Ja, maar dan moet eerst de VN veiligheidsraad het eens worden over een resolutie voor een no-fly zone.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef Cudles het volgende:
Kan de VN niet met straaljagers de vliegtuigen van het leger uit de lucht te schieten, zodat die van Libië stoppen mensen te bombarderen.
Ik snap dat Libië zelfbeschikkingsrecht heeft, maar dit is gewoon massamoord op weerloze burgers.
ja triest maken geen zorgen om die doden maar meer om iets nutteloosquote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef t-8one het volgende:
Ohw, europa maakt zich druk om enge moslims en vluchtelingen
WTF???quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ah we hebben ze overtroffen.
Rosenthal: "Prioriteit is nu om vluchtelingenstromen te voorkomen."
Dan zijn de rapen helemaal gaar.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Die Italiaanse minister over het Islamitische emiraat Benghazi hoor, dat vindt hij gevaarlijk....
Zou best nog kunnen hoor dat ze Italianen in de strijd tegen de bevolking hebben geworpen...
De Italianen kunnen op dit moment echt niet de oliedollars van Khadaffi missen,quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Die Italiaanse minister over het Islamitische emiraat Benghazi hoor, dat vindt hij gevaarlijk....
Zou best nog kunnen hoor dat ze Italianen in de strijd tegen de bevolking hebben geworpen...
Kijkquote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ah we hebben ze overtroffen.
Rosenthal: "Prioriteit is nu om vluchtelingenstromen te voorkomen."
Wil China zeker niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet eerst de VN veiligheidsraad het eens worden over een resolutie voor een no-fly zone.
Ik dacht dat het een grapje was van iemand hier. Ben er serieus even sprakeloos van.quote:
"Bent u opzoek naar democratie? Bel dan het Egyptische leger op xxxxxx"quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Zou toch wel stoer zijn, het Egyptische leger dat even Democratie komt brengen.
Christus waarom klik ik daarop!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef -Datdus- het volgende:
Even een heel nsfw linkje... En dan durft dat beest ook nog bombardementen te ontkennen.![]()
![]()
https://twitter.com/#!/TheTruthNetwork/status/39786801832923136
Jeuzus, ik had heel wat verwacht, maar dit is toch wel een nieuwe dimensie...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef -Datdus- het volgende:
Even een heel nsfw linkje... En dan durft dat beest ook nog bombardementen te ontkennen.![]()
![]()
Oost-Libie staat wel bekend als vrij extremistisch, meeste buitenlandse terroristen in Irak zijn ook Libiers.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Dat is een goede omschrijving ja... een Ruttetje.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef Dekatria het volgende:
Italiaanse BuZa minister doet een Ruttetje
Zwaar kaliber geschut, bommen brengen meer schade aan de rest van het lichaam door schrepnel.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
Is dit met de mensen doormidden? Ik ga niet kijken nl.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Jeuzus, ik had heel wat verwacht, maar dit is toch wel een nieuwe dimensie...
Jep, spijt van dat ik daarop heb geklikt.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef yavanna het volgende:
[..]
Is dit met de mensen doormidden? Ik ga niet kijken nl.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef raistlin6 het volgende:
Ik ga even wat eten klaarzetten en een pot thee zetten. Me even voorbereiden op minimaal een uur naar een uiting van psychoses luisteren.
Heb er ook zin in. Waarschijnlijk zal ie wel wat opium gerookt hebben, daar wordt ie rustig van.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef Cudles het volgende:
Kan de VN niet met straaljagers de vliegtuigen van het leger uit de lucht te schieten, zodat die van Libië stoppen mensen te bombarderen.
Ik snap dat Libië zelfbeschikkingsrecht heeft, maar dit is gewoon massamoord op weerloze burgers.
Wie zegt dat dit echt is ? Internet staat vol met die "gore" shit, kan best een oud plaatje zijn waar ze nu het label Libie op plakken. Als dat regime daar zo graag hun volk wilt ombrengen doen ze dat toch simpelweg met een kogel? Deze mensen zijn gewoon vakkundig opengesneden en alles lijkt het wel...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |