Misschien kan je dat ook bij mn schoonvader komen doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
oh en ik ben niet goed denk ik.ik ben al twee weken aan het schoonmaken, opruimen en weggooien. en ik ga zo gewoon met een auto vol naar de kringloop.
![]()
Serieus. Ons huis kan wel opstijgen zo weinig blijft er over.
Mijn stiefschoonmoeder heeft gekozen voor geen kinderen, en wat krijgt ze..?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dit is voor mij dus echt heel abnormaal kan ik je vertellen hoor. Mijn moeder grenst aan smetvrees en neurotische allesopdezelfdeplekitis. Dus ik denk dat het allemaal een generatie overslaat. er is nog hoop voor mijn kinderen.![]()
Ja, ik maak er maar gewoon gebruik van. ik kan dus slecht dingen weg gooien. Maar nu gaat het als de brandweer. ik wil zelfs het mooie ledikant wel verkopen![]()
Ik weet zeker dat mijn schoonmoeder mij maar een rare vind.ben ik natuurlijk ook. maar goed. Ze had gehoopt op een lief, gereformeerd meisje die elke week koffie komt drinken.
En wat krijgt ze.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, nu is het nog grappig. ik wacht echt met angst en beven het kiesmoment van mijn jongens af.
Dr uit is dr uit hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:17 schreef Estrys het volgende:
Zolang je niet teveel verwacht buuv komt dat wel goed toch? En 1 tip, neem ze niet meer terug in huis als ze eenmaal op zichzelf zijn gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |