Ze zijn nog fakking dommer dan de schoenen van Joannaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:39 schreef Ceetje.. het volgende:
ze hebben een wedje dat Laura als eerste gaat kussen in het huis, met Guido, fak
Misschien is Guidson zowel een pimp als een ho.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:40 schreef Darklight het volgende:
Guido is fakking homo, gaat dus fakking niet gebeuren
Morgen gaan al die tsjikkies fakking drukken over het geheim van Laura en Guidoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze zijn nog fakking dommer dan de schoenen van Joanna.
Ik las huishoudpot.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iemand moet jullie toch bij de les houden..
M'n tsjikkies wat doe je?!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Morgen gaan al die tsjikkies fakking drukken over het geheim van Laura en Guido
HuisPot... ze zit vastgeroest hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik las huishoudpot.![]()
Ja zo snap ik het draadje nooit.![]()
Bommie wees eens wat duidelijker!!
Het komt door Jurrien!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
M'n tsjikkies wat doe je?!.
Of poste ik Private Sex Tapesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En Joanna bekt haar vent (af) Als ik hem was wurgde ik haar hond
Sherrun is hier?!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
HuisPot... ze zit vastgeroest hier
Yeps ik duik er zo in !quote:
Duh.. Er zijn nogal wat verloren schaamlipmomenten..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schei toch uit, als er 1 van die mokkels een verloren schaamlip moment heeft ben je de hele week aan streams alweer kwijt, puber!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:44 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee de tjikkies zijn nog wakker
I lol'd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:43 schreef Lyza666 het volgende:
Sharon vindt Guido naïef in de liefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |