Awwwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef Kreator het volgende:
Ik zou vandaag de prijsopgave krijgen voor mijn Fluval Profile 1200. Maar het schiet niet op..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:25 schreef Prowl het volgende:
"stukje"hout met veel gedoe deze week in de bak gekregen, nu water in de bak laten lopen en dan komt er ineens een hele familie pissebed tevoorschijn gekropen
Das wel een ander verhaal dan, jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:55 schreef Prowl het volgende:
Stukje hout is iets te zwaar ( +/- 50 kg) om even naar boven te brengen en dan nog te breed om in bad te leggen![]()
Ik heb de juwel achterwandjes ook opnieuw moeten kitten want die donderden van het glas af toen de bak een weekje leeg stond![]()
Ik vervang nog 2x het water en dan kan ik beginnen met inrichten
Eruit gekropen zeker.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef Kreator het volgende:
Ik zou vandaag de prijsopgave krijgen voor mijn Fluval Profile 1200. Maar het schiet niet op..
Ik ben ook benieuwd ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:34 schreef PP. het volgende:
Ben benieuwd wat zo'n ding hier moet kosten... welke kleur neem je?
Waarschijnlijk nog wel wat duurder hoor. Ik zie 1 winkel in NL die de Profile 1000 verkoopt en die kost daar al 900.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:42 schreef stoeltafel het volgende:
In Engeland kost het 535 pond dus hier denk ik ruim 700e
Best duur voor 325L
Ahhh, en stiekem wel grappig als ballonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:05 schreef Staal het volgende:
De kikker is dood. Als ik er een touwtje aan zou hebben gebonden was het net een ballonnetje.
Hoop niet dat het buikwaterzucht was. Zie gelukkig niets aan de vissen.
Dat ook, maar eigenlijk is het niet extreem duur als je het zo bekijkt.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog wel wat duurder hoor. Ik zie 1 winkel in NL die de Profile 1000 verkoopt en die kost daar al 900.
Maar ja, je betaalt voor design en functie.
Ik ga binnenkort ook een keerquote:Op maandag 28 februari 2011 11:33 schreef Prowl het volgende:
In Duitsland is aquarium hardware altijd stukken goedkoper dus ik neem aan dat zo'n aquarium daar ook wel scheelt.
Ik ben al 4 jaar niet meer naar Zoo Zajac geweest, word weer eens tijd
Gelukkig niet. Las op een ander forum echt een verontrustend berichtje dat het een besmettelijke ziekte zou zijn en binnen twee dagen alles incl. vissen dood zou gaan. En dat er niets aan te doen viel. Was geen troll maar een mod. Aan de andere kant gelukkig genoeg berichten dat het een bekende kwaal is van dwergklauwkikkertjes en daar toch wel zo te zijn. Met de rest is in ieder geval niets aan de hand.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:04 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Ahhh, en stiekem wel grappig als ballon(dat stel ik me dan weer voor enzo..)
Nog veranderingen?
Ik ben erbijquote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
http://www.vivariumbeurs.(...)0&Itemid=200&lang=nl
Wie gaat?
Leukquote:
Ik weet niet eens waar het isquote:
Vlakbij Utrechtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
Oh, er is ook een speciale kogelvissen stand
[..]
Ik weet niet eens waar het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |