abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2011 @ 00:17:43 #1
331 Merel
Be here now.
pi_93134233
In de text only zit geen 'open nieuw topic'-knop, dus jullie zoeken het maar uit met je OP :+

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93134420
Whaha.

@Swietje: nee hoor je hebt me niet afgeschrikt :P (afgeschrokken?)

En ik ga ook maar eens slapen, mn toetsen zijn weer nagekeken en morgen begint weer vroeg.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 22 februari 2011 @ 00:33:13 #3
70532 loveli
N
pi_93134908
Het vorige deel: Slank #1358:Hot Bikini Babes!

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
crap in = crap out
  dinsdag 22 februari 2011 @ 05:08:30 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93138219
Mogge..
-7 bah
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_93138234
mogguh!

ik zei toch dat mijn slaap niet lijdde onder al het gezeik, guess what -O-
Straks contract onderhandeling en ik heb best wel wat eisen :X En dan zit ik dus alle scenario's in mijn hoofd uit te denken en hoe ik die moet ombuigen etc.

/brain overload.

@ Uniek: -7 is koud!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_93138384
Aww, Aurum, sterkte vandaag!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93138423
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 05:34 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!

ik zei toch dat mijn slaap niet lijdde onder al het gezeik, guess what -O-
Straks contract onderhandeling en ik heb best wel wat eisen :X En dan zit ik dus alle scenario's in mijn hoofd uit te denken en hoe ik die moet ombuigen etc.

/brain overload.

@ Uniek: -7 is koud!
Schrijf het op :Y
Puntsgewijs en per scenario, dat geeft wellicht wat rust.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93138439
Mogge trouwens :W
pi_93138461
Mogge!

Succes aurum!

Gisteren was KOUD, na thuiskomst 20 minuten onder de douche gestaan om warm te worden :') meh.

Straks weer naar 't werk, geen zin :@ en die nieuwe aansluitende baan gaat ook niet door... dus weer hopen op wat nieuws :)

Lijstje:
O: kwark
T: roggebrood
L: omelet met groente, cottage cheese en sla
T: kiwi's
T: ?
S: hardlopen
D: lasagne
Ja doei.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 07:39:34 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93138485
Psst aurum, voordat Vik wakker is, het is 'leed' niet 'lijdde' ;). En veel succes natuurlijk!!

Wat is het koud zeg! Ik heb m'n eerste zweetnacht van deze week er weer op zitten. Hm, en dat na m'n 1e werkdag :').

:z.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 07:42:18 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93138500
Oja, planning.

O: magere kwark met was muesli
T: klein stukje gebak (verjaardag van mn leukste en gezelligste collega :) )
L: 2 bth met 1 plak kaas verdeeld
T: grapefruit
D: lasagne met verse spinazie

:)
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 07:46:14 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93138527
De meneer naast mij komt in mijn personal space en daar kan ik om half 8 's ochtends niet zo goed tegen. Die armsteun is niet alleen voor jou en je krant :{w.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 07:46:53 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93138530
4 0p 33n r1j! :7
pi_93138532
Succes Aurum!

Nou, even gecontroleerd op de weegschaal, ik ben 1.5kg kwijt in 4 dagen :'). En nu heb ik buikpijn, geen idee of dat bij de antibiotica hoort of omdat het de eerste dag was dat ik weer wat at.
pi_93138539
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Psst aurum, voordat Vik wakker is, het is 'leed' niet 'lijdde' ;). En veel succes natuurlijk!!

Wat is het koud zeg! Ik heb m'n eerste zweetnacht van deze week er weer op zitten. Hm, en dat na m'n 1e werkdag :').

:o jeetje.
Maar het is idd freezing!
pi_93138541
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 07:47 schreef Chicolate het volgende:
Succes Aurum!

Nou, even gecontroleerd op de weegschaal, ik ben 1.5kg kwijt in 4 dagen :'). En nu heb ik buikpijn, geen idee of dat bij de antibiotica hoort of omdat het de eerste dag was dat ik weer wat at.
Is hij er nu wel helemaal uit?
pi_93138587
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 07:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is hij er nu wel helemaal uit?
Hoe bedoel je helemaal? Hij kan er niet half uit :P.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 07:57:19 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93138597
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

shit je was me voor :'( . Succes aurum. ik ga zo douchen, naar de super en dan mn gesprek tot in de puntjes voorbereiden. Heb het meeste al op papier, moet alleen nog even netjes en overzichtelijk :P
Niet meer actief op Fok!
pi_93138641
Morgen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 08:07:45 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93138655
Ik heb geen pm van swietje :'(. Ik wil nog wel even kwijt dat ik echt grote bewondering heb voor hoe je met de hele situatie omgaat, want het lijkt me ontzettend frustrerend om zo afhankelijk te zijn van anderen :* .
Niet meer actief op Fok!
pi_93138758
Goeiemorgen. Op het werk.

Voor Uniek: het is maar -12.

Gek is dat, hoe je gevoel voor temperatuur zo veranderd dat -12 niet meer zo heel koud is...
pi_93138790
Goeiemorgen!
Succes aurum :)
pi_93138880
Duvel! Er is hier de 26e een modeltreinenbeurs! :P
Ja doei.
pi_93138894
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen pm van swietje :'(. Ik wil nog wel even kwijt dat ik echt grote bewondering heb voor hoe je met de hele situatie omgaat, want het lijkt me ontzettend frustrerend om zo afhankelijk te zijn van anderen :* .
idem! :)
Ja doei.
pi_93138948
Brrrrrrrrrrrr het is koud. :X
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')