Sterker nog, alle Classic Albums afleveringen zijn aanraders op dat vlak.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef themauster het volgende:
Voor de nachtbrakers/vakantiegangers hier vanavond om 23.30 is de herhaling van Classic Albums op NED3 van Deep Purple echt een aanrader in het kader van muziekeducatie
Wat De Grote Sersjee zegt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sterker nog, alle Classic Albums afleveringen zijn aanraders op dat vlak.
jm-star!quote:
Ah, die kon ik laatst al niet helemaal zien vanwege huishoudelijke taken. Maar 't slaapplan lag wel ergens voor 12 uurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef themauster het volgende:
Voor de nachtbrakers/vakantiegangers hier vanavond om 23.30 is de herhaling van Classic Albums op NED3 van Deep Purple echt een aanrader in het kader van muziekeducatie
www.uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, die kon ik laatst al niet helemaal zien vanwege huishoudelijke taken. Maar 't slaapplan lag wel ergens voor 12 uur
Mensen die mij kennen weten dat ik niet van dingen (terug)kijken op mijn laptop houd. Het beeldscherm versus mijn tv-scherm.. Keuze is snel gemaakt!quote:
Ziggo on-demandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mensen die mij kennen weten dat ik niet van dingen (terug)kijken op mijn laptop houd. Het beeldscherm versus mijn tv-scherm.. Keuze is snel gemaakt!
ach, ik heb een mediastreamer waarmee ik met een beetje mazzel die uitzending op uitzendinggemist kan terugvinden en op mijn tv kan kijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mensen die mij kennen weten dat ik niet van dingen (terug)kijken op mijn laptop houd. Het beeldscherm versus mijn tv-scherm.. Keuze is snel gemaakt!
of dat natuurlijkquote:
Heb ik niet.quote:
Nee, het is een grote tv, maar geen supernieuwe ofzo. En een mediastreamer oid heb ik ook al nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik heb een mediastreamer waarmee ik met een beetje mazzel die uitzending op uitzendinggemist kan terugvinden en op mijn tv kan kijken.
bovendien: je kunt beter op je laptop kijken, dan helemaal niet....en kun je je tv niet toevallig op je laptop aansluiten?
Weet ik ook, daarom zei ik hetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb ik niet.
[..]
Nee, het is een grote tv, maar geen supernieuwe ofzo. En een mediastreamer oid heb ik ook al nietDaarom blijf ik bij mijn geliefde tv!
naarling ben je!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weet ik ook, daarom zei ik het
Nee joh. Ik ben juist heel liefquote:
dat dus!quote:
tja, dat zal ik dan maar geloven...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben juist heel lief
Ik vind "quote:
Hij kon de touw- of kras-smiley niet vindenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind "" zo'n beetje de minst toepasselijke smiley ooit bij dit nummer.
Kon geen geschikte vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind "" zo'n beetje de minst toepasselijke smiley ooit bij dit nummer.
ik vinnet wel een verdraaid mooi nummer.quote:
Ik was al op zoek naar een roestig tuinhekje-smiley, maar dat schiet niet erg op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij kon de touw- of kras-smiley niet vinden.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar een roestig tuinhekje-smiley, maar dat schiet niet erg op.
Toch blijft de Veenstra-uitvoering toch nog een tikkeltje beterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vinnet wel een verdraaid mooi nummer.
ehm...die ken ik niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toch blijft de Veenstra-uitvoering toch nog een tikkeltje beter.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3
ja, dankjewel...nu kan ik Toppertje nooit meer normaal horenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3
Het kan door dit fragment alleen maar beter geworden zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dankjewel...nu kan ik Toppertje nooit meer normaal horen
quote:
Klopt! Heb het een paar dagen druk gehad... Was het hier nog gezellig dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das een tijd geleden dat jij hier postte!
nja, ik was er ook niet.....er is nauwelijks een topic volgemaakt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Heb het een paar dagen druk gehad... Was het hier nog gezellig dan?
GEDRAAG JE!quote:
Ik zie een verband...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik was er ook niet.....er is nauwelijks een topic volgemaakt!
Stekker in je mond, hou je bek gewoon!quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stekker in je mond, hou je bek gewoon!![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stekker in je mond, hou je bek gewoon!![]()
Dr EinSteinquote:
Eens! Helaas hoorde ik hem heel laat, klotekat heeft weer aan de radio zitten fruttenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Bij When you were young gaat m'n radio altijd heul hard. Wat. Een. Plaat.
geweldig nummer ditquote:
zeg, doe es ff rustig Scotty!quote:
quote:
waarschijnlijk wil ze niet dat er allemaal Rockies naar der gaan kwijlenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
ah, toepasselijk na de Waan
en wat zie ik? geen webcam? is Brakkemiek nu weer dronken?
dan gaat ze maar naar de plastisch chirurg om zich om te laten bouwen tot St. Nicolaas!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
waarschijnlijk wil ze niet dat er allemaal Rockies naar der gaan kwijlen
Ik had mn keel al geschraapt...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef Bol_Wan het volgende:
Hallelujah versie 42879847. er zijn maar 3 bijzondere versies van Hallelujah: Jon Cale, Jeff Buckley en het origineel van Leonard Cohen. Doe verder geen moeite meer mensen
ja, duetje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |