abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2011 @ 10:48:31 #1
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93142115
Houdoe! *O*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93142291
zei iemand steak? :9
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93142391
_O- Briljante topictitel!
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 22 februari 2011 @ 10:57:45 #4
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93142450
Zo! ja, Steak. En dan zo met een scherp mes er in snijden. Op een uitermate non-agressieve manier natuurlijk. O-)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93142499
Nu heb ik trek in steak :D
  dinsdag 22 februari 2011 @ 10:59:01 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93142504
oh en ik ben niet goed denk ik. :{ ik ben al twee weken aan het schoonmaken, opruimen en weggooien. en ik ga zo gewoon met een auto vol naar de kringloop. :o

Serieus. Ons huis kan wel opstijgen zo weinig blijft er over.
pi_93142633
Lekker toch buuf! Kan je niet ook een weekje hier komen helpen? ;)

Gister is mijn vader dus geweest, hij heeft zelf het boetekleed aangetrokken en daar was ik wel heel erg blij mee. Daarna heb ik mijn zegje gedaan en we hebben besloten het contact langzaam aan weer te herstellen.
Toch weet ik nogsteeds niet wat ik er van moet vinden, ik heb nooit een hele goede band gehad met mijn vader en ik vond het ook echt niet erg om geen contact meer te hebben. Maar goed het is wel Finn zijn opa.
pi_93142710
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
oh en ik ben niet goed denk ik. :{ ik ben al twee weken aan het schoonmaken, opruimen en weggooien. en ik ga zo gewoon met een auto vol naar de kringloop. :o

Serieus. Ons huis kan wel opstijgen zo weinig blijft er over.
Misschien kan je dat ook bij mn schoonvader komen doen O-) Ik ben namelijke de luie, slecht opgevoede schoondochter die geen reet doet. Huisvuil gewoon laat slingeren en zo je kent dat wel. En ik denk dat mijn opvoeding door iemand anders is gedaan want mijn moeder is van het type de badkamer poetsen met een tandenborstel.

FTA, Wel goed dat je er voor open staat. Je hoeft niet gelijk de beste vrienden te worden natuurlijk. Gewoon een keer in de zoveel tijd op bezoek of zo. Kan hij zijn kleinzoon zien en Finn zijn opa.
pi_93142838
Estrys, wordt tijd dat jullie weer een eigen huisje krijgen.... sterkte de komende tijd nog. Dit is een reactie die niet kan. Dan mag ze misschien pre-post of wat dan ook ongesteld zijn, met het verkeerde been uit bed gestapt zijn of gewoon rete sjagerijnig, maar zo doe je niet.

FTA, goed dat je de deur op een kiertje zet!
pi_93142862
Weten jullie trouwens wat een mediator is/doet? O-)

typisch gevalletje van bij de loodgieter thuis lekt het ook
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:11:08 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93142944
Nou, dit is voor mij dus echt heel abnormaal kan ik je vertellen hoor. Mijn moeder grenst aan smetvrees en neurotische allesopdezelfdeplekitis. Dus ik denk dat het allemaal een generatie overslaat. er is nog hoop voor mijn kinderen. :+
Ja, ik maak er maar gewoon gebruik van. ik kan dus slecht dingen weg gooien. Maar nu gaat het als de brandweer. ik wil zelfs het mooie ledikant wel verkopen :o

Ik weet zeker dat mijn schoonmoeder mij maar een rare vind. :') ben ik natuurlijk ook. maar goed. Ze had gehoopt op een lief, gereformeerd meisje die elke week koffie komt drinken.
En wat krijgt ze.

O-)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:13:31 #12
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93143023
En wat fijn dat hij zelf het boetekleed aantrok FTA. Kan me je gemengde gevoelens wel voorstellen. Maar je geeft je vader en je zoon een kans een band te krijgen en dat lijkt me voor beide ook wel goed. (je staat steviger als persoon als je je wortels kent [/zweefteef])

Maar je hoeft zelf natuurlijk niet over grenzen te gaan. En als je dat maar uitspreekt naar elkaar dan zorg je toch ook dat er geen verwachtingen zijn die je niet kunt waarmaken.
pi_93143052
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dit is voor mij dus echt heel abnormaal kan ik je vertellen hoor. Mijn moeder grenst aan smetvrees en neurotische allesopdezelfdeplekitis. Dus ik denk dat het allemaal een generatie overslaat. er is nog hoop voor mijn kinderen. :+
Ja, ik maak er maar gewoon gebruik van. ik kan dus slecht dingen weg gooien. Maar nu gaat het als de brandweer. ik wil zelfs het mooie ledikant wel verkopen :o

Ik weet zeker dat mijn schoonmoeder mij maar een rare vind. :') ben ik natuurlijk ook. maar goed. Ze had gehoopt op een lief, gereformeerd meisje die elke week koffie komt drinken.
En wat krijgt ze.

O-)
Mijn stiefschoonmoeder heeft gekozen voor geen kinderen, en wat krijgt ze..?

O-)
pi_93143079
Zo en nu wil ik dus ook steak!
Met patat want dat hoort.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:15:37 #15
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93143089
ja, nu is het nog grappig. ik wacht echt met angst en beven het kiesmoment van mijn jongens af. :X
pi_93143146
Volgens mij is het vaker dat het tussen schoondochter en schoonmoeder niet lekker loopt... Ik ben blij dat ik alleen meiden heb.
pi_93143169
Zolang je niet teveel verwacht buuv komt dat wel goed toch? En 1 tip, neem ze niet meer terug in huis als ze eenmaal op zichzelf zijn gegaan :P
pi_93143180
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, nu is het nog grappig. ik wacht echt met angst en beven het kiesmoment van mijn jongens af. :X
:D
dat gaat vast allemaal anders joh! :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93143218
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:17 schreef Estrys het volgende:
Zolang je niet teveel verwacht buuv komt dat wel goed toch? En 1 tip, neem ze niet meer terug in huis als ze eenmaal op zichzelf zijn gegaan :P
Dr uit is dr uit hoor.
pi_93143225
Ik hoop gewoon dat Seb net zo'n goede smaak heeft als zijn vader wat vrouwen betreft O-)
pi_93143258
Bij mij hebben ze alle drie sowieso een contract tot de 18e... Dan schop ik ze eruit..
pi_93143367
Mijn stiefschoonzoon is maar 4 jaar jonger dan ik :D Dat was ook wel even schrikken. (sowieso dat ik een stiefschoonzoon heb. ik ben 31 :D)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:23:14 #23
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93143393
Mijn jongste blijft thuis wonen tot zijn 31e roept hij nu al. :P ach ja, ik zie het wel. Ze hoeven van mij niet weg maar ook niet te lang blijven. lijkt me ongezond ook.

en verder geen verwachtingen. ik zie wel. als ze zelf maar gelukkig zijn met hun keuze. Misschien gaan ze wel naar het buitenland.
Het schijnt toch zo te zijn dat jongens verder van hun ouders afstaan dan meisjes als ze volwassen zijn.
We zien het wel als het zover is. ;)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:24:11 #24
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93143424
goed geformuleerd ook Buuf. :') je ziet het wel geloof ik hè. :')
pi_93143467
:D 't Is best te volgen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')