...je kunt het eenmalig wel afwachten. Maar het is wel beter om gelijk ff 30% te verversen ja. Het is echt ontzettende troep, die druppels.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Syd het volgende:
Oh damn, meen je niet ? Volgens de dierenspeciaal zaak moest het gewoon kunnen, kut man heb er al paar druppels ingedaan.....
Water verversen nu ? of ?
"goudvis"quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:32 schreef HuilieHuilie het volgende:
hoihoi allen
Ik heb ff een klein vraagje. Ik heb de onderstaande vissen in mijn aquarium maar ik weet in godsnaam niet hoe ze heten.. kan iemand me hiermee misschien helpen?
[ afbeelding ]
Inderdaad, wil risico ook niet nemen, dan maar de chuck norris onder de slakken erin stoppenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:58 schreef Prowl het volgende:
Dierenspeciaalzaken weten helaas meestal geen bal en willen alleen maar verkopen![]()
Je kunt de kuur gewoon proberen maar als er iets misgaat moet je niet denken dat je de zaak verantwoordelijk kunt houden
Chuck Norris onder de slakken gaat d'r ook dood van. En appelslakken ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:10 schreef Syd het volgende:
[..]
Inderdaad, wil risico ook niet nemen, dan maar de chuck norris onder de slakken erin stoppen
Ja maar de druppels ga ik dan niet meer gebruiken, enkel paar chuckiesquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Chuck Norris onder de slakken gaat d'r ook dood van. En appelslakken ook
En? Is ie er al?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:22 schreef Kreator het volgende:
Zo. Mijn aquarium wordt als het goed is volgende week geleverd. (Y).
van die website:quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef Syd het volgende:
Nou dan ga ik dat nu even doen
Deze heb ik meegekregen
Gratropex:
http://www.aquafora.nl/database/kb_show.php?id=68
quote:Daar slakken de biologische verhouding in het aquarium snel nadelig beïnvloeden (aangetaste planten + ongunstig leefmilieu voor vissen) zijn slakken veelal de voorloper van ziekten. Het is raadzaam na de succesvolle afloop van de slakken-kuur het filter opnieuw te enten met de ESHA AQUA BACTER zodat het biologische evenwicht zo snel mogelijk benaderd wordt. Hierna kan ESHA OPTIMA (sporen elementen-mineralen) voor de vissen gegeven worden. Zodat uw aquarium weer spoedig op zijn mooist staat te schitteren. Een mooi aquarium is een sierraad in uw woning!
Zo lang ze de bak niet uit kunnen kruipen zou ik 't lekker laten... Ze worden vanzelf opgegetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef Staal het volgende:
Help!
Okay. Ik haal vaak een blokje levende rode muggenlarven. Heel kleine portie voor in 1 keer. Dat krijg ik dan normaal gesproken gewoon mee in een piepklein zakje. Dit keer deed de jongen het in een grote zak en water erbij.
Mikte het vanavond na het boodschappen doen gehaast en zonder nadenken allemaal in het aquarium. De hele bodem werd compleet rood bedekt met larven en het water mistig. Veel en veel teveel.
Alle bewoners zijn inmiddels kogelrond en zijn gelukkig gestopt met eten maar die larven die klimmen nu als een leger via de voorruit omhoog.![]()
Het is nu over 23:00 uur, moet ik actie ondernemen? Of kan ik het op zijn beloop laten?
Kikkers kunnen al ontsnappen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Zo lang ze de bak niet uit kunnen kruipen zou ik 't lekker laten... Ze worden vanzelf opgegeten
Tof! Veel plezier ermee. Moet wrs. even teruglezen. Nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:49 schreef Aloria het volgende:
Dit zijn mijn 17 tellende tropheus f1 chipimbi groep.
Heb ze net opgehaald.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 groepen van 4 in 2 zakjes
9 in de emmer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |