Héél nederland he ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:43 schreef Ceetje.. het volgende:
ja, hou fakking wel even in de gaten wat er straks allemaal losbarst in Nederland
Ben al blij dat ie niet over tuinpot begintquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik las huishoudpot.![]()
Ja zo snap ik het draadje nooit.![]()
Bommie wees eens wat duidelijker!!
Ah goss... Ze is niet groter dan 1m70 tops...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:45 schreef versabommie het volgende:
Als Aafke me met die stem en dat domme accent zou aanspreken op straat zou ik me bedreigd voelen en van schrik haar ogen uit de kop rukken en haar schedel volpoepen...
Wat een engbek is dat zeg!
20 heule cm heur volgens zijn profiel!quote:
En een verrot aura van 3.20 meterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah goss... Ze is niet groter dan 1m70 tops...
Vraag me af waar hij zn meetlint vandaan heeft..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
20 heule cm heur volgens zijn profiel!.
.
Noh... Ik kom uit Groningen, iets met vriezen en dooien..... Maar zij is niet zo verkeerd imo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
En een verrot aura van 3.20 meter
Nope.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:47 schreef mr-green het volgende:
Is nou alles weer goed met die Cynthia? Ben weer een dag weggeweest...
nuh, ze ligt er maar bij omdat ze nergens anders kan gaan liggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:47 schreef mr-green het volgende:
Giftshop Madurodam.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vraag me af waar hij zn meetlint vandaan heeft..
Als hij maar niet naïef is met afrekenen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:43 schreef Lyza666 het volgende:
Sharon vindt Guido naïef in de liefde
guido is een boefjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie loopt er zo idioot te schreeuwe dat Gerard een boefje is?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Als hij maar niet naïef is met afrekenen.
[..]
Ja die zwarte haren bleken toch van de blondjes af te komenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
O, even mijn oren schoonmakenquote:
Aafke en Monique staan al op springen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:48 schreef mr-green het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste sex partij gaat plaatsvinden.
Hoezo?? Heb je vorig jaar potgrond van hem gekregen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben al blij dat ie niet over tuinpot begint
Was dat Sherrun?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:49 schreef robmmad16 het volgende:
Sharon: "Ja, op n gegeven moment komt het hun ogen uit... WHAAHAHAHAHA!!!"
![]()
Dat kind loopt me daar nu toch populair te doen.. In het donker durft ze welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:49 schreef robmmad16 het volgende:
Sharon: "Ja, op n gegeven moment komt het hun ogen uit... WHAAHAHAHAHA!!!"
![]()
Ik denk dat dat lang wachten wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:48 schreef mr-green het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste sex partij gaat plaatsvinden.
yep, die zei ook: straks zegt laura tegen guido: kom jij maar eens hier ventje, zal ik je eens even wat leren. Ze mosten 'ns wetenquote:
Stream 1 zijn de mannenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
Wie ligt er al klaar op stream 1? Dat moet Aafke zijn toch?
Maik met de benen wijd en Guido met de beentjes opgetrokken en kontje naar achteren... zoals het hoort!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
Wie ligt er al klaar op stream 1? Dat moet Aafke zijn toch?
huh?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:51 schreef Coos het volgende:
O ja Kahaarin deze![]()
![]()
zijn voor jou. Je weet wel waarom.
en dekentje tussen zijn benenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:52 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Maik met de benen wijd en Guido met de beentjes opgetrokken en kontje naar achteren... zoals het hoort!
Ja, voor vanmiddag.quote:
Net als vroegâh met de luierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en dekentje tussen zijn benen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |