Gangsturhoodquote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En je noemt het? Lees eerst de regels even.
Voor deze ene keer dan.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Sperma het volgende:
Mag ik van nummer wisselen? Nummer 1 graag
Toegevoegd.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Toegevoegd.
Lees de regels even goed door!
Ik post een nieuwe map zodra er een provincie over is genomen, 9 valt 10 aan, enzovoorts.
Je kan mij en voorderest niemand aanvallen tot nu toe,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Thx, ik ga jullie allemaal platbombarderen.
Ik moet sowieso eerst mijn tanks en vliegtuigen klaar zetten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je kan mij en voorderest niemand aanvallen tot nu toe,
wachten is dus denk het beste haha.
Neehoor hoeft niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik moet sowieso eerst mijn tanks en vliegtuigen klaar zetten.
Dankjewel!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Toegevoegd.
Lees de regels even goed door!
Ik post een nieuwe map zodra er een provincie over is genomen, 9 valt 10 aan, enzovoorts.
Oh, we waren al begonnen? En het mag gewoon ergens verstopt in een post zitten? Want dat staat niet in de regels namelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Neehoor hoeft niet.
[..]
Dankjewel!
Nieuwe map:
[ afbeelding ]
Ja, ook als het in een post verstopt zit telt het haha.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh, we waren al begonnen? En het mag gewoon ergens verstopt in een post zitten? Want dat staat niet in de regels namelijk.
Leuk.
Jammer. Volgende keer beter!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:11 schreef Sperma het volgende:
Provincienummer 1 valt provincienummer 8 aan doormiddel van gangsters met pipa's .
nietus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb al je negers plat gebombardeerd.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:12 schreef Saekerhett het volgende:
TS verzint gewoon zijn eigen regels, of i.i.g. alleen maar regels die voor hem op dat moment voordelig zijn
Er staat ook nergens dat je alvast mag beginnen met aanvallen als er nog lege plekken zijn. Hoe moet ik dat weten dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Kan je niet tegen je verlies?
Er staat nergens, de aanvallen beginnen pas als alles is aangenomen..
Kan op dit moment niet meer..quote:
wat is dit voor kutspelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Er overleefde 1 het bijna, maar nee sorry:
[ afbeelding ]
Vriend, kijk in dit topic:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja wat wil je met TS die gewoon ter plekke regels verzint die voor hem goed uitkomen
[url=http://i286.photobucket.com/albums/ll83/Rockiej/8valt9aan.gif]afbeelding[/ url]quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, ook als het in een post verstopt zit telt het haha.[ afbeelding ]
Fijn dat je me dan ook effe een linkje naar dat topic geeft en de volledige regels in de OP zet...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vriend, kijk in dit topic:
Nederland under attack!
Hier was het ook al zo..
Dus ik verzin geen regels ter plekke, dus niet huilen.
Nou, dit zijn de volledige regels.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Fijn dat je me dan ook effe een linkje naar dat topic geeft en de volledige regels in de OP zet...
Maar goed, veel plezier verder met je spelletje.
Dan ben ik winnaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:18 schreef Sperma het volgende:
wat een kankerspel..
AA BEE CEE IK KAP ER MEE
Waar staan ze dan in de OP?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nou, dit zijn de volledige regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |