Ik vind "quote:
Hij kon de touw- of kras-smiley niet vindenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind "" zo'n beetje de minst toepasselijke smiley ooit bij dit nummer.
Kon geen geschikte vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind "" zo'n beetje de minst toepasselijke smiley ooit bij dit nummer.
ik vinnet wel een verdraaid mooi nummer.quote:
Ik was al op zoek naar een roestig tuinhekje-smiley, maar dat schiet niet erg op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij kon de touw- of kras-smiley niet vinden.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar een roestig tuinhekje-smiley, maar dat schiet niet erg op.
Toch blijft de Veenstra-uitvoering toch nog een tikkeltje beterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vinnet wel een verdraaid mooi nummer.
ehm...die ken ik niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toch blijft de Veenstra-uitvoering toch nog een tikkeltje beter.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3
ja, dankjewel...nu kan ik Toppertje nooit meer normaal horenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3
Het kan door dit fragment alleen maar beter geworden zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dankjewel...nu kan ik Toppertje nooit meer normaal horen
quote:
Klopt! Heb het een paar dagen druk gehad... Was het hier nog gezellig dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das een tijd geleden dat jij hier postte!
nja, ik was er ook niet.....er is nauwelijks een topic volgemaakt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Heb het een paar dagen druk gehad... Was het hier nog gezellig dan?
GEDRAAG JE!quote:
Ik zie een verband...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik was er ook niet.....er is nauwelijks een topic volgemaakt!
Stekker in je mond, hou je bek gewoon!quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stekker in je mond, hou je bek gewoon!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |