Afgelopen nacht een klein stukkie hoorde ik net.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:01 schreef akveor het volgende:
Is Joanna al echt aan de wandel geweest of bleef het tot nu toe met wat gedraai en gebabbel?
nee moet je eerst weer in diepe slaap zijn REM slaapquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:02 schreef Lyza666 het volgende:
Servio wakker. Ohhhh zo'n mooie timing voor een slaapwandelactie!
proefdraaien denk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Afgelopen nacht een klein stukkie hoorde ik net.
Dus dat duurt nog 45 minuten als jootje nu als een blok in slaap valt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee moet je eerst weer in diepe slaap zijn REM slaap
Gister is ze de woonkamer ingewandeld nadat ze d'r badjas had aangetrokken en keek ze heel apatisch en snapte ze niet waar ze was. Vervolgens is ze weer d'r bed ingegaan. Er zijn in de COS van afgelopen nacht nog wel capsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:01 schreef akveor het volgende:
Is Joanna al echt aan de wandel geweest of bleef het tot nu toe met wat gedraai en gebabbel?
Daar is ze nog steedsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wel want ze vroeg toch aan degene die ging plassen of die niet kon slapen,of was dat een anderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daar is ze nog steedsZe was niet wakker net.
Misschien kun je dan een cheque sturen met een postwissel naar SBSquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een mobieltje
Niet alle vormen van bewegen in de slaap vinden plaats tijdens de REM-slaap. Juist het klassieke slaapwandelen: opstaan, rondlopen en allerlei activiteiten ontplooien, gebeurt juist tijdens de diepe SWS-slaapquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Werd ze dan wakker? Dat lijkt me helemaal maf.. dat je ergens anders wakker wordt dan waar je bent gaan slapen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gister is ze de woonkamer ingewandeld nadat ze d'r badjas had aangetrokken en keek ze heel apatisch en snapte ze niet waar ze was. Vervolgens is ze weer d'r bed ingegaan. Er zijn in de COS van afgelopen nacht nog wel caps
No offence hoor. Maar ik snap dit soort vragen nooit. Lees je dan niet even terug of in de topics die daarvoor zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:04 schreef MrBarros het volgende:
hoe kijken jullie? Die links doen het bij mij ineens niet meer oid..
Dat was iemand anders volgens mij. Ik dacht Aafke of Monique ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wel want ze vroeg toch aan degene die ging plassen of die niet kon slapen,of was dat een ander
No offence hoor, maar die van mij doen het sinds een minuut of 5 het ook plots niet meer...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
No offence hoor. Maar ik snap dit soort vragen nooit. Lees je dan niet even terug of in de topics die daarvoor zijn?
Ik "kijk" iig naar de tv, sst zender Ziggo. En heb d'r nu eentje aangeslingerd van de officiële site.
ik had gisteren gegoogled en daar stond dus de REM slaapquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Niet alle vormen van bewegen in de slaap vinden plaats tijdens de REM-slaap. Juist het klassieke slaapwandelen: opstaan, rondlopen en allerlei activiteiten ontplooien, gebeurt juist tijdens de diepe SWS-slaap
http://www.natuurinformat(...)base.nl/i003491.html
Ik kan beter aan sbs een cheque vragen omdat ik hier aan het programma meewerk, er zitten hier meer kijkers en volgers dan op de tv, die 4 kunnen we ook wel missen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misschien kun je dan een cheque sturen met een postwissel naar SBS
Eenmaal op de gang, bleef ze staan. En daarna ging ze weer naar haar bed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Werd ze dan wakker? Dat lijkt me helemaal maf.. dat je ergens anders wakker wordt dan waar je bent gaan slapen...
Is ook echt kut als je ligt te slapenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:49 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vind het wel wat creepy ook. Als je naast Joanna zou liggen dan he. Ligt ze Sofia met grote open ogen aan te staren en wat te brabbelen. En dat als je zelf half slaapt. Yaiks!
Al dat licht, al die mensen en al die toestanden zijn behoorlijk uitputtend hoor. Wij mochten overigens niet voor elven naar bedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:05 schreef toxikon het volgende:
Eric , hoe zit dat nou met al dat vroeg slapen?
Ze doen geen ene drol en je kan niet elke dag 20 uur slapen lijkt me.
Oke. Hier wel. Ging er vanuit dat het dezelfde vraag was die vandaag al 100x is langsgekomen. Vandaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:08 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
No offence hoor, maar die van mij doen het sinds een minuut of 5 het ook plots niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |