 weggeven aan die ene flirt?
pi_93307369
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef Spartacus911 het volgende:

[..]

ik zou wat geflirt niet eens zo erg vinden, al hoef ik het liever niet te zien... maar hoe denk je over je 06 weggeven aan die ene flirt?
Ik zie het nut er niet van in. Als je iemand vaker wil zien of je wil dat het geflirt met die persoon doorgaat moet je je afvragen waar je precies op uit bent. Gewoon een beetje spanning: hou 't stil. Ben je verliefd aan het worden: denk na over je huidige relatie.
pi_93307987
zo zie ik het ook, ik zou het niet erg vinden wanneer mijn vriendin het leuk heeft met een bepaalde jongen met uitgaan... ze gaat haar gang maar. Wanneer het later erop aankomt om telefoonnummers oid uit te wisselen, dan is het een ander verhaal... een afspraak voor verder contact is wat anders dan een leuke flirt.
pi_93308144
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:53 schreef Spartacus911 het volgende:
zo zie ik het ook, ik zou het niet erg vinden wanneer mijn vriendin het leuk heeft met een bepaalde jongen met uitgaan... ze gaat haar gang maar. Wanneer het later erop aankomt om telefoonnummers oid uit te wisselen, dan is het een ander verhaal... een afspraak voor verder contact is wat anders dan een leuke flirt.
Dit.

maar:
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef Taurus het volgende:
Gewoon een beetje spanning: hou 't stil.
Hou het stil?
Als je weet dat je iets stil moet houden, iets verbergt, weet je gelijk dat je te ver gaat.
Dan ben je stiekem bezig en moet je ophouden of opdonderen..

Mijn regel: Alles dat ik aan mijn vriendin zou vertellen mag.
Alles wat ik niet zou willen vertellen kan niet. Als ik het niet zou willen vertellen zit het voor mijn gevoel al fout.
Descending into the abyss.
pi_93315752
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef hexta het volgende:

[..]

Dit.

maar:

[..]

Hou het stil?
Als je weet dat je iets stil moet houden, iets verbergt, weet je gelijk dat je te ver gaat.
Dan ben je stiekem bezig en moet je ophouden of opdonderen..

Mijn regel: Alles dat ik aan mijn vriendin zou vertellen mag.
Alles wat ik niet zou willen vertellen kan niet. Als ik het niet zou willen vertellen zit het voor mijn gevoel al fout.
Ik moet helemaal niks. Prima dat dat jouw regel is, maar ik heb nog steeds dingen die ik voor mezelf wil houden. Als ik onschuldig heb geflirt, heb gezoend zelfs, en ik ben niet verliefd of iets dergelijks ga ik dat natuurlijk niet tegen de vaste relatie zeggen. Kan me niet voorstellen dat hij op dat nieuws zit te wachten.

Hier is geen bijbel of wetboek voor, iedereen bepaalt zijn of haar eigen grenzen, gelukkig.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:15:41 #83
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_93316198
Taurus, denk jij nu niet van:

of desnoods:
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_93316754
we zijn flink in de 30 en praten dingen goed voor ons zelf
pi_93317166
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:09 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Topic niet gelezen?
Jawel hoor. Maar iedere kerel reageert hier zo van: "Ze is mijn vriendin, dus ze mag met geen een kerel omgaan. Ook al kent ze hem al 13 jaar. NEEEEE."
pi_93319120
elke kerel reageert zo ja
pi_93321812
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef Garisson72 het volgende:
Taurus, denk jij nu niet van:
[ afbeelding ]
of desnoods:
[ afbeelding ]
Het is al weer een tijdje geleden voor me, dit verveelt nooit.
pi_93334534
Ik herken het als geen ander, mijn 'naam' zegt het al. Mijn vriendin is een beauty en verschrikkelijk lief maar toch mis ik wat. Spanning, flirten, misschien wel het opzoeken van mijn grens. Vreemdgaan heb ik nog nooit gedaan en ik vraag me wel eens af wat er voor nodig zou zijn, heb al wat erg lekkere verleidingen weten te weerstaan... Het blijft moeilijk om te bepalen wat je in zo'n situatie moet doen...
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:37:34 #89
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_93347957
Simpele vraag of zo iets kan: als je vriendje dit bij andere vrouwen doet, vind je het dan ook goed?

Als je het flirten en de aandacht zo leuk vind en je afvraagt of er meer is, zit je dan wel juist in je relatie maar wil je dan eigenlijk niet gewoon eerst wat meer experimenteren en uitproberen voor je je echt settled?

Als dit nu speelt is er een grote kans dat het over 5 jaar nog steeds speelt. Denk eens rustig goed na over wat je echt wilt. :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zaterdag 26 februari 2011 @ 15:29:07 #90
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93350016
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Je gaat al virtueel en psychologisch vreemd, dus je kan maar beter kappen met je relatie.
Dat denk ik ook. Het begint met wat sletterig gedrag om de aandacht te trekken van wandelende testosteronbommen en dekhengsten, het ontwikkelt zich naar wederzijds geflirt en volgende week gaan de eerste pikken al naar binnen in het steegje naast de dancing.
pi_93388079
Mijn vriendin mag best dansen of flirten met anderen. Die marginale mannetjes kunnen toch niet met deze seksgod concurreren.
  zondag 27 februari 2011 @ 13:52:37 #92
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93388126
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef peeperklip het volgende:
Mijn vriendin mag best dansen of flirten met anderen. Die marginale mannetjes kunnen toch niet met deze seksgod concurreren.
Lafheid is doorgaans gebaseerd op een realistische kijk op de wereld, (hoog)moed op naïviteit en overschatting.
pi_93410435
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Het begint met wat sletterig gedrag om de aandacht te trekken van wandelende testosteronbommen en dekhengsten, het ontwikkelt zich naar wederzijds geflirt en volgende week gaan de eerste pikken al naar binnen in het steegje naast de dancing.
:') Ben jij er ook weer met je dancing :D
pi_93410870
Wat een onzeker gedoe hier zeg. :') Een punt achter de relatie zetten om zo'n klein probleempje? Wat een onzin.

Het enige wat je kunt doen is het er over hebben met je vriend en gewoon uitleggen wat je doet en niet achter z'n rug om vreemd gaat.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_93411372
Tsja het is dan ook maar waar de grens van vreemdgaan voor jou ligt. Als ik achter de rug van m'n toekomstige vriend ga zitten sms-en en mailen e.d. dan vind ik dat wel degelijk vreemdgaan. Gewoonweg omdat ik het achter zijn rug om doe.

Als je die aandacht zo fijn vindt, dan moet je je wel eens bedenken of je niet genoeg aandacht van je eigen vriend krijgt en dan zou ik daar aan gaan werken. Dat lijkt me een betere optie dan die aandacht van andere jongens vragen.
Que Sera ~
  maandag 28 februari 2011 @ 00:25:38 #96
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_93423378
Ik vind dat naar Fok-maatstaven iedereen nog wel vrij 'heftig' reageert hierop. Ik vind het zelf geen probleem als er met het andere geslacht gepraat wordt. Maar flirten en smsen.. Tjah, ik zou het zelf niet doen..

Maar als je het doet omdat je eigenlijk aandacht van je huidige vriend mist. Dan moet je even bij jezelf stil gaan staan. En zo niet, wat is het probleem dan?
Your only limit is your imagination
pi_93429039
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef Chilled het volgende:
Tsja het is dan ook maar waar de grens van vreemdgaan voor jou ligt. Als ik achter de rug van m'n toekomstige vriend ga zitten sms-en en mailen e.d. dan vind ik dat wel degelijk vreemdgaan. Gewoonweg omdat ik het achter zijn rug om doe.

Als je die aandacht zo fijn vindt, dan moet je je wel eens bedenken of je niet genoeg aandacht van je eigen vriend krijgt en dan zou ik daar aan gaan werken. Dat lijkt me een betere optie dan die aandacht van andere jongens vragen.
Als jij met iemand sms-en en mailen hetzelfde vind als iets stiekems achter je vriendjes rug om doen vind, tja.. dan is dat waarschijnlijk ook zo he. Niet iedereen zoekt gelijk iets achter een smsje of een mailtje namelijk. Ik heb vaker 06 nr's met vrouwen uitgewisseld en dus ook vaker ontmoet op feesten en gesmst, maar nooit wat mee gedaan wat 'te ver' ging. Direct tegen mn vriendin verteld? Nee, waarom? Maar als ze mee ging feesten stel ik haar ook gewoon voor aan die vrouwen. Als er een of ander meisje smst dan zeg ik dat ook gewoon tegen haar.
Hetzelfde verhaal als met mannen dus gewoon.

Het feit blijft dat mannen en vrouwen verschillend zijn, en om nu te zeggen dat je alleen tevreden of voldaan moet zijn met alle 'geslachtsspecifieke' trekjes van je vriend of vriendin gaat naar mijn idee wel erg ver. Zolang je hier maar afspraken over maakt. Sex en zoenen vind ik persoonlijk wel te ver gaan.
pi_93460610
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 08:31 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Als jij met iemand sms-en en mailen hetzelfde vind als iets stiekems achter je vriendjes rug om doen vind, tja.. dan is dat waarschijnlijk ook zo he. Niet iedereen zoekt gelijk iets achter een smsje of een mailtje namelijk. Ik heb vaker 06 nr's met vrouwen uitgewisseld en dus ook vaker ontmoet op feesten en gesmst, maar nooit wat mee gedaan wat 'te ver' ging. Direct tegen mn vriendin verteld? Nee, waarom? Maar als ze mee ging feesten stel ik haar ook gewoon voor aan die vrouwen. Als er een of ander meisje smst dan zeg ik dat ook gewoon tegen haar.
Hetzelfde verhaal als met mannen dus gewoon.

Het feit blijft dat mannen en vrouwen verschillend zijn, en om nu te zeggen dat je alleen tevreden of voldaan moet zijn met alle 'geslachtsspecifieke' trekjes van je vriend of vriendin gaat naar mijn idee wel erg ver. Zolang je hier maar afspraken over maakt. Sex en zoenen vind ik persoonlijk wel te ver gaan.
Als jij het met je vriendin hebt afgesproken om het op deze manier te doen, dan is dat toch helemaal prima? Ik snap niet waarom mijn manier dan direct als wantrouwend wordt beschouwd. Zo is het namelijk juist niet, ik zie het alleen op een andere manier.

Er is namelijk een verschil met nummer uitwisselen en nummer uitwisselen met een reden. Als het is om voor de volgende keer nog een keer een drankje te doen waar je diegene tegen bent gekomen, dan zie ik daar geen kwaad in. Maar als het als reden is om gezellig te smsen terwijl je partner daar niks van weet, dan vind ik dat vreemd ja.

Seks en zoenen kan dan voor jou pas vreemdgaan zijn, maar emotioneel vreemdgaan vind ik nog veel erger. Daar bedoel ik dus mee, dingen achterhouden omdat je er bang voor bent dat het niet goed over komt bij je partner. Maar als jij en je partner van elkaar weten dat je smst met het andere geslacht zonder daar iets over te vertellen, dan is dat wat anders. Niet mijn ding, maar ik hoef dan ook niet met jou een relatie te hebben ;)
Que Sera ~
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:59:01 #99
323117 Hunterish
Hunt you down, bitch.
pi_93545671
Hoeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')