dat ie weer lekker gaat, hij mag toch niks zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
(Jurien zijn reactie op dat anabolen-piemelkrimp-gebeuren in zijn eigen deelnemerstopic)
Hij voelt zich al helemaal thuis op FOK!
LinK!!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
(Jurien zijn reactie op dat anabolen-piemelkrimp-gebeuren in zijn eigen deelnemerstopic)
Fok zit in je bloed of nietquote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Ja dan moeten ze me wel op gezette tijden aksie garanderen in dat hok!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja eh..halloow...prioriteiten stellen ofzo?.
Alleen met een condoom eroverheen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef Toverheks het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen gesprek van maik heb verslagen, is hij wel in beeld geweest????
fok is gaafquote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Een getangde verwassen cavia!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze me wel op gezette tijden aksie garanderen in dat hok!
En WHAT.THE.FUCK. Heeft de Cyhena op haar schedel?
Cavia. Marmot. Kies een knaagdier naar keuze.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee. Iets "hoogpoligs" ?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zit meer te denken aan een verwilderde miereneter!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cavia. Marmot. Kies een knaagdier naar keuze.
Het leeft volgens alles nog.
Ik denk dat Maik gewoon geil isquote:Op maandag 21 februari 2011 23:35 schreef Papiergeld het volgende:
Maik zit de laatste dagen vrijwel alleen bij de vrouwtjes, zich goed bewust van wie wie moet nomineren
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
De deelnemers: Jurien Rosevink (31)
Wat is daar het nut van?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef catwaezle het volgende:
Laura zegt dat ze misschien ook op Alex gaat stemmen. Dat dat alles wat makkelijker zou maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |