beter goed gejat dan slecht verzonnen toch?quote:
linkje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:37 schreef Dos37 het volgende:
Ik las het ook @112twente. Diegene die het melde was lekker trouwens
Eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:37 schreef Dos37 het volgende:
Ik las het ook @112twente. Diegene die het melde was lekker trouwens
daar heb je een .quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beter goed gejat dan slecht verzonnen toch?
Ik zeg doenquote:
Doe je dat niet zelfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
als het goed is wordt vandaag de rest van de bovenverdieping behangen
en vanaf wanneer ga je er wonen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
als het goed is wordt vandaag de rest van de bovenverdieping behangen
mijn pa en een kennis zijn daar veel handiger inquote:
bed komt volgende week of de week daarna, meubels met een week of 3 gok ik; dus eind maart - half april lijkt me een goede schatting...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en vanaf wanneer ga je er wonen dan?
dinsdags vrij jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
.
[..]
Wat heb jij een pretrooster?
ach, je hoeft donderdag toch maar tot 13.45?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef norich het volgende:
[..]
dinsdags vrij ja
maandag, woensdag en donderdag zijn wel langere dagen
Shit.. How I miss school.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, je hoeft donderdag toch maar tot 13.45?
Mja, liever van dat soort dagen dan werken van 9 tot 6quote:
officieel nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, je hoeft donderdag toch maar tot 13.45?
Eens, ik ga hierna toch maar een master doen denk ikquote:
daarom combineer ik het; 4 dagen werken en de laatste dag van de week naar schoolquote:
dat is ook wel weer een beetje waarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, liever van dat soort dagen dan werken van 9 tot 6
wat ga je dan skippen?quote:
wat doe je nu dan? of wat heb je binnen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens, ik ga hierna toch maar een master doen denk ik
Daaromquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, liever van dat soort dagen dan werken van 9 tot 6
Spijbelaarquote:
Goed planquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens, ik ga hierna toch maar een master doen denk ik
Zo saai dat het te missen is?quote:
is dat een niet zo belangrijke les?quote:
of dit?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo saai dat het te missen is?
Ja, hij geeft behoorlijk saai les en het duurt ook nog eens 2 uur. En we hoeven nooit zo heel veel opdrachten te bespreken, maar hij vertelt altijd hele irrelevante verhalen eromheenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo saai dat het te missen is?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef norich het volgende:
[..]
Ja, hij geeft behoorlijk saai les en het duurt ook nog eens 2 uur. En we hoeven nooit zo heel veel opdrachten te bespreken, maar hij vertelt altijd hele irrelevante verhalen eromheenwaardoor iedereen verveeld voor zich uit aan het staren is
Het zit je echt niet mee he, met die telefoonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef Assiej het volgende:
Koop je een Car holder + Car charger voor de telefoon... "For All HTC Devices" ...
zit er een charger bij die er niet eens in past ..
Zucht.
Ik ga op tijd naar Nijverdal omdat ik 's avonds naar FCT gaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Dus dan ga je maar naar Nijverdal. Want dat is wel levendig
Heb het niet persé over deze week?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ga op tijd naar Nijverdal omdat ik 's avonds naar FCT ga
Normaal gesproken ga ik wel naar de les, hoe saai die dan ook mag zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb het niet persé over deze week?
Dat kon ik niet opmaken uit jouw reactie namelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef norich het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga ik wel naar de les, hoe saai die dan ook mag zijn.
Mja oke dat stond er idd niet echt hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kon ik niet opmaken uit jouw reactie namelijk.
Ik word er wel een beeetje moe van... klein beetje maar hoor, kuch.....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het zit je echt niet mee he, met die telefoon
Dat maakt me niet uit hoorquote:
Nu is het toch duidelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef norich het volgende:
[..]
Mja oke dat stond er idd niet echt he
dan inderdaad gewoon skippen voor het goede doelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef norich het volgende:
[..]
Ja, hij geeft behoorlijk saai les en het duurt ook nog eens 2 uur. En we hoeven nooit zo heel veel opdrachten te bespreken, maar hij vertelt altijd hele irrelevante verhalen eromheenwaardoor iedereen verveeld voor zich uit aan het staren is
welke heb je gekocht dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef Assiej het volgende:
Koop je een Car holder + Car charger voor de telefoon... "For All HTC Devices" ...
zit er een charger bij die er niet eens in past ..
Zucht.
doe ik ook, heb tot nu toe (in bijna 3 jaar Post HBO AA) maar 2 lessen gemistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef norich het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga ik wel naar de les, hoe saai die dan ook mag zijn.
Kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik word er wel een beeetje moe van... klein beetje maar hoor, kuch.....
ie waquote:
Ja zeker.. ga vanmiddag wel beetje pokeren op internet ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt gisteren dus overleefd qua niks doen, vandaag weer verder?
heerlijk henig dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ja zeker.. ga vanmiddag wel beetje pokeren op internet ofzoGisteren nog 25 euro in de keet gewonnen jeujjjj
je besloot het toch maar niet te doen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef haakon het volgende:
Ik heb zondag nog een meisje gered van een verkrachting
zoiets jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je besloot het toch maar niet te doen?
Ik las iets van een Pool?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heerlijk henig dus
de scheids voor donderdag is trouwens bekend, geen onbesproken kerel
[..]
je besloot het toch maar niet te doen?
goed zoquote:
ja, kerel heeft wedstrijden gehad waarin hij volle bak met kaarten strooide, of 8 minuten blessuretijd bijtelde etc.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:29 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ik las iets van een Pool?
Waar zit jij nou donderdag trouwens?
Gsmweb.nlquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan inderdaad gewoon skippen voor het goede doel
[..]
welke heb je gekocht dan?
[..]
doe ik ook, heb tot nu toe (in bijna 3 jaar Post HBO AA) maar 2 lessen gemist
Vertelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef haakon het volgende:
Ik heb zondag nog een meisje gered van een verkrachting
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan me er wel wat bij voorstellen
105quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed zo
[..]
ja, kerel heeft wedstrijden gehad waarin hij volle bak met kaarten strooide, of 8 minuten blessuretijd bijtelde etc.
ik zit in vak 306, rij 14jij?
had je beter deze kunnen nemen misschienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gsmweb.nl
Mja heb je niks aan je krijgt zo'n usb lader erbij voor camera's enzo ..
er staat op ' Mini USB ' + for all HTC devices... dus dat klopt voor geen moer
lange kant, ook mooi werk!!quote:
ja, jij wel jahquote:
Gewoon bij die chinezen op eBay bestellen voor 5 dollar inclusief verzendkostenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:37 schreef ReMcOrE het volgende:
had je beter deze kunnen nemen misschien
hej zo weinig te doen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit erover te denken om zo m'n bed in te kruipen
Mijne is veel steviger + nog extra soort van verlengstuk + kussentjes aan de zijkant en rugkant.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had je beter deze kunnen nemen misschien
dat kan met de "dinsdag werkdag" wel en dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je kunt ook moeilijk zo halverwege de dag ineens stoppen met de dinsdag.
Juist, succes nogquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
dat kan met de "dinsdag werkdag" wel en dat bedoelde ik eigenlijk
mits er dan geen vorstverlet isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:28 schreef FCTVCF het volgende:
Donderdag mooi eerst werken en vanaf uurtje of 5 in de stad
doe je goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Valt tegen, drukker dan tijdens een normale week.
8 Graden tijdens de Carnaval in Albergenquote:
Ja klote zooi, werk voor school, gewoon werk en dan nog dingen voor de carnavalquote:
ja, dan is er weinig vakantie aan je vakantiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja klote zooi, werk voor school, gewoon werk en dan nog dingen voor de carnaval.
ik ga denk ik rond 19.15 weg van huisquote:
Nou doe ik commerciele economie moet stage nu bezig en afstuderen nog.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat doe je nu dan? of wat heb je binnen?
en dan dus nog een master, om maar aan het studeren te blijven?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou doe ik commerciele economie moet stage nu bezig en afstuderen nog.
verder alles in ordnung?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
werd net gebeld en mijn auto kan er weer een jaartje tegen, alleen over +/- half jaar achter banden laten vervangen, nu nog +/- 3 mm profiel dus houd niet over
Maakt niet uit hoe koud het dan is, maximaal zuipenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
8 Graden tijdens de Carnaval in Albergen!
Eens maar die sneeuw van vorig jaar wat lichtelijk overdrevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:22 schreef haakon het volgende:
Maakt niet uit hoe koud het dan is, maximaal zuipen
en die drek ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens maar die sneeuw van vorig jaar wat lichtelijk overdreven.
dat is best wel wat voor "wat dingetjes vervangen"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
er zijn wel wat dingetjes vervangen maar, die tegen woordig onder de apk vallen zoals zo'n stel motor van de koplampen 1tje was kapot blijkbaar. en 1 of andere leiding moest vervangen worden.
kosten zitten in totaal wel onderde 400 eruo.
Nathaliequote:
Ivoquote:
ik wam laats wel nog een laptop tegen tegen op mijn werk waar die nog opstondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zijn er echt nog mensen die dat gebruiken(IE 6 bedoel ik dan)
Formaat stoeptegel gok ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik wam laats wel nog een laptop tegen tegen op mijn werk waar die nog opstond
anders redde je het niet naar de auto/klantquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Voor buiten de deur wel zo makkelijk inderdaad.
Blegh, wou dat ik ff 2 uurtjes kón liggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
heb even 2 uurtjes liggen slapen, werd net wakker omdat ik honger had. Nu ff wat naar binnen schranzen en bankhangen denk ik
Mwa, probeer weer voorzichtig aan te gaan werken, alleen 's ochtends omdat er dan nog geen bezoekers in de bieb zijn, dus da's lekker rustig. Vanochtend waren er echter flink wat klussers aanwezig die uiteraard zo hard mogelijk en zoveel mogelijk door mekaar moesten tetterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hej zo weinig te doen dan?
of gewoon onmeunig lam in de Bötte?
Ja maar goed nu kan het ook allemaal nog.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan dus nog een master, om maar aan het studeren te blijven?
neu, gewoon een laptop wel van een paar jaar oud misschien, gewoon een middelmatige laptop voor niet te zware programma's.quote:
hoe kom je aan zoveel energie dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef norich het volgende:
[..]
ik ben de hele kamer aan het rondspringen
quote:
geen ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel energie dan?en kun je het niet ergens anders kwijt?
[..]
Omdat het veld bevroren is.quote:
succes!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef norich het volgende:
[..]
geen ideemisschien omdat ik net buiten ben geweest.. maar ik sport het er vanavond wel weer uit
dus maar lekker warm binnen blijvenquote:
volgens mij kun je dan wel wat aan Drizzt_DoUrden gevenquote:
Voetbal kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
succes!
[..]
dus maar lekker warm binnen blijven
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
volgens mij kun je dan wel wat aan Drizzt_DoUrden geven
Wie tegen wie? Barca - Arsenal zeker?quote:
Nee Lyon - Real of Kopenhagen - Chelsea.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie tegen wie? Barca - Arsenal zeker?
ik ga denk ik streampje van Lyon - Real kijken met op de achtergrond Kopenhagen - Chelsea (zoals ik af en toe kan spieken)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee Lyon - Real of Kopenhagen - Chelsea.
Ahquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee Lyon - Real of Kopenhagen - Chelsea.
daar ben ik 't wel mee eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah
Dan mogen Real en Kopenhagen van mij winnen, die Fransosen gun ik niks en Chelsea omdat Chelsea.
inb4 David met z'n kattengejank.quote:
Wut?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
inb4 David met z'n kattengejank.
Z'n kat heet Moosquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
inb4 David met z'n kattengejank.
Wil je die van ons? Kan ik weer fatsoenlijk slapenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:09 schreef FCTVCF het volgende:
Haha dat is mooi voor hem.. kattenvlees vind ik namelijk ook wel lekker. BROODJE MOOS HEUJ HEUJ
In de bios gezien! Wat een geweldig lachen filmquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef rulerofdeath het volgende:
tucker and dale vs evil voort maar eens kijken
Ja adres?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil je die van ons? Kan ik weer fatsoenlijk slapen
Heeft Robin daar vorstverlet voor nodig dan?quote:
Dag Selmaquote:
Ja. Ik kan niet elke dag zuipen en ook 5.30 eruit.. breekt zelfs mij op een gegeven moment op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heeft Robin daar vorstverlet voor nodig dan?
Ok. Toch niet zo'n verstokte alcoholist after all dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:55 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ja. Ik kan niet elke dag zuipen en ook 5.30 eruit.. breekt zelfs mij op een gegeven moment op.
Hoe issie?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok. Toch niet zo'n verstokte alcoholist after all dus
Never mindquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:04 schreef FCTVCF het volgende:
Nu trainen douchen en dan film kijken en zuipen later
Slechte conditiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
want geen conditie? of erbarmelijke omstandigheden?
heb hem maar even gedownleendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef rulerofdeath het volgende:
tucker and dale vs evil voort maar eens kijken
Uhuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar goed, daarom ga je ook hardlopen
Hoi schatquote:
Eerst reclame voor ik een filmpje kan bekijken, dan haak ik af, of was het de domeinnaamquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7468
MP3 afspelen maar dan net wat profesioneler, vanmiddag zo'n kontrol S4 voor een weekje te leen gekregen om te proberen, TOP!quote:
Samenvatting van de 10-0 tegen 010quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eerst reclame voor ik een filmpje kan bekijken, dan haak ik af, of was het de domeinnaam.
lijkt me logisch; zolang jullie winnen, mag Twente ook winnenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zin in komend weekend
Hopen dat we van Ajax winnen
Laat Twente dan ook maar winnen, blijft het mooi spannend
dat zeg ik, gewoon eigenbelangquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niks tegen Twente
Meer met PSV![]()
Uiteindelijk wel ja. Maar ik kan goed leven met een kampioenschap voor Twente. Liever PSV, Twente mag ook van mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lijkt me logisch; zolang jullie winnen, mag Twente ook winnen
[..]
dat zeg ik, gewoon eigenbelang
staat genoteerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. Maar ik kan goed leven met een kampioenschap voor Twente. Liever PSV, Twente mag ook van mijZolang het maar geen ajax is
Vorig jaar heb ik min of meer staan juichen dat Twente het werd en geen 020quote:
ach ja, als PSV het zo laat afweten (zoals vorig seizoen) dan moet je toch ergens om juichenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
.
[..]
Vorig jaar heb ik min of meer staan juichen dat Twente het werd en geen 020
Dat niet maar dat heb ik zelf ook, alsof je elke morgen wakker wordt zonder een wolk aan de hemel.quote:
ik zat zelf ook aan blauw te denken; iets van een lichte blauw/groene tintquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat niet maar dat heb ik zelf ook, alsof je elke morgen wakker wordt zonder een wolk aan de hemel.
Wouterquote:
zozo, van een collega nog welquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, heb een nieuw moederbordje gekregen van een collega
Vanavond heb ik dus wat te doen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouter
[..]
zozo, van een collega nog wel
Dat kloptquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zomaar een nieuw mobo van een collega
Liever niet, 't is een dudequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die moet dan wel een beetje gek met je zijn
Ivoquote:
waarom krijg je anders een nieuw mobo van hem?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Liever niet, 't is een dude
Omdat hij zei dat hij 'm over hadquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ivo
[..]
waarom krijg je anders een nieuw mobo van hem?
issie spiksplinternieuw, of zo goed als nieuw?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat hij 'm over had
Geen idee hoe oud 'ie isquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
issie spiksplinternieuw, of zo goed als nieuw?
gek met iemand zijn hoeft niet per se sex-gerelateerd te zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Liever niet, 't is een dude
ik bedoel maar...quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gek met iemand zijn hoeft niet per se sex-gerelateerd te zijn.
Kloptquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:15 schreef Dos37 het volgende:
En nog betaald krijgen ook. Wat een leven.
http://www13.zippyshare.com/v/53006633/file.htmlquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:13 schreef Mdrop het volgende:
Lol alweer een piraat op 3FM, positief of?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:13 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh!!
[..]
Lol alweer een piraat op 3FM, positief of?
Martijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://www13.zippyshare.com/v/53006633/file.html.
morgen geen vorstverlet meer?quote:
Remcoquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Martijninderdaad de winnaar van de piratencompetitie, die mocht de top 11 van beste carnavalsplaten 2011 presenteren
gelijk de sfeer van een piratenzender, met de herkenbare achtergrondplaten
en de 'standaard' teksten
Nee waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
Martijninderdaad de winnaar van de piratencompetitie, die mocht de top 11 van beste carnavalsplaten 2011 presenteren
gelijk de sfeer van een piratenzender, met de herkenbare achtergrondplaten
en de 'standaard' teksten
[..]
morgen geen vorstverlet meer?
waarom diequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Remco!
Wat een lui, wel respect dat ze er ook nog heen gaan ook, dikke kans dat je daar met de grond gelijk gemaakt wordt
.
Vindt het niet erg, ben alsnog 17.00 in de stad en ik verveel me al thuis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uitgerekend op de wedstrijddag moet je weer aan de bak
helemaal geen fluit te doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:29 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Vindt het niet erg, ben alsnog 17.00 in de stad en ik verveel me al thuis.
dat hej goodquote:
Nathaliequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen vanuit mijn bed in amersfoort waar ik lekker de hele dag in blijf
kom 't erin dan kö'j d'r oet kiek'nquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helemaal geen fluit te doen?en 17.00 is inderdaad vroeg zat
[..]
dat hej good
[..]
Nathaliewat een luxe!
Lekker vooral, een dagje niks doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helemaal geen fluit te doen?en 17.00 is inderdaad vroeg zat
[..]
dat hej good
[..]
Nathaliewat een luxe!
dat wordt dan een wilde dagjequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker vooral, een dagje niks doenEn dat samen met Bob
Typen gaat sowieso beter in het NLquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
het scheelt dat hij/zij een beetje fatsoenlijk plat praat![]()
He-j 't nus oonder'n boom lign? = Heb je de verkering uit?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef GimmeGore het volgende:
wie kan die laatste posts eens ondertitelen?
dat zonder twijfelquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Typen gaat sowieso beter in het NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
good ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |