SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanvallen doe je door middel van:
<provincie> valt <provincie2> aan
Verdedigen doe je door dat bericht te quoten en te zeggen: Verdedigt.
Provincie innemen doe je door:
<speler> neemt <provincie nummer> in en noemt het <naam>Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
1 is al in gebruik, jij hebt 5quote:Op maandag 21 februari 2011 19:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik neem 1 en noem het SSBland !
jij had limburg aka reservebelgenlandquote:Op maandag 21 februari 2011 19:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik neem 1 en noem het SSBland !
Ja maar ik wil mijn eigen provinviequote:Op maandag 21 februari 2011 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
jij had limburg aka reservebelgenland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik claim 6 en noem het Het BuitenlandIk heb 6 alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |