beter goed gejat dan slecht verzonnen toch?quote:
linkje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:37 schreef Dos37 het volgende:
Ik las het ook @112twente. Diegene die het melde was lekker trouwens
Eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:37 schreef Dos37 het volgende:
Ik las het ook @112twente. Diegene die het melde was lekker trouwens
daar heb je een .quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beter goed gejat dan slecht verzonnen toch?
Ik zeg doenquote:
Doe je dat niet zelfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
als het goed is wordt vandaag de rest van de bovenverdieping behangen
en vanaf wanneer ga je er wonen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
als het goed is wordt vandaag de rest van de bovenverdieping behangen
mijn pa en een kennis zijn daar veel handiger inquote:
bed komt volgende week of de week daarna, meubels met een week of 3 gok ik; dus eind maart - half april lijkt me een goede schatting...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en vanaf wanneer ga je er wonen dan?
dinsdags vrij jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
.
[..]
Wat heb jij een pretrooster?
ach, je hoeft donderdag toch maar tot 13.45?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef norich het volgende:
[..]
dinsdags vrij ja
maandag, woensdag en donderdag zijn wel langere dagen
Shit.. How I miss school.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, je hoeft donderdag toch maar tot 13.45?
Mja, liever van dat soort dagen dan werken van 9 tot 6quote:
officieel nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, je hoeft donderdag toch maar tot 13.45?
Eens, ik ga hierna toch maar een master doen denk ikquote:
daarom combineer ik het; 4 dagen werken en de laatste dag van de week naar schoolquote:
dat is ook wel weer een beetje waarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, liever van dat soort dagen dan werken van 9 tot 6
wat ga je dan skippen?quote:
wat doe je nu dan? of wat heb je binnen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens, ik ga hierna toch maar een master doen denk ik
Daaromquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, liever van dat soort dagen dan werken van 9 tot 6
Spijbelaarquote:
Goed planquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens, ik ga hierna toch maar een master doen denk ik
Zo saai dat het te missen is?quote:
is dat een niet zo belangrijke les?quote:
of dit?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo saai dat het te missen is?
Ja, hij geeft behoorlijk saai les en het duurt ook nog eens 2 uur. En we hoeven nooit zo heel veel opdrachten te bespreken, maar hij vertelt altijd hele irrelevante verhalen eromheenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo saai dat het te missen is?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef norich het volgende:
[..]
Ja, hij geeft behoorlijk saai les en het duurt ook nog eens 2 uur. En we hoeven nooit zo heel veel opdrachten te bespreken, maar hij vertelt altijd hele irrelevante verhalen eromheenwaardoor iedereen verveeld voor zich uit aan het staren is
Het zit je echt niet mee he, met die telefoonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef Assiej het volgende:
Koop je een Car holder + Car charger voor de telefoon... "For All HTC Devices" ...
zit er een charger bij die er niet eens in past ..
Zucht.
Ik ga op tijd naar Nijverdal omdat ik 's avonds naar FCT gaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Dus dan ga je maar naar Nijverdal. Want dat is wel levendig
Heb het niet persé over deze week?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ga op tijd naar Nijverdal omdat ik 's avonds naar FCT ga
Normaal gesproken ga ik wel naar de les, hoe saai die dan ook mag zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb het niet persé over deze week?
Dat kon ik niet opmaken uit jouw reactie namelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef norich het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga ik wel naar de les, hoe saai die dan ook mag zijn.
Mja oke dat stond er idd niet echt hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kon ik niet opmaken uit jouw reactie namelijk.
Ik word er wel een beeetje moe van... klein beetje maar hoor, kuch.....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het zit je echt niet mee he, met die telefoon
Dat maakt me niet uit hoorquote:
Nu is het toch duidelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef norich het volgende:
[..]
Mja oke dat stond er idd niet echt he
dan inderdaad gewoon skippen voor het goede doelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef norich het volgende:
[..]
Ja, hij geeft behoorlijk saai les en het duurt ook nog eens 2 uur. En we hoeven nooit zo heel veel opdrachten te bespreken, maar hij vertelt altijd hele irrelevante verhalen eromheenwaardoor iedereen verveeld voor zich uit aan het staren is
welke heb je gekocht dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef Assiej het volgende:
Koop je een Car holder + Car charger voor de telefoon... "For All HTC Devices" ...
zit er een charger bij die er niet eens in past ..
Zucht.
doe ik ook, heb tot nu toe (in bijna 3 jaar Post HBO AA) maar 2 lessen gemistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef norich het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga ik wel naar de les, hoe saai die dan ook mag zijn.
Kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik word er wel een beeetje moe van... klein beetje maar hoor, kuch.....
ie waquote:
Ja zeker.. ga vanmiddag wel beetje pokeren op internet ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt gisteren dus overleefd qua niks doen, vandaag weer verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |