True true, ik interpreteerde het anders maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf heeft een awkward moment nou met logica te maken?
Als je op een topic klikt om het te lezen..dan OPEN je toch ook een topic? Net als een boek.
Niet mensen op ideeën brengen hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef JanPiraat het volgende:
Aan je oma vragen of ze je piemel wilt zien en als ze nee zegt hem er alsnog uithalen en haar knock-out slaan met je piemel om vervolgens haar thee door de wc te spoelen en stroopwafels in haar dvdspeler stoppen...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef JanPiraat het volgende:
Aan je oma vragen of ze je piemel wilt zien en als ze nee zegt hem er alsnog uithalen en haar knock-out slaan met je piemel om vervolgens haar thee door de wc te spoelen en stroopwafels in haar dvdspeler stoppen...
Wat de neuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef JanPiraat het volgende:
Eindelijk, een goede post.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef JanPiraat het volgende:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:13 schreef jazeetie het volgende:
Bij de start van mario kart denken dat het super goed gaat maar dan blijkt dat je op het verkeerde scherm kijkt!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef dogtagz het volgende:
[..]
True true, ik interpreteerde het anders maar je hebt gelijk
*awkward moment*
Zou jij zijn piemel wel willen zien danquote:
Waar of niet waar, je hebt zo'n topverhaal en je opent er niet eens even een apart topic voor?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef MASD het volgende:
Seks hebben met een meisje, bijna klaar komen enzo. Springt de kat op haar en kom ik over de kat klaar. Rent die kat van schrik de kamer uit. Ik erachteraan want hey, er zit zaad op die kat. Blijken haar ouders thuis te zijn gekomen van een feest, samen met 4 andere mensen.
Sta je daar naakt, met een doorweekte kat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:03 schreef cerror het volgende:
Drink je een beker ranja, zit er ghb in. 20 minuten later zit je in een bus naast een Nigeriaan te praten over het circus terwijl je met je linkerhand een potplant aait.
Werkelijk gebeurd.
Ja of als ik m'n ouders kwijt was vroeger zocht ik mensen met dezelfde jas en die bleken dan soms ook de foute te zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:38 schreef Furdinand het volgende:
Als je op straat iemand ziet de je kent en je roept en zwaait maar dan blijkt het die persoon niet te zijn....
Had ik ook, maar dan op m'n werkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Stel: je zit aan tafel bij je opa en oma, en je krijgt jeuk aan je neus.
Je wilt dit vermeldingswaardige feitje vermelden, dus je geniale brein geeft een stroomstootje naar je stembanden om de majestueuze woorden te vormen.
Maar ík, ras autist, ariër onder de klapjosti's, oppermongool der mediamarkers, vorm de volgende zin:
Ik heb neuk aan m'n jeus.
Ik heb ze nog nooit zo vaag zien kijken als op dat moment.
Ik begin samen met m'n broer keihard te lachen, slappe lach, niks aan te doen en na een pijnlijke stilte van 5 minuten begint m'n oma te grinniken, en lachen we ons weer helemaal kapot.
Totzover, mijn verhaal.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef MASD het volgende:
Seks hebben met een meisje, bijna klaar komen enzo. Springt de kat op haar en kom ik over de kat klaar. Rent die kat van schrik de kamer uit. Ik erachteraan want hey, er zit zaad op die kat. Blijken haar ouders thuis te zijn gekomen van een feest, samen met 4 andere mensen.
Dat komt waarschijnlijk omdat je zegt: "Weet je nog dit en dat", dat zou ik ook niet bijster specifiek noemen zodat mijn hersencellen op iets kunnen komenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:20 schreef xSummergirlx het volgende:
Als je je opeens iets herinnert en het dan zegt tegen je vriendin van 'Weet je nog dit en dat' en dat ze het dan niet meer weet.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef MASD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |