Nee, zou het echt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand voor je. Past erg goed bij je. Zelfde smaak en zo.
link
Nou leuk toch? Kan Quickie mooi zijn/haar ego oppoetsen mocht het ernstig gedeukt zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Schilderijtje het volgende:
Ze duiken met z'n alle op quickie...![]()
En wat heb jij voor nieuws, Mevrouw_voor_jou?
Those were the daysquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef Seven. het volgende:
Oh ja, die foto met dat condoom. Met missnogwat.
Kun je m niet terughalen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef Seven. het volgende:
Damn, ik klik net per ongeluk een leuke vent weg.
Op Paiq kost je dat credits hahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Kun je m niet terughalen?
Op paiq? Kan dat? Anyone?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Kun je m niet terughalen?
Ik heb er 20!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Op Paiq kost je dat credits hahaha
Check dan even je oude contacten, daar staat die tussen, maar volgens mij kost het iets meer dan 20.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ehm, nou eigenlijk weinig, mijn date van zaterdag heeft me nog een berichtje gestuurd, dat hij t erg naar zijn zin heeft gehad en dat de tijd vloog. Is wel leuk om terug te horen.![]()
Die viel snel door de mand...quote:Verder een reactie gehad van iemand die in zijn eerste bericht begon over de nasleep van zijn relatie, en na mijn reactie daarop antwoordde dat ie toch nog niet zo toe was aan daten. Dat vermoeden had ik al.![]()
Niet de meest ideale site heb ik al gemerkt. Wel de meest vrijblijvende qua profiel, zoeken etc. alleen reageren word wat lastig zonder betaling.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik vind trouwens dat er op e-matching wat weinig keus is, 5 aanmeldingen per dag op heel Nederland, of ligt dat aan mij?
Ja he? Maar ik ben een vriendelijk persoon dus heb hem teruggemaild dat ik blij ben dat ie t gewoon zegt en hem verder succes gewenst.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
[..]
Die viel snel door de mand...
Ik vind m qua uiterlijk en gebruiksgemak echt fijn. Alleen het aantal mannen is niet zo groot. Of ik ben te ongeduldig, kan ook natuurlijk. Ik heb trouwens een betaalde account.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Niet de meest ideale site heb ik al gemerkt. Wel de meest vrijblijvende qua profiel, zoeken etc. alleen reageren word wat lastig zonder betaling.
Beste methode, lijkt me...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja he? Maar ik ben een vriendelijk persoon dus heb hem teruggemaild dat ik blij ben dat ie t gewoon zegt en hem verder succes gewenst.
Tja, ook dat komt voor.quote:Van die eerste jongen baal ik nu juist dat er geen vonken waren, het is echt een aardige jongen, en netjes en normaal.
Inderdaad, next. Al houd ik misschien nog wel contact met deze jongen, voor vriendschap ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Beste methode, lijkt me...
[..]
Tja, ook dat komt voor.
Helaas pindakaas.
NEXT!
Ohw ok! Tja weet je het heeft ook met adverteren en dergelijke te maken. Denk dat e-matching iets minder nadrukkelijk reclame maakt de laatste tijd. En tja dan val je minder op en zijn er minder aanmeldingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik vind m qua uiterlijk en gebruiksgemak echt fijn. Alleen het aantal mannen is niet zo groot. Of ik ben te ongeduldig, kan ook natuurlijk. Ik heb trouwens een betaalde account.
Hij voelde ook geen kriebels?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Inderdaad, next. Al houd ik misschien nog wel contact met deze jongen, voor vriendschap ofzo.
50.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Check dan even je oude contacten, daar staat die tussen, maar volgens mij kost het iets meer dan 20.
Tja, het terughalen van contacten is echt direct flink wat credits...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
50.![]()
Zó leuk was het ook weer niet.
Denk het niet. Of wel, maar das niet mijn zaak.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hij voelde ook geen kriebels?
Paiq is best wel leuk, vond het zelf een van de leukere sites. Ook een naar mate je er langer zit beter matching resultaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef Seven. het volgende:
So be it. Dan nog even iemand afwimpelen die na 15 minuten over seks begint te chatten.
Kan ook leuk zijn. als je er zelf zin in hebt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef Seven. het volgende:
So be it. Dan nog even iemand afwimpelen die na 15 minuten over seks begint te chatten.
Wow, hebben ze dan eindelijk de transporter uitgevonden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef Seven. het volgende:
Ik krijg verzoeken tot speeddates met mensen die 280 km verderop wonen.
Zou zomaar kunnen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef Turbomuis het volgende:
Zou het zo gaan?
"Hee, wat een leuk profiel! Ik heb al een interessehartje gestuurd en ben toen afgewezen, maar dat is toch al een dag of 4 geleden. Misschien denkt ze er nu heel anders over. Het is tenslotte een vrouw"
Of is het meer een kwestie van "..."
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Denk het niet. Of wel, maar das niet mijn zaak.
Hmm van 30-39 zo ongeveer. Het liefst een beetje in de buurt Arnhem/Nijmegen. In principe een man, maar jou wil ik eigenlijk ook nog wel eens doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoi Quickie.
Welke leeftijdscategorie, regio, man/vrouw etc?
Ik ben gestopt met het rekening houden van tedere romantische gevoelens mijn kant op als ik duidelijk heb gemaakt dat het er niet inzit.quote:
Nee, in verband met een vriendschap...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met het rekening houden van tedere romantische gevoelens mijn kant op als ik duidelijk heb gemaakt dat het er niet inzit.
You're kidding, right?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hmm van 30-39 zo ongeveer. Het liefst een beetje in de buurt Arnhem/Nijmegen. In principe een man
Oww zo, maar ook in vriendschappen ben ik daarmee gestopt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nee, in verband met een vriendschap...
Niet als ik het gevoel heb dat het hem daar om te doen is. Ik zit met een ander doel op dit soort sites. Maar hij scoorde wel weer punten op het einde met zijn mini-analyse van vrije geest. Hij heeft opgelet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn. als je er zelf zin in hebt.
Das ook zo. Kijk, dat is dan weer iets. Maar toch jammer dat ie meteen seks wilde dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet als ik het gevoel heb dat het hem daar om te doen is. Ik zit met een ander doel op dit soort sites. Maar hij scoorde wel weer punten op het einde met zijn mini-analyse van vrije geest. Hij heeft opgelet.
Nevermindquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Quickie_Brat het volgende:
Welk van die 3 genoemde voorkeuren is precies de grap?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hmm van 30-39 zo ongeveer. Het liefst een beetje in de buurt Arnhem/Nijmegen. In principe een man, maar jou wil ik eigenlijk ook nog wel eens doen
Tja, dat doen meisjes van 16. Nouja, ik wel toen ik 16 was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef Dizorn het volgende:
Bah, veel te oud jullie hier allemaalEn snel ._.
En als ik zo'n speeddate doe op Paiq krijg ik alleen 16 jarigen die doen alsof ze ouder zijn
Dat hij eraan voldoet, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Welk van die 3 genoemde voorkeuren is precies de grap?
"Ja ik heb gezegd dat ik 18 ben want ik wil die jongetjes van 16-17 niet".quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Tja, dat doen meisjes van 16. Nouja, ik wel toen ik 16 was.
Good for you!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Oww zo, maar ook in vriendschappen ben ik daarmee gestopt.
Ik heb tevaak gehad dat vrienden verliefd op me werden en ik daar steeds mee opgezadeld zat.
Ah. Kasta en ik hadden al eens een bijna-date ooit. Alleen meneer was te lui om naar Arnhem te komen... ik moest maar naar Nijmegen komen. Waarschijnlijk zou ik mezelf ook nog moeten vermaken ook die avond. Dus dat is niks gewordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat hij eraan voldoet, waarschijnlijk.
Dát zou fantastisch zijn trouwens!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wow, hebben ze dan eindelijk de transporter uitgevonden?
Wat een toeval! Altijd welkomquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nu wilde ik toevallig in het voorjaar eens een weekeindje naar Brussel....
Huh, wanneer is dat geweest dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ah. Kasta en ik hadden al eens een bijna-date ooit. Alleen meneer was te lui om naar Arnhem te komen... ik moest maar naar Nijmegen komen. Waarschijnlijk zou ik mezelf ook nog moeten vermaken ook die avond. Dus dat is niks geworden
En niet eens onterecht. Op die leeftijd maakt dat nog echt uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Dizorn het volgende:
[..]
"Ja ik heb gezegd dat ik 18 ben want ik wil die jongetjes van 16-17 niet".
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dát zou fantastisch zijn trouwens!
Energize!
Ja goddomme weet ik veel. Vorig jaar ergens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh, wanneer is dat geweest dan?.
OK OK. En waarom precies ging die niet door? Trok jij de stekker eruit (onmogelijk!) of hij?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ah. Kasta en ik hadden al eens een bijna-date ooit. Alleen meneer was te lui om naar Arnhem te komen... ik moest maar naar Nijmegen komen. Waarschijnlijk zou ik mezelf ook nog moeten vermaken ook die avond. Dus dat is niks geworden
Snap dat het uitmaakt maar om te doen alsof je 18 bent. zeg gewoon dat je ze niet cool vind en klik ze wegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
En niet eens onterecht. Op die leeftijd maakt dat nog echt uit.
Kan me er echt geen reet meer van herinneren...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ja goddomme weet ik veel. Vorig jaar ergens.
Ja goeie vraag. Ik weet niet meer precies hoe dat ging. Ik geloof dat hij zei van: Ik kom niet naar Arnhem en ik zei: En ik ga niet naar Nijmegen. En dat was geloof ik het eindequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK OK. En waarom precies ging die niet door? Trok jij de stekker eruit (onmogelijk!) of hij?
Je zult wel jeuk aan je piemel hebben gehad?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kan me er echt geen reet meer van herinneren...
Hoezo kwamen het überhaupt ooit tot dat punt dan?
Je verwacht teveel van die bakvissen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Snap dat het uitmaakt maar om te doen alsof je 18 bent. zeg gewoon dat je ze niet cool vind en klik ze wegVoor mij maakt het ook uit of iemand 18 of 16 is !
Da's chronisch, dus dat kan de reden niet geweest zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Je zult wel jeuk aan je piemel hebben gehad?
Droevig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja goeie vraag. Ik weet niet meer precies hoe dat ging. Ik geloof dat hij zei van: Ik kom niet naar Arnhem en ik zei: En ik ga niet naar Nijmegen. En dat was geloof ik het einde
Verwacht er niets van. Maar het is wel irritant jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Je verwacht teveel van die bakvissen.![]()
Maar ik snap je irritatie.
Ik denk dat je haar gewoon wilde overtuigen dat je écht betrouwbaar en eerlijk en normaal bent in het echt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's chronisch, dus dat kan de reden niet geweest zijn.
Wel eens naar de huisarts geweest daarvoor?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's chronisch, dus dat kan de reden niet geweest zijn.
Volgens mij heb ik het van hem gekregen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wel eens naar de huisarts geweest daarvoor?
Vond je het al niet vreemd dat hij alles met zijn blote handen onderzocht dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het van hem gekregen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het van hem gekregen.
Nou nee, dat deed hij immers op mijn verzoek.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Vond je het al niet vreemd dat hij alles met zijn blote handen onderzocht dan?
Oh ja. Maar hoe neuk je dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou nee, dat deed hij immers op mijn verzoek.
De aloude rubberallergie-truuk.
Krabbend.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Oh ja. Maar hoe neuk je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |