Stand deel 2163quote:
sterker nog: dat moet, anders ben je je puntje weer kwijtquote:
ben al bezig (A)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef slaveloos het volgende:
[..]
sterker nog: dat moet, anders ben je je puntje weer kwijt
Het is een Sprinter, maar ik denk dat de afkorting vragen iets te ver gaat aangezien ik toch over een niet geringe treinenkennis beschik met mijn beide ouders, mijn oom en mijn opa werkzaam bij de NS (alhoewel de laatste met pensioen is), en het antwoord ook niet weetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef dan13lv het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de afkorting van deze trein?
Nerdquote:
Zeg dat wel.quote:
Stand deel 2163quote:
Stand deel 2163quote:
tikkie terugquote:
Stand deel 2163quote:
ajax fside is goed, feyenoord is niet goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef Asap het volgende:
Ajax F-side (of is dat alleen nu?)
Feyenoord South side?
klopt de z-side, andere vraag maar doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:09 schreef Asap het volgende:
Toen ik nog wel eens in het Oosterpark van Groningen kwam, had je de Z-side (maar daar heb je weinig aan)
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef slaveloos het volgende:
in de jaren 80 waren voetbalsupporters rellen op hun hoogtepunt
wat waren in die tijd de harde kernen van respevctievelijk
FC Den Haag - Noordzijde
Ajax - F - Side
feyenoord - Vak S
FC Utrecht - Bunnik Side
die bestond tot vorig jaar nog, tot aan de invoering van de europaleaguequote:
die klopt! relluhhhhhhquote:
nee geen Fairs cup, de cup had betrekking op de steden zelfquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:57 schreef Asap het volgende:
Iets van de Fairs Cup?
Vroeger had je wel de cup-winners cup, maar dat was iets van 10 jaar geleden voor het laatst
het ging om een evenement in die stedenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Flitspaal het volgende:
Ik weet precies welke "cup" het is, maar de naam ben ik vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |