SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Dat is ook wel een goede rede ja...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nou, dat is het niet. Ik ga dat gewoon financieel niet trekken...
Je weet de PM knop toch wel te vinden?quote:
Maar geen meets of zo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je weet de PM knop toch wel te vinden?
Soms mini-meetsquote:
Maar geen echte meet, met bijv. speeddaten of zoiets?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:03 schreef love_sharon het volgende:
En geregeld dat mensen 1 op 1 afspreken. Ook al is dat wel alweer een tijdje geleden dat zoiets is gebeurd of het wordt natuurlijk gewoon verzwegen in het topic
Nou, wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar geen echte meet, met bijv. speeddaten of zoiets?![]()
Verzin maar wat hoor!
De grootste community die ik ken, en waarbij ik sommige leden denk te kennen (en dan zonder foto ook nog!) is fok, eigenlijk..
Nee meer dan een mini-meet tussen 4 personen ofzo is er nooit gekomenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Verzin maar wat hoor!
De grootste community die ik ken, en waarbij ik sommige leden denk te kennen (en dan zonder foto ook nog!) is fok, eigenlijk..
Laat die bolle pinda van Foktv even een paar cameraatjes regelen, dan mag je ze door m'n gehele toko ophangen... Gegarandeerd betere kijkcijfers dan die Secret Story zooiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef Dizorn het volgende:
Een meet zou gaaf zijn.
Seven en Kastanova, en dan de rest popcorn.
Nah, daten is toch meestal een 1-op-1 gebeuren.. maar als compensatie voor de afwezigheid schrijft iedereen na elke date een keurig verslagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Verzin maar wat hoor!
Bij iemand stofzuigen is geen date hoor!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:58 schreef macondo het volgende:
En oh ja, de levende legende 3rdRock heeft gedate met Engel.
Als een date tegenvalt, noemen we het trouwens een meet.
Nope, is echt zo...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:33 schreef Silenus het volgende:
Wtf, macondo en schilderijtje is een geintje toch?
Ik zei toch, Penis!quote:Het is nog vroeg. Ik twijfel. Weet niet of dit een goede grap is of ik nu voor lul sta.
Niet hier, gisteren een rustig avondje gehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:45 schreef Wicked-Game het volgende:
En nog leuke/spannende/interessante dingen gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |