quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Patch het volgende:
Van de Three Amigos is Steve Martin: Lucky Day en Martin Short: Ned Nederlander.
Maar wie speelt Chevy Chase?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:54 schreef Patch het volgende:
Shaolin + 2
En dat was de laatste vraag van het dubbele punten topic.
Halen we 't nogmaal deze maand?
Actuele stand (hierin is het punt van Dopekoe voor Patch eindelijk, na lang lang lang wachten, verwerkt.):
quote:
SamuelofSEK +1quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:21 schreef Hulkio het volgende:
Apocalypse Now Redux?Als dat zo was had ik zonder Redux ook goedgekeurd
Thin Red Line?
quote:
SamuelofSEK+1quote:
Asap+1quote:
Aaaaah ok ik slaap hier denk ik nog halfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef Asap het volgende:
Het is de Rock idd, maar ik bedoelde de enig hint is de dame voor de film die ik zoek
Oh wachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:14 schreef Asap het volgende:
nog niet goed, het gaat wel over aliens
De volgende keer moet ik er maar 20-25 van makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:30 schreef hornage het volgende:
Resident Evil
Silent Hill
Doom
Mortal Kombat
DOA Dead Or Alive
Tekken
Double Dragon
Super Mario Bros
Far Cry
Postal
Prince Of Persia
Tomb Raider
Street Fighter
Final Fantasy
Bloodrayne
SamuelofSEK + 1quote:
quote:
Into The Wildquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef Sands het volgende:
Omdat ik weet dat ik het goed heb alvast een nieuwe vraag
[ afbeelding ]
Welke film en de regisseur
Jupquote:
Dat dus. Een paar jaar ouder dan de genoemde films.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:53 schreef Sands het volgende:
Het is geen van de Dollars Trilogy en Hang Em High ook niet
Dat weet ik zekeren aan de haarstijl te zien moet hij niet heel veel ouder zijn dan laatst genoemde film ...alleen ik heb niet al zijn westerns gezien
lamers + 1quote:
Het is inderdaad wel recent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:29 schreef Hulkio het volgende:
Hmzzz.... vast wel in dezelfde tijd opgenomen, precies hetzelfde baartje.
Hulkio+1quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:28 schreef picodealion het volgende:
Het album van Pink Floyd waar het om gaat is volgens mij Animals.
Correct!quote:
Same here. Ik kom niet verder dan Peter Pan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
pff ik ben hier toch echt zo slecht in.. kan pp niet eens bedenken
Kut, te laatquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pete Posthlethwaite?
The Usual Suspects?
Jawel! Best een leuke film, vond ikquote:
Het kon ook Who is afraid of Tamara Drewe? of Forgetting Tamara Drewe zijn. Ik wordt ook verstrooider.quote:
Ok naja dan uuh alvast een nieuwe vraagquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat Sands het al goed heeft...
Beide goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef Robby87 het volgende:
Ken er maar 2:
- The Ghost Writer
- Trainspotting
Excuses, ik kon fok maar niet opkomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef Sands het volgende:
Patrick McKenna= Ewan McGregor
Bob Barnes= George Clooney
film: The Men Who Stare at Goats
Jup kloppen alle 3quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:08 schreef Flitspaal het volgende:
Young Adam
Incendiary
Down with Love
Ik dacht al waar blijft ie nouquote:
En dat is nummertje 18 daar kwam ook het karakter vandaan uit de eerdere vraag zoals jij wel zal wetenquote:
Nee, heb ik opgezochtquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:11 schreef Sands het volgende:
En dat is nummertje 18 daar kwam ook het karakter vandaan uit de eerdere vraag zoals jij wel zal weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15 regisseurs waar Kevin Spacey mee heeft gewerkt!
Kom maar op met die lijstjes.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Misschien wel ja...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:26 schreef Gillingham het volgende:
Dat is wel veel...
Bryan Singer
David Fincher
Sam Mendes
Grant Heslov?
Ja, maar met je zelf spelen (regisseren) hoort niet in dit topic.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij zal zichzelf ook wel eens geregisseerd hebben.
Nog 3quote:
8 milequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Sands het volgende:
met 3 detectives zal je L.A. Confidential bedoelen? Zijn eerder 3 agentenMaar ik weet de regisseur niet
quote:
Allemaal nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wonder Boys, In her Shoes, Lucky You, The River Wild?
Kut ik ken die film, ken alleen de titel en regisseur nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef The_Substitute het volgende:
* Anti-doodstraf activist in dodencel
Beide met bekende regisseur.
Birdy, Mississippi Burning, Evitaquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kut ik ken die film, ken alleen de titel en regisseur niet
Nog 2...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Curtis Hanson? of was dat een van de schrijvers...
Volgens mij niet. In die film vergrijpt hij zich aan een studente en zie je hem later in de cel. Heb hem niet afgekeken overigens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Birdy, Mississippi Burning, Evita
Dat waren films van dezelfde regisseur.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. In die film vergrijpt hij zich aan een studente en zie je hem later in de cel. Heb hem niet afgekeken overigens.
Nope...quote:
Nee, ik zoek gewoon 10 namen van regisseurs die met Spacey gewerkt hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef Gillingham het volgende:
Volgens mij zijn het niet echt de auteurs die je zoekt, wel?
Ze zaten samen in Austin Powers goldmember, maar da's niet wat ik bedoel.quote:
Ik had het niet over scriptschrijvers, maar over een bepaald type regisseur.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, ik zoek gewoon 10 namen van regisseurs die met Spacey gewerkt hebben.
Nee, staat er gewoon los van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:16 schreef Gillingham het volgende:
Ik had het niet over scriptschrijvers, maar over een bepaald type regisseur.
Wel jammer dat de vraag niet open bleef. Niet dat ik dan iets had kunnen bijdragen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik had Mimi Leder nog bewaard om het punt te stelen
6/27quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:22 schreef wyccie het volgende:
I am Legend
MIB 1
MIB 2
Independence Day
Hitch
The pursuit of Happyness
Waiting to exhale![]()
Ik kom dus nooit aan de 27.
Er zit ook een film van Will Smith met een (slijmerig?) monster in mijn hoofd, maar waarvan ik niet op de titel kan komen.
13/27quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:27 schreef Baszh het volgende:
Enemy of the State
Bad Boys
Bad Boys 2
Karate Kid
I, Robot
Shark Tale
Ali
...
18/27 + Samuel =quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:30 schreef YellowBlacks het volgende:
Matrix reloaded
Matrix revolutions
Wild Wild West
Hancock
Hitch
quote:
Beide goedquote:
26/27quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Six Degrees of Separation
En een Tales of the Crypt film. Die met Cemetery Gates van Pantera in de soundtrack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |