Stonden ze al.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:20 schreef DeeBee het volgende:
On-topic: staat Rabo al aan de leiding in de World Tour?
quote:1 - RABOBANK CYCLING TEAM (RAB) NED 124
2 - TEAM GARMIN-CERVELO (GRM) USA 107
3 - HTC-HIGHROAD (THR) USA 93
Zou ik wel een goed plan vinden. Je hebt nu een beetje de idiote situatie dat Gent-Wevelgem op papier de belangrijkste koers in Vlaanderen is na de Ronde, terwijl de dag ervoor alle toppers in de E3-prijs zich eens goed testen, om in Gent-Wevelgem na 50 km af te stappen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat mij betreft mogen ze Gent-Wevelgem uit de World Tour gooien en de Omloop in de plaats zetten. Dan komen Cancellara, Haussler, Ballan en co misschien ook (terug) meedoen.
Nee muts, geen familie. Duik jij nou maar weer lekker je boeken in dan komt er ook voor jou hopelijk ooit nog eens een tijd dat je niet alleen over fietsen hoeft te lullen maar je er ook nog eens een fatsoenlijke kunt aanschaffen. En dan bedoel ik dus niet zo'n lullig fietsje van 1500 euro of zo......quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:20 schreef DeeBee het volgende:
Familie van buzz1291 dit?
Maar z'n post-diarree in alle wielren topics met die domme foto is irritant ja.
On-topic: staat Rabo al aan de leiding in de World Tour?
Kom je ff bewijzen dat je nog steeds de irritantste spt user bent?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee muts, geen familie. Duik jij nou maar weer lekker je boeken in dan komt er ook voor jou hopelijk ooit nog eens een tijd dat je niet alleen over fietsen hoeft te lullen maar je er ook nog eens een fatsoenlijke kunt aanschaffen. En dan bedoel ik dus niet zo'n lullig fietsje van 1500 euro of zo......
Negeren die gast en hopen dat ie geband wordtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:01 schreef DeeBee het volgende:
En een beetje hersens en ermee studeren vergroot op zich m'n kansen heus wel op het kunnen betalen van een fiets, dus ik snap je flame niet zo.
OT: ow ja Omloop zit inderdaad niet in World Tour, op zich zijn die klassementen ook aardig niets zeggend, net wat men zegt over E3-prijs vs. Gent-Wevelgem. Eerste wedstrijd is de laatste jaren ook veel leuker vaak...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:55 schreef SuikerVuist het volgende:
Tweet van Johan Bruyneel:
"I wouldn't like 2 have someone yelling what 2 do in my ear all day, Marc Madiot said, in hln.be. Pardon??? -
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En dan bedoel ik dus niet zo'n lullig fietsje van 1500 euro of zo......
Serieus, gast...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee muts, geen familie. Duik jij nou maar weer lekker je boeken in dan komt er ook voor jou hopelijk ooit nog eens een tijd dat je niet alleen over fietsen hoeft te lullen maar je er ook nog eens een fatsoenlijke kunt aanschaffen. En dan bedoel ik dus niet zo'n lullig fietsje van 1500 euro of zo......
quote:@ Ambrosius:
Je kunt mijn bericht wel wijzigen maar daar stond geen letter onwaarheid in ofwel soms? Want wat ben je als je op je 28ste met een meiske van 15 verkering hebt en ook nog eens met het witte poeder om de neus gesnaaid wordt? Hoe noem jij dat dan?
Of mag ook hier het beestje niet bij de naam genoemd worden om de vele tere zieltjes niet al te veel van streek te laten raken?
Boonen had het niet alleen over Langeveld maar ook over Flecha. Hij is blijkbaar een beetje gefrustreerd over z'n vormpeil.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef buzz1291 het volgende:
Lees je het commentaar van Boonen na afloop van Omloop het Nieuwsblad.......
Langeveld kon wegrijden OMDAR WIJ DAT WILDEN
Ik heb nooit echt een grote hekel aan die Boonen gehad, maar zo maakt hij zich niet echt populair.
Onbegrijpelijk eigenlijk dat rabobank met 4 sprinters niet eens bij de beste 5 zit.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:09 schreef TheArt het volgende:
1. Matteo Pelucchi (Geox-TMC)
2. José Joaquín Rojas (Movistar)
3. Pim Lightart (Vacansoleil)
4. Christophe Laborie (Saur Sojasun)
5. Bartlomiej Matysiak (CCC)
Pim
Bos was natuurlijk al afgestapt en maak er overigens maar beste tien vanquote:Op zondag 27 februari 2011 17:21 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk eigenlijk dat rabobank met 4 sprinters niet eens bij de beste 5 zit.
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:08 schreef du_ke het volgende:
Zijn ze nou indoor aan het veldrijden op de belg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |