Misschien kan je dat ook bij mn schoonvader komen doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
oh en ik ben niet goed denk ik.ik ben al twee weken aan het schoonmaken, opruimen en weggooien. en ik ga zo gewoon met een auto vol naar de kringloop.
![]()
Serieus. Ons huis kan wel opstijgen zo weinig blijft er over.
Mijn stiefschoonmoeder heeft gekozen voor geen kinderen, en wat krijgt ze..?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dit is voor mij dus echt heel abnormaal kan ik je vertellen hoor. Mijn moeder grenst aan smetvrees en neurotische allesopdezelfdeplekitis. Dus ik denk dat het allemaal een generatie overslaat. er is nog hoop voor mijn kinderen.![]()
Ja, ik maak er maar gewoon gebruik van. ik kan dus slecht dingen weg gooien. Maar nu gaat het als de brandweer. ik wil zelfs het mooie ledikant wel verkopen![]()
Ik weet zeker dat mijn schoonmoeder mij maar een rare vind.ben ik natuurlijk ook. maar goed. Ze had gehoopt op een lief, gereformeerd meisje die elke week koffie komt drinken.
En wat krijgt ze.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, nu is het nog grappig. ik wacht echt met angst en beven het kiesmoment van mijn jongens af.
Dr uit is dr uit hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:17 schreef Estrys het volgende:
Zolang je niet teveel verwacht buuv komt dat wel goed toch? En 1 tip, neem ze niet meer terug in huis als ze eenmaal op zichzelf zijn gegaan
Oh maar die heb ik ook.. En ik ben pas 27. De jongen in kwestie is 18.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:22 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn stiefschoonzoon is maar 4 jaar jonger dan ikDat was ook wel even schrikken. (sowieso dat ik een stiefschoonzoon heb. ik ben 31
)
Ohw... Nee dat heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef Sorbootje het volgende:
ticootje, 't was vooral de combi van 't leeftijdsverschil tussen hem en mijn stiefdochter (16) en het veel kleinere verschil tussen stiefschoonzoon et moi!
je kan er alleen zo weinig van zeggen hè. tenminste dat wreef ik mijn ouders dan onder de neus. mijn moeder is 7 jaar ouder dan haar man en ik vond (en vind) dat ze dan niks mocht zeggen als ik met een oudere jongen thuis kwam.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef Sorbootje het volgende:
ticootje, 't was vooral de combi van 't leeftijdsverschil tussen hem en mijn stiefdochter (16) en het veel kleinere verschil tussen stiefschoonzoon et moi!
7 jaar is peanuts...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je kan er alleen zo weinig van zeggen hè. tenminste dat wreef ik mijn ouders dan onder de neus. mijn moeder is 7 jaar ouder dan haar man en ik vond (en vind) dat ze dan niks mocht zeggen als ik met een oudere jongen thuis kwam.
ja, precies.quote:
En dan hopelijk bij de vriendin van je schoonvader in huis...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:23 schreef Estrys het volgende:
kotsen in de convectorput is ook een leuke
Wel bij mijn schoonvader in huis maar die was toen nog met mijn schoonmoederquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:42 schreef Nijna het volgende:
[..]
En dan hopelijk bij de vriendin van je schoonvader in huis...
Pfff, dat is echt aftellen zo, wat een gezeik van haar zeg...
Misschien kan het nog eens in de herhaling voor de vriendin van je schoonvader...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wel bij mijn schoonvader in huis maar die was toen nog met mijn schoonmoeder![]()
Die dat soort dingen overigens echt nooit van haar leven zou zeggen. En al helemaal niet op die manier.
Van at5: De brand is opgeschaald naar GRIP-2. Dat betekent officieel dat het effectgebied groter is dan het incidentgebied en dat de organisatie van het regionale meetplan wordt opgestart.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn schoonfamilie woont in die hoek. Hoop dat 't meevalt.
Jawel hoor, beetje vreemde vorm, maar ach een terras en een beetje gras is al oke.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:31 schreef mikoxx het volgende:
Respect Estrys. En wat een mooi huis zeg! Hebben jullie ook nog een beetje een redelijke kavel?
Niet helemaal zelf. Maar samen met mijn man. Hij de ideeën, ik de uitwerking. Hij de kennis ik de finesse. Om het maar zo mooi te stellen. Met andere woorden: hij is een kei van een hovenier (en dat mag ik best zeggen, want het is gewoon zoquote:
Ik zie een terras met uitzicht op grasveld (evt. makkelijk kunstgras) met klimtoren/speeltoestel en een tuintje met leuke bloeiende planten gecombineerd met simpele kruiden en groenten zodat Seb er ook in kan scharrelen. Maar wellicht zie jij het wel helemaal anders....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef Estrys het volgende:
Ik heb wel wat ideeen voor de tuin, maar nog niet echt heel erg veel over nagedacht. Mijn man is helemaaaal niet van de tuinen dus die heeft er ook maar weinig zin in om over na te denken.
Klinkt goed maar ik ga geen groenten verbouwen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef chacama het volgende:
[..]
Ik zie een terras met uitzicht op grasveld (evt. makkelijk kunstgras) met klimtoren/speeltoestel en een tuintje met leuke bloeiende planten gecombineerd met simpele kruiden en groenten zodat Seb er ook in kan scharrelen. Maar wellicht zie jij het wel helemaal anders....Diaan
ow ja snoepjes uit eigen tuin klinkt al beter. Ja ik zie dan gelijk biologische haverwortel en zo voor mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef chacama het volgende:
Groenten is in mijn zin niet meer dan een plekje met een tomatenplant en eentje met mini-komkommertjes of paprika's en uiteraard een hangingbasket met aarbeien. "Snoepjes uit de tuin"
Kan geregeld worden. Heerlijk met de laatste zonnestralen op je gezicht genieten van je cocktail en op de achtergrond Seb die van de glijbaan afgaat: Mama, kijk dan! Kijk nu! Kijk nu even hoe HARD ik gaaaaaa!
de zoete bataat? de pastinaak?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen haverwortel in de tuin Estrys?er is vast nog wel een andere vergeten groente die je van verdwijnen kan redden op deze manier.
Ken jij de Annabel? Die hebben ze nu ook in het roze gekweektquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
Hortensia's![]()
Ik ben niet van de tuinen. Ik hou ook niet van tuinieren, dus erg blij met m'n kleine tuin.
quote:
Er staat een tuinset opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
die hebben wij achter het huis, maar wel een kleine border. Alleen tegels vind ik dan ook weer niet mooi.
je ging toch bij je ouders eten.....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Estrys het volgende:
ah fijn, het is alweer bijna vijf uur. Mag ik terug naar het front. Joepie
ja klopt! uitstel van executiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef chacama het volgende:
[..]
je ging toch bij je ouders eten.....
Je hebt nog 3 kwartier...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Estrys het volgende:
is manlief al thuis? die zou eerst een gesprek hebben toch? daar al wat van gehoord?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Estrys het volgende:
Nee die is net een half uurtje onderweg vanuit hengelo naar huis, dus die is er nog niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is manlief al thuis? die zou eerst een gesprek hebben toch? daar al wat van gehoord?
Nou blijf ik. Lekker PUH. Ga ik voor stofzuigen als zij rustig een boekje aan het lezen isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Kan jij niet met Seb bij jouw ouders blijven?
Mijn stiefdochter heeft een vriend die vijf jaar ouder is dan ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef Sorbootje het volgende:
Wij konden er inderdaad ook niks van zeggen. Lief en ik schelen ook 13 jaar... Hadden trouwens ook niet de behoefte er iets van te zeggen hoor. Ze is een slimme, verstandige meid. Eigenlijk hadden we zoiets ook wel verwacht.. dat ze ineens met een veel oudere vent thuis zou komen.
Lintje aan de buitenkant naaien, lintje aan de binnenkant naaien en dan een stuk of wat kan je hem 'ophalen'.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:31 schreef Vicky het volgende:
Oh en Ambers jurk is binnen maar hij is veul te lang. Dat wordt handmatig korter maken.. Geen machine bij de hand
welnee, steekje of 2 per lintje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:43 schreef Vicky het volgende:
Das wel een goeie Mous. Maar dat is nog meer werk dan een grote steek denk ik.
Done.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:01 schreef Vicky het volgende:
Ik ga er straks ff naar kijken. Zo eerst dubbel dwergwerpen.
Hiet ook een klein half uur gelee.quote:
]quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef Vicky het volgende:
Lief nijna maar je woont idd btje te ver weg
Zou ze dat gesprek dan niet ook met je man moeten hebben? Sorry hoor, maar 't lijkt wel alsof ze smoesjes zoekt om d'r eigen gedrag goed te pratenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:26 schreef Estrys het volgende:
Ik had meer uit mezelf moeten zien wat er nog moest gebeuren in huis. Dus, als iets lastig is dan is het zien wat iemand anders in zijn huis gedaan wil hebben.
inflexibele oudere klinkt het. Duidelijk iemand die geen kinderen heeft gekregen. En zo rond de 60 schat ik?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef Ticootje het volgende:
Onvolwassen wil ik het zelfs wel noemen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben je mooi klaar mee Estrys
Wat voor jurk voor amber dan vicks??
Dat heb ik gemist geloof ik
Iemand die een duidelijke mening heeft over opvoeden omdat anderen het allemaal fout doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
inflexibele oudere klinkt het. Duidelijk iemand die geen kinderen heeft gekregen. En zo rond de 60 schat ik?![]()
ik merk bij mijn moeder en haar vriendinnen ook ineens zo'n inflexibiliteit waar ik een beetje van schrok.raar vond ik. Misschien niet breed toepasbaar maar wel opvallend.
48quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
inflexibele oudere klinkt het. Duidelijk iemand die geen kinderen heeft gekregen. En zo rond de 60 schat ik?![]()
ik merk bij mijn moeder en haar vriendinnen ook ineens zo'n inflexibiliteit waar ik een beetje van schrok.raar vond ik. Misschien niet breed toepasbaar maar wel opvallend.
ja 4 dagen. En mijn schoonvader heeft bedrijfsruimte aan huis, dus die is er meestal wel. Komende dagen zit hij overigens in het buitenland voor zijn werk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ow sorry... helemaal niet gemerkt/gezien.Ik heb het geëdit.
![]()
Misschien ook het verstandigst om dat helemaal niet te proberen... maar jij werkt toch ook nog 3 dagen? Werkt je stiefschoonmoeder ook eigenlijk?
Chaca, nog geen sleutel.
Ow dan is het zeker helemaal feest met alleen haar in huis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja 4 dagen. En mijn schoonvader heeft bedrijfsruimte aan huis, dus die is er meestal wel. Komende dagen zit hij overigens in het buitenland voor zijn werk.
Mijn man had gezegd dat ik wel 'maar' drie dagen werk maar dat ik er eigenlijk nog een fulltime baan bij heb met Sebgeloof niet dat je dat echt snapt als je geen kinderen hebt.
stoofpottenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:36 schreef Estrys het volgende:
Ze komt de komende drie dagen niet thuis eten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:36 schreef Estrys het volgende:
Ze komt de komende drie dagen niet thuis eten
quote:Hoi collegae,
Bijna wekelijks maak ik mee , dat de achterdeur of voordeur van het hoofdgebouw open staat.
Ik snap dit helemaal niet.
Iedereen een hele fijne dag gewenst.
Groetjes.
Ik vergat mijn PIquote:
Da's dan eigenlijk ook niet zo'n hele slimme actie van je schoonvader, als ik eerlijk benquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:00 schreef Estrys het volgende:
Ze is het er nooit mee eens geweest dat wij daar kwamen wonen, maar mijn schoonvader wil het heel graag. Dus betwijfel of we het ooit goed kunnen doen.
Dat is makkelijker met naar binnen of naar buiten gaan. een dichte deur belemmert dit nogal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef amaranta het volgende:
Ik kreeg van morgen een stomme mail van een collega. Ik wil eigenlijk heel gevat antwoorden maar ik heb geen inspiratie.... en dan natuurlijk reply all. Want zij heeft het aan het hele team gestuurd....
[..]
Nee maar dat is mijn schoonvader, die was helemaal enthousiast. Doet alles voor zijn kinderenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's dan eigenlijk ook niet zo'n hele slimme actie van je schoonvader, als ik eerlijk ben.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is makkelijker met naar binnen of naar buiten gaan. een dichte deur belemmert dit nogal.
Hopelijk heb ik het voor je kunnen verklaren,
vriendelijke groet,
Ow dat is minder. Het is echt koud vind ik. Zo koud dat ik niet eens naar buiten ga om pauze te houden. Blijf lekker binnen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:11 schreef moussy het volgende:
Vanmorgen heeft onze cv-ketel zn onderhoudsbeurtje gekregen, nu zitten we in de kou en kunnen we wachten tot er een monteur tijd heeft
17 gr in huisquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is minder. Het is echt koud vind ik. Zo koud dat ik niet eens naar buiten ga om pauze te houden. Blijf lekker binnen.
Brrrr. Dat is koud!! Hebben ze enig idee hoe lang het kan gaan duren? Hopelijk is het eenvoudig te verhelpen trouwens.quote:
Al is het niet eenvoudig, tis niet helemaal mijn probleem, hij deed het toen ze kwamen, ze regelen het maar! *stampvoet*quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Brrrr. Dat is koud!! Hebben ze enig idee hoe lang het kan gaan duren? Hopelijk is het eenvoudig te verhelpen trouwens.
Dat is ook zo inderdaad!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Al is het niet eenvoudig, tis niet helemaal mijn probleem, hij deed het toen ze kwamen, ze regelen het maar! *stampvoet*
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:52 schreef moussy het volgende:
Warmtestekker van de thermostaat los!
Echt wel... net even overlegd met mn baas, maar we laten die persoon maar gewoon op gesprek komen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:29 schreef Vicky het volgende:
oh daar ben je lekker mee Mous
OMG Diaan, lekkere blunder!
Oh, ik had begrepen dat ze het wél had aangegeven... tja, wat wil ze dan, je schoonvader is niet helderziend neem ik aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee maar dat is mijn schoonvader, die was helemaal enthousiast. Doet alles voor zijn kinderenen zij heeft dus nooit aangegeven dat ze het geen goed idee vond.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef chacama het volgende:
Moussy, lekker warmpjes nu. Wel raar dat ie dat niet eerst ff controleert.... of de stekker nog goed zit.
Diaan, inderdaad een beetje blunder...
Ik zou een mand met vers vlees geven..... oei... nee, doe maar niet
En wijhebben de sleutel
hortensia, da's mijn nick op een andere sitequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
Hortensia's![]()
Ik ben niet van de tuinen. Ik hou ook niet van tuinieren, dus erg blij met m'n kleine tuin.
ow dat is het hier overdag altijdquote:
ik zat vlak bij en ze dreigde het bakje in mijn gezicht te duwenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Fannie het volgende:
Hoe wordt een persoon bedreigd met chocolademousse?
Zou je dr ondergekliederd mee worden?
Wordt het in je keel gegoten ?
Of wordt het naar je getorpedeert???![]()
Fetellllll.....
heb je al gegoogled naar een gebruiksaanwijzing?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ow dat is het hier overdag altijd
ik had het prima voor elkaar met de thermostaat. lekker warm bij het opstaan en op tijd uit als we er toch niet zijn en tegen de tijd dat we naar bed gaan.
tot mijnzich ermee meende te moeten bemoeien.
nu is het overdag dus zo koud dat je je jas aan moet houden en tegen de tijd dat ik naar bed ga, slaatie aan
en ik weet niet meer hoe ik het de eerste keer voor elkaar gekregen heb
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef chacama het volgende:
Het wordt steeds gekker bij je Moussy.
missed that one!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef moussy het volgende:
weten jullie nog mijn mailadres en iemand die hem ook doorgeeft? Het zijn inmiddels 2 iemandenen ééntje doet aan stiekem zoenen op de gang.. of zo
Neh, beetje ver fietsen, België!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef chacama het volgende:
He Moussy wat geweldig!! Een nieuwe baan in het vooruitzicht. En is het lekker in de buurt?
whahah geweldig!quote:
neequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
maar mous, ze kunnen dus zelf helemaal niet bij hun mail dan? als jij het wachtwoord hebt?
dus íemand is aan het solliciteren maar krijgt dus nooit reactie. lekker helder ook. En wat zal die dan wél voor mailadres hebben vraag ik me af.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef moussy het volgende:
[..]
nee
Ik ben diegene die dat gmailadres geregistreerd heeft
tjeee..... hier heb ik net alles kunnen wijzigen omdat ik gehackt was *hotmail he.... dont do it*quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef moussy het volgende:
weten jullie nog mijn mailadres en iemand die hem ook doorgeeft? Het zijn inmiddels 2 iemandenen ééntje doet aan stiekem zoenen op de gang.. of zo
ik heb nooit antwoord gehad wat het wel kan zijn van de mailers (tis er echt niet één..)quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus íemand is aan het solliciteren maar krijgt dus nooit reactie. lekker helder ook. En wat zal die dan wél voor mailadres hebben vraag ik me af.
alsof Gmail dat wat boeit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef chacama het volgende:
Moussy.... En dan krijg je dadelijk een mailtje terug waar je dan wel zou willen zoenen....
Mailen dat je niet gesoliciteerd hebt, is ook een goede oplossing. Dan lieg je niet en heeft Vera toch nog steeds een probleem. Weten ze bij Gmail geen oplossing voor deze soap?
Kan? Moet dat niet kunt zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef moussy het volgende:
[..]
ja
deze lees ik net:
Beste Vera
Wij hebben uw sollicitatie goed ontvangen. Kan u mij enkele data bezorgen wanneer u vrij bent. Dan kan ik een afspraak regelen met de algemeen directeur dhr Huppeldepuppel
Alvast bedankt voor het vertrouwen in onze organisatie.
--
Met vriendelijke groeten
overigens heeft ook iemand een twitteraccount geregistreerd op een van mijn mans emaildressen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:02 schreef trui het volgende:
dat ze dat nou nog niet doorheeft, moussy!waarschijnlijk staat er dus een fout in haar afzendergegevens... wat genant allemaal!
diaan, ik heb ook eens zo'n situatie meegemaakt met een sollicitant die we hadden uitgenodigd maar waar we voor het gesprek ontdekten dat ze eigenlijk toch geen enkele kans maakte. wij hebben de betreffende kandidaat toen toch gebeld om de afspraak af te zeggen. ik vind 't eigenlijk nog pijnlijker om iemand helemaal voor niks te laten komen dan nu nog even af zeggen, ook al is het dan een beetje een lullige situatie.
estrys, wat vervelend zeg, dat 't allemaal zo ontzettend stroef verloopt... sterkte ermee en ik denk dat de tip van elvisthepelvis inderdaad heel goed kan werken. begrip blijven tonen voor haar moeite met de situatie. maar ik kan me ook voorstellen dat dat wel moeilijk zal zijn.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
hullo! Mailperikelen hier?
en t komt er niet op neer dat Diaan straks een sollicitatie heeft met Moussy?
goed plan, als je tips nodig hebt?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij je schoonouders
Gefeliciteerd!
ah bah! hopelijk knappen jullie snel weer op. als eerst het spugen maar weer stopt he, dat scheelt al de helft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:36 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ze heeft de hele nacht gespuugd, ik heb koorts en de man is ook niet helemaal fris. We vieren haar verjarrdag volgende week zaterdag maar, dan hoop ik dat we allemaal weer opgeknapt zijn.
oh hahahahahaha! erg hè. ja, en nu? ergens onder de bank? of boven. euh....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:36 schreef huuphuup het volgende:
moggel!![]()
Taart gefeli![]()
ik ben mn huis overhoop aan t halen, de ene telefoon ging niet meer aan, het reserveding eindelijk maar gepakt en nu ben ik die kwijt. Heb een vriend me net laten bellen maar ik hoor hem ook nergens. Schiet lekker op dus!
ja nee ik zit op de bank, dus eronder dan had ik em gehoord, en ik heb er al onder gehangen ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh hahahahahaha! erg hè. ja, en nu? ergens onder de bank? of boven. euh....
oh hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
loop je al? wil ik je best nog even bellen?
ja, dán kan je lang zoeken ja. En hij maar denken wat rinkelt er toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh hahaik ben ook n spuit 11 ook
hij is al terecht, lag bij mn pa in de auto
wat de verzekering zegt klopt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
huh?! aanvullen kan toch altijd? wat is dat nou weer. Overstappen kan niet, maar aanvullen wel toch? volgens mij de verkeerde uitzendkracht gesprokenje gaat ook nog meer betalen dan toch? vreemd.
Ik vond 2012 ook wel erg ver weg klinken, dus in november 2011 gelijk aan de bel trekken!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar volgens mij kan je december 2011 weer veranderen, dus niet 2012.
ik heb een tijd van die spaarhalogeenlampjes gehad. die dingen waren een stukkie duurder dan de gewone lampjes, maar zouden 2 jaar mee moeten gaan en minder verbruiken dan de gewone 25 wattjes die er normaal in zatenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:49 schreef moussy het volgende:
Ik heb na onze bijbetaling alle lampen vervangen voor spaarlampen (we hadden veel halogeen) en de droger moest minder draaien, dus wasrekjes door het huis... en de pc's niet meer de hele dag aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |