Dankjuwel!quote:
Ja hoor. Waar spamt hij dan? Hier?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Vinnie
Kan ji jtegen quincy zeggen dat hij niet zo moet spammen?
M&Mquote:
Nicequote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
Nu On The Air: Avril Lavigne -Complicated
Next: Avril Lavigne - What The Hell
In mijn posts zit toch gewoon inhoud?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor. Waar spamt hij dan? Hier?
Daarom vraag ik 't toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
In mijn posts zit toch gewoon inhoud?
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Jippie we hebben het dan eindelijk voor elkaar.
Het bed is kapot..
Die ma kwam met de geniale opmerking "Hee jullie plank zit los"
Nog even en we storten in.
Waarom veert het bed niet mee
Ik spam niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Quincy, houd eens op met spammen.
HIHI ik kijk de MaDiWoDoVrijdagshow, deden e zo googlen op secret story, zag je echt allemaal linkjes naar fok voorbij komen
Euh? Draai je op radio ONZ?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ohja naar de luisteraars: Verzoekjes zijn welkom.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ohja naar de luisteraars: Verzoekjes zijn welkom.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik las allemaal gezelligheid hier, ik dacht, ik kom even zwaaien!
Patquote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik las allemaal gezelligheid hier, ik dacht, ik kom even zwaaien!
Rot dan eens op met dat gezeik over je radio dan.quote:
Ik heb t nog niet 1x gekeken en dat wil ik zo houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef Omdatappel het volgende:
Ik snap dat hele Secret Story niet eigenlijk.
Oh. Waarom niet ONZ dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nope, (nog niet). Dit is meer Radio GRTD
Ga anders even twitteren.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef QuincydeKoster het volgende:
Nu On Air: Queen - Radio Gaga
Up Next: AC DC - Thunderstruck
Ja, not too bad thanks en met jouquote:
Lady Gagaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef QuincydeKoster het volgende:
Nu On Air: Queen - Radio Gaga
Up Next: AC DC - Thunderstruck
Maar een Twit zie je niet hierquote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh. Waarom niet ONZ dan?
[..]
Ga anders even twitteren.
Dat is juist het mooie eraan. Dit is GRTD, niet een "ik stream nu dit en dit"quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar een Twit zie je niet hier
Ik ga morgen op de test stream draaien van ONZ. Als een soli zegmaar.
Gaat z'n gangetje!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, not too bad thanks en met jou
Hoiiiiquote:
Hoe dat zoquote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje!Het was een roerige dag, haha!
Maar in Geen Reet Te Doen kan je toch gewoon feitelijk gezien alles posten zolang er inhoud aanwezig is? (Dus geen HAHAHA TROLLOLLOLLOLLOLLOLLLOOLOLOLO!!!!1!1!!1!!!!1einz posts)quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie eraan. Dit is GRTD, niet een "ik stream nu dit en dit"
Je kan inderdaad doorgaan, maar als ik net vraag of je opt wilt houden, dan is dat niet zo slim.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar in Geen Reet Te Doen kan je toch gewoon feitelijk gezien alles posten zolang er inhoud aanwezig is? (Dus geen HAHAHA TROLLOLLOLLOLLOLLOLLLOOLOLOLO!!!!1!1!!1!!!!1einz posts)
Oh.. fraude op 't werk door een collega.. wisten tot vandaag niet wie het was, is aan het licht gebracht door de baas, en toen nam vanmiddag iemand ontslag... Alleen ik weet nog niet wie.. dus dat zal ik morgen wel horen!quote:
Hij mag wat mij betreft best een aankondigingen doen, maar niet alles.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Stuart het volgende:
Als Quincy het elke dag zou doen zou ik het ook minder interessant vinden maar dat hij nu enthousiast is is toch alleen maar leuk
Ik ken iemand die Patrique heet.quote:
Over wat voor soort fraude praten we dan? Eventueel dm als 't gevoelig is? Ben wel nieuwsgierig!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh.. fraude op 't werk door een collega.. wisten tot vandaag niet wie het was, is aan het licht gebracht door de baas, en toen nam vanmiddag iemand ontslag... Alleen ik weet nog niet wie.. dus dat zal ik morgen wel horen!
Ooooh, dat zijn wel interessante ontwikkelingenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh.. fraude op 't werk door een collega.. wisten tot vandaag niet wie het was, is aan het licht gebracht door de baas, en toen nam vanmiddag iemand ontslag... Alleen ik weet nog niet wie.. dus dat zal ik morgen wel horen!
Maak een topic.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar in Geen Reet Te Doen kan je toch gewoon feitelijk gezien alles posten zolang er inhoud aanwezig is? (Dus geen HAHAHA TROLLOLLOLLOLLOLLOLLLOOLOLOLO!!!!1!1!!1!!!!1einz posts)
Spannend!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Patrique heet.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef 92Merel het volgende:
Niet door het slotje?
Ik ben trots op je !
Lekker wijffiequote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Knappe jongennu krijg je een sticker van me
avond Koenquote:
verduisteren van strippenkaarten, telefoonkaarten..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Over wat voor soort fraude praten we dan? Eventueel dm als 't gevoelig is? Ben wel nieuwsgierig!
Koenquote:
Stuquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Koen![]()
Het waren geen hakken van 8cm, maar 7![]()
Opgemeten?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Koen![]()
Het waren geen hakken van 8cm, maar 7![]()
[..]
Stu![]()
I love the way it hurts.quote:
Goed he! Ik begin het te lerenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef 92Merel het volgende:
Niet door het slotje?
Ik ben trots op je !
Oh, gewoon stelen. Zeker ook een tiener/puber? Hoe fucking dom is dat. Bij ons was een kassier ontslagen omdat ze 50 euro had gejatquote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
verduisteren van strippenkaarten, telefoonkaarten..
Njah, ik weet nog niet wie het is.. maar als ik alles een beetje na loop, en afweeg dan is het een 21plusser..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed he! Ik begin het te leren![]()
[..]
Oh, gewoon stelen. Zeker ook een tiener/puber? Hoe fucking dom is dat. Bij ons was een kassier ontslagen omdat ze 50 euro had gejat
heuj, we luisteren dat liedje helemaal nietquote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Just gonna stand there and watch me burnit's allright because i love the way it hurts
Ja, ik heb geen leven..en nooit wat te doenquote:
In een supermarkt ofzo?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Njah, ik weet nog niet wie het is.. maar als ik alles een beetje na loop, en afweeg dan is het een 21plusser..
Welterusten Patquote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen leven..en nooit wat te doen
Alleen maar werk, fok en slapen! Wat ik nu oo ga doen, morgen weer 6 uur eruit
Bij mij op de zaak is de kluis leeggehaald. Daar ligt wel iets meer in.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed he! Ik begin het te leren![]()
[..]
Oh, gewoon stelen. Zeker ook een tiener/puber? Hoe fucking dom is dat. Bij ons was een kassier ontslagen omdat ze 50 euro had gejat
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neuhquote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
heuj, we luisteren dat liedje helemaal niet
ghehehehequote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja! Tijdens een roofoverval?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij op de zaak is de kluis leeggehaald. Daar ligt wel iets meer op.
Als je dan jat, moet je 't gewoon goed doen.quote:
Alcoholist.quote:
Hier ook geen bier meerquote:
quote:
quote:
quote:
Nee, een medewerker. Toen was er opeens dik 1000,- weg.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja! Tijdens een roofoverval?
[..]
Als je dan jat, moet je 't gewoon goed doen.
quote:
Niet meer.quote:
niet meer.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jammer dat je niet terug kan in de tijd om dingen overnieuw mee te maken
of ietsie anders te doen, mag dat ook?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
CCquote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
opnieuw !quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
Absoluutquote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of ietsie anders te doen, mag dat ook?
poeh, zijn toch wel een paar kleine schoonheidsfoutjes die ik wel zou willen rechtzettenquote:
Hè wat?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja ik ook hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh, zijn toch wel een paar kleine schoonheidsfoutjes die ik wel zou willen rechtzetten
beter m'n best doen op school,quote:
klinkt lekkerquote:
Kan ik hieruit opmaken dat je niet blij bent met je huidige opleidingsniveau, vrouw en werk?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter m'n best doen op school,
beter m'n best doen voor meiden/vrouwen die ik zo heb laten lopen,
sneller vertrekken bij m'n huidige werk
aawhquote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
snelelr vertrekken bij m'n huidige werk
Misschien punt 2, maar dat is 't ook wel. Eigenlijk vind ik mijn leven zoals het tot nu toe is gegaan primaquote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het kan altijd beterquote:Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat je niet blij bent met je huidige opleidingsniveau, vrouw en werk?
dan zou ik echt een hoop dingen anders doenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Minder drinken op de dagen dat ik teveel had gedronken, en omgekeerdquote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dan zou ik echt een hoop dingen anders doen
Klopt ja, maar ik hoef geen andere vrouw hoor.quote:
Ben je bij CCquote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik hoef geen andere vrouw hoor.
Ik heb CC naast me
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Minder drinken op de dagen dat ik teveel had gedronken, en omgekeerd
opleiding: had veeeeeeeel meer ingezeten als ik me toen wat meer had gefocussed, mijn middelbare school doorliep ik slapend waardoor ik nooit heb 'leren' vechten en studeren, waardoor ik falikant mislukte op HBOquote:Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat je niet blij bent met je huidige opleidingsniveau, vrouw en werk?
Dat 1e ja, dan deed ik nu geneeskunde.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Het kan altijd nog erger Koenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
opleiding: had veeeeeeeel meer ingezeten als ik me toen wat meer had gefocussed, mijn middelbare school doorliep ik slapend waardoor ik nooit heb 'leren' vechten en studeren, waardoor ik falikant mislukte op HBO(moest opleiding na klas 2 verlaten)
Qua werk ben ik blijven plakken op mijn 2e echte baan, waardoor ik nooit zal weten hoeveel meer/beter ik had kunnen hebben, helemaal al niet als opleiding wel geslaagd was.....
En ach, ik ben niet ontevreden over vrouw en zeker niet over kids, maar ze maakt me het leven vaak zo verdomde moeilijk dat ik me vaak afvraag of dat bij anderen ook zo gegaan was
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Minder drinken op de dagen dat ik teveel had gedronken, en omgekeerd
Oeh! gezellig! Lekker samen FOK!kenquote:
Heb ik opzich ook wel gehad. VMBO+MBO gingen mij af zonder dat ik er ooit wat voor gedaan heb. Daarna ook geen flikker gedaan op het HBO. Zodoende na 1 1/4de jaar gestopt. Nu werk ik dan net 2 maanden.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
opleiding: had veeeeeeeel meer ingezeten als ik me toen wat meer had gefocussed, mijn middelbare school doorliep ik slapend waardoor ik nooit heb 'leren' vechten en studeren, waardoor ik falikant mislukte op HBO(moest opleiding na klas 2 verlaten)
Qua werk ben ik blijven plakken op mijn 2e echte baan, waardoor ik nooit zal weten hoeveel meer/beter ik had kunnen hebben, helemaal al niet als opleiding wel geslaagd was.....
En ach, ik ben niet ontevreden over vrouw en zeker niet over kids, maar ze maakt me het leven vaak zo verdomde moeilijk dat ik me vaak afvraag of dat bij anderen ook zo gegaan was
Bring me back and save me.quote:
Ik heb echt sommige dagen veels te veel gedronken, waardoor ik toffe dingen ben misgelopen. En omgekeerd. Saaie avonden of dingen die goed fout gingenquote:
Hmm.. oke. Maar je moet er ook niet met spijt tegenaan kijken, je kan alleen nog maar het nu veranderen en niet het verleden.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tja als ik wat meer aan mn vmbo had gedaan kon ik een hoger niveau doen, nu verveel ik me elke lesquote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oeh! gezellig! Lekker samen FOK!ken![]()
[..]
Heb ik opzich ook wel gehad. VMBO+MBO gingen mij af zonder dat ik er ooit wat voor gedaan heb. Daarna ook geen flikker gedaan op het HBO. Zodoende na 1 1/4de jaar gestopt. Nu werk ik dan net 2 maanden.
Maar ach, zolang je een tof stel koters heb, een lieve/aardige vrouw, en gezond bent is er weinig om over te klagen toch?
Ik weet niet, ik kom net binnen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
OV
Wat heb ik nou allemaal gemist.
Hooiquote:
Net film gekeken, daarvoor gegeten, om nu nou nog een tweede film te gaan kijken, dan word het ook zo laat en morgen wel op tijd op..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oeh! gezellig! Lekker samen FOK!ken![]()
klopt, dat is de koe in de kont kijken en daar heb je geen ruk aanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hmm.. oke. Maar je moet er ook niet met spijt tegenaan kijken, je kan alleen nog maar het nu veranderen en niet het verleden.
En gelukkig dat je niet ontevreden bent over je vrouw en kinderen, die heb je namelijk voor je hele levenEn die 'als' vragen, daar schiet je niks mee op, aangezien je niet weet hoe dat zou zijn (al vind ik het wel interessant om over na te denken altijd)
Merelquote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
[..]
Net film gekeken, daarvoor gegeten, om nu nou nog een tweede film te gaan kijken, dan word het ook zo laat en morgen wel op tijd op..
Vooral genieten jaquote:Op maandag 21 februari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, dat is de koe in de kont kijken en daar heb je geen ruk aan
ik geniet maar van de momenten dat ik het wel naar m'n zin heb
Ik heb hele periodes teveel gedronken.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb echt sommige dagen veels te veel gedronken, waardoor ik toffe dingen ben misgelopen. En omgekeerd. Saaie avonden of dingen die goed fout gingen
Zit je nu op het MBO? Mijn tip, ga gewoon ALLES doen wat je kan doen. Ga voorwerken voor het HBO (als je dat wilt doen). Ga je nu geen donder doen, dan wordt het heel erg moeilijk om het HBO te doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja als ik wat meer aan mn vmbo had gedaan kon ik een hoger niveau doen, nu verveel ik me elke les
2 mislukte dates?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vanaf zondagavond t/m maandagavond skip ik liever even
Ik ook. Daarom nu maar is naar bedquote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
[..]
Net film gekeken, daarvoor gegeten, om nu nou nog een tweede film te gaan kijken, dan word het ook zo laat en morgen wel op tijd op..
nee ik had zondag geen datequote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2 mislukte dates?![]()
![]()
oja ik ging me scheren, lees antwoord zo wel![]()
Ah okequote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom nu maar is naar bed
Ik drink eigenlijk al 5 jaar redelijk wat in 't weekendquote:Op maandag 21 februari 2011 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb hele periodes teveel gedronken.
Ik drink elke dagquote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk al 5 jaar redelijk wat in 't weekend
hoezo dat dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vanaf zondagavond t/m maandagavond skip ik liever even
Arme poekiequote:
Ik ookquote:
ja doe nu opdrachten voor 2 niveaus hoger maar dat is ook zo simpel en saaiquote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit je nu op het MBO? Mijn tip, ga gewoon ALLES doen wat je kan doen. Ga voorwerken voor het HBO (als je dat wilt doen). Ga je nu geen donder doen, dan wordt het heel erg moeilijk om het HBO te doen.
Ik alcohol dusquote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme poekie
[..]
Ik ook
Sinaasappelsap, water, thee enzo![]()
Net nog chocolademelk op
Dat doe ik dan weer niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Minder gezond..quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet.Dus als je niet uitgaat dan zit je in je eentje thuis je dronken te drinken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Informeer bij de hbo instelling waar je heen wilt of je voor kan werken enzo. HBO stof doornemen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja doe nu opdrachten voor 2 niveaus hoger maar dat is ook zo simpel en saai
Ik heb een hele tijd heel veel gedronken elke dag.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk al 5 jaar redelijk wat in 't weekend
Nee, vrienden. Als ik thuis ben op zaterdag drink ik hooguit 1 of 2 biertjes.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Minder gezond..
[..]
Dus als je niet uitgaat dan zit je in je eentje thuis je dronken te drinken ?
Ik ben allergisch voor stofquote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Informeer bij de hbo instelling waar je heen wilt of je voor kan werken enzo. HBO stof doornemen.
Wel goed dat je gestopt bent dan!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd heel veel gedronken elke dag.
ja de hele dag alquote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme poekie
[..]
Ik ook
Sinaasappelsap, water, thee enzo![]()
Net nog chocolademelk op
Oh okequote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, vrienden. Als ik thuis ben op zaterdag drink ik hooguit 1 of 2 biertjes.
ik moet nog 7 jaar mbo doen om te bereiken wat ik wilquote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Informeer bij de hbo instelling waar je heen wilt of je voor kan werken enzo. HBO stof doornemen.
7 jaar MBOquote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet nog 7 jaar mbo doen om te bereiken wat ik wil
Dat is wel kut ja. Kan je geen grotere stappen maken? Van niveau 1 naar 4?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet nog 7 jaar mbo doen om te bereiken wat ik wil
Ik heb toch net ook een biertje achterover getikt?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Minder gezond..
[..]
Dus als je niet uitgaat dan zit je in je eentje thuis je dronken te drinken ?
ik doe nu niveau 2 en dat hoop ik mei afgerond te hebben en dan begin ik in klas 2 van niveau 3 en als dat afgerond is in klas 3 van niveau 4 dus het kan wel snellerquote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja. Kan je geen grotere stappen maken? Van niveau 1 naar 4?
Trusten.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker me bedje opzoeken![]()
fijne avond
Sweet dreamsquote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker me bedje opzoeken![]()
fijne avond
Ik moest wel, anders zou ik mn havo niet halen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel goed dat je gestopt bent dan!
iig tof dat je die moeite ervoor doet!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doe nu niveau 2 en dat hoop ik mei afgerond te hebben en dan begin ik in klas 2 van niveau 3 en als dat afgerond is in klas 3 van niveau 4 dus het kan wel sneller
Meerdere periodes?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moest wel, anders zou ik mn havo niet halen.Niet dat het me veel uitmaakte toen.
Ik bedenk me net dat ik echt 4 jaar lang meerdere periodes heb gehad.
Yes. Dan weer een periode dat ik veel dronk, dan weer veel blowen. Soms ook een tijdje weinig.quote:
Ik heb het ook nog nooit gedaanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb nog nooit geblowd. Ben ik nu raar?
Ah, op die manier. Ik heb een grote regelmaatquote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yes. Dan weer een periode dat ik veel dronk, dan weer veel blowen. Soms ook een tijdje weinig.
ja ik moet wel, wil wel iets bereiken in mn levenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
iig tof dat je die moeite ervoor doet!
ik ook maar een keer een paar trekjes en het is viesquote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Omdatappel het volgende:
Neequote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Omdatappel het volgende:
Mietje!quote:
Nee, en ik ben het gelukkig ook niet van plan.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Omdatappel het volgende:
neehoorquote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Omdatappel het volgende:
Zuiplapquote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
Ik drink altijd. Elke dag. Minimaal 3 pints (Strongbow of Stella). Als ik vrij ben meer
Mietje?quote:
Nee.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Omdatappel het volgende:
Jij wel. Ik ben een half jaar gestopt met alcohol.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik heb een grote regelmaat
Dat zeg je nu.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, en ik ben het gelukkig ook niet van plan.
Zeg nooit nooit. Toen ik 15/16 was dacht ik ook dat ik nooit veel zou drinken, want dronken mensen zijn raar. Laat staan drugs.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, en ik ben het gelukkig ook niet van plan.
Garpje!quote:
ik ben wel wijzer.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Toen ik 15/16 was dacht ik ook dat ik nooit veel zou drinken, want dronken mensen zijn raar. Laat staan drugs.
Maar als jeeen paar jaar ouder bent zie je dat 't allemaal wel meevalt.
[..]
Garpje!
Dan ben je geen die-hard fokker en autist enzo, dat is vreemd hierquote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wtf waarom zou je raar zijn als je nog nooit geblowd hebt?
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wtf waarom zou je raar zijn als je nog nooit geblowd hebt?
autist wat is dat?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ben je geen die-hard fokker en autist enzo, dat is vreemd hier
Drugs en alcohol zijn heus niet 't slechtste wat je kan doen met jezelf hoor.quote:
Maar ik betaal!quote:
quote:
Heb je het ook echt nodig of doe je het als gewoonte?quote:
Nee, natuurlijk niet. Het nabootsen van neurotransmitters waardoor je lichaam ze zelf minder makkelijk gaat aanmaken en je lever verneuken is helemaal niet slecht voor je.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Drugs en alcohol zijn heus niet 't slechtste wat je kan doen met jezelf hoor.
ik weet mijn plek ook weerquote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ben je geen die-hard fokker en autist enzo, dat is vreemd hier
weet ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Drugs en alcohol zijn heus niet 't slechtste wat je kan doen met jezelf hoor.
Puur gewoontequote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef 92Merel het volgende:
Heb je het ook echt nodig of doe je het als gewoonte?
quote:
hihi.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
_!
dat zei ik ook. ik zou nooooit roken, nooit drinken en al helemaal geen drugs gebruiken. Zie me nu.
Ik heb nog nooit gerookt, geen drugs gebruikt en drink weinigquote:Op maandag 21 februari 2011 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
_!
dat zei ik ook. ik zou nooooit roken, nooit drinken en al helemaal geen drugs gebruiken. Zie me nu.
Dan kan je inderdaad beter 12+ uur per dag gaan werken om carrière te maken, en op je 40ste erachter komen dat alles waar je zo hard voor gewerkt hebt niets meer is dan lucht.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het nabootsen van neurotransmitters waardoor je lichaam ze zelf minder makkelijk gaat aanmaken en je lever verneuken is helemaal niet slecht voor je.
Ik heb ook nog nooit gerookt. Alleen blowenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gerookt, geen drugs gebruikt en drink weinig
En dan vervolgens met al je verdiende geld op wereldreis gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kan je inderdaad beter 12+ uur per dag gaan werken om carrière te maken, en op je 40ste erachter komen dat alles waar je zo hard voor gewerkt hebt niets meer is dan lucht.
Wel GVDquote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik zei 3 jaar geleden dat ik nooit zou blowen
Je snapt wel wat ik bedoel toch? Er is werkelijk niets mis met aan je carrière werken, maar als ik zie dat mijn baas/manager nu 2 banen van 40 uur in een 60+ werkweek propt, terwijl hij thuis 2 koters van 10 en 12 oid heeft, dan kan ik zo iemand niet begrijpen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dan vervolgens met al je verdiende geld op wereldreis gaan.
Lijkt me ook verschrikkelijk ja.
Bah, wat van de wereld zien.
Bah, trots zijn op wat je bereikt hebt.
Snap dat je het niks vindt.
Dat duurt wel even hoor. Tevens is de stof waar je dronken door raakt een stof die je lever afscheidt bij het verwerken van alcohol.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het nabootsen van neurotransmitters waardoor je lichaam ze zelf minder makkelijk gaat aanmaken en je lever verneuken is helemaal niet slecht voor je.
Natuurlijk mag dat nietquote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je zei niet dat het niet mocht
Nee toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat duurt wel even hoor. Tevens is de stof waar je dronken door raakt een stof die je lever afscheidt bij het verwerken van alcohol.
Natuurlijk klopt dat niet. Het is ook fijn om tijd aan je gezin te besteden, maar als junk, ga je niet eens een gezin krijgen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel toch? Er is werkelijk niets mis met aan je carrière werken, maar als ik zie dat mijn baas/manager nu 2 banen van 40 uur in een 60+ werkweek propt, terwijl hij thuis 2 koters van 10 en 12 oid heeft, dan kan ik zo iemand niet begrijpen.
Trustenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
Ik doe alles wat god verboden heeft.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gerookt, geen drugs gebruikt en drink weinig
En ik maar denken dat je lever alcohol omzette in een giftige stof.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat duurt wel even hoor. Tevens is de stof waar je dronken door raakt een stof die je lever afscheidt bij het verwerken van alcohol.
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
ik klik nietquote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moest aan dit nummer denken
Al ben ik geen stad
quote:
En hoeveel junks zijn er met een gezin, hoeveel workaholics met een gezin ?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt dat niet. Het is ook fijn om tijd aan je gezin te besteden, maar als junk, ga je niet eens een gezin krijgen.
Ik ken een meisje wiens vader een junk is en wiens moeder amper voor zichzelf kan zorgen.
Meisje is geadopteert door haar oom en tante en ligt nu in een psychiatrisch ziekenhuis vanwege zelfmoordneidingen.
maar ik luister nu een lied uit 1993 dat veel leuker isquote:
Dat is dan ook wel weer 't andere uiterste. Ik ken meer mensen die zich kapotwerken voor een carrière, dan mensen die zichzelf de pleuris in werken. En ik heb een aardig breed spectrum aan vrienden/kennissen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt dat niet. Het is ook fijn om tijd aan je gezin te besteden, maar als junk, ga je niet eens een gezin krijgen.
Ik ken een meisje wiens vader een junk is en wiens moeder amper voor zichzelf kan zorgen.
Meisje is geadopteert door haar oom en tante en ligt nu in een psychiatrisch ziekenhuis vanwege zelfmoordneidingen.
Ik weet het niet, heb jij toevallig de statistieken ?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn biology boek.
[..]
En hoeveel junks zijn er met een gezin, hoeveel workaholics met een gezin ?
wow, ik bedoelde met mee-roker meer op straat want niemand rookt hier thuis gelukkig.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu niet meer. Mijn vader is meteen gestopt na 2 hartinfarcten.
Nja, m'n vader rookte gelukkig wel alleen buiten. Binnen blijft dat altijd enorm hangen enzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wow, ik bedoelde met mee-roker meer op straat want niemand rookt hier thuis gelukkig.
Wauw, je kan me verbeteren ! Ik ben trots op jequote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer 't andere uiterste. Ik ken meer mensen die zich kapotwerken voor een carrière, dan mensen die zichzelf de pleuris in werken. En ik heb een aardig breed spectrum aan vrienden/kennissen.
Tevens staat er een spelfout in je post![]()
![]()
![]()
35.21% van de statistieken is verzonnen. Dus daar hebben we niet al te veel aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb jij toevallig de statistieken ?
Alles met te ervoor is slecht. Behalve tevreden en tequilaquote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef tdrone het volgende:
ach je moet gewoon je grenzen kennen een keer blowen ga je niet dood aan maar het moet geen verslaving worden en hetzelfde geldt voor alcohol
Dat is veel beter ja, die geuren blijven altijd heel lang hangen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nja, m'n vader rookte gelukkig wel alleen buiten. Binnen blijft dat altijd enorm hangen enzo.
boefjequote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wow, ik bedoelde met mee-roker meer op straat want niemand rookt hier thuis gelukkig.
Ik buig voor de spellingschecker van firefox.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wauw, je kan me verbeteren ! Ik ben trots op je
Ik ken meer mensen die hun leven vergooien dmv drank/drugs/foute vrienden dan mensen die geen gezinsleven leiden terwijl ze een gezin hebben.
valt deze statistiek eronder?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
35.21% van de statistieken is verzonnen. Dus daar hebben we niet al te veel aan.
[..]
Alles met te ervoor is slecht. Behalve tevreden en tequila
Wat denk je dat die giftige stof doet?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je lever alcohol omzette in een giftige stof.
Had mn biologieleraar het toch fout.
quote:
Hoort deze vast bijquote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
35.21% van de statistieken is verzonnen. Dus daar hebben we niet al te veel aan.
[..]
Alles met te ervoor is slecht. Behalve tevreden en tequila
Woohquote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik buig voor de spellingschecker van firefox.
Foute vrienden heb je dan
Ik ga nu echt slapen
Nee. En ik liet trouwens expres de alcoholisten erbuiten, want ik heb het idee dat die erbovenuit stijgen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb jij toevallig de statistieken ?
Er was eens, lang, lang geleden, in een ver, ver land..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:41 schreef tdrone het volgende:
ga nou niet de grammernazi uithangen mensen dat moet ik nu op school al meemaken we hebben nu rapport schrijven en dat houd in der er bijvoor beeld geen "er"in zinnen mag voorkomen etc. echt zoooo saai om al je geschreven teksten daarop te gaan controleren
Geadopteerd moet alsnog met een 'd'quote:Op maandag 21 februari 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoort deze vast bij
Ik heb tequila
[..]
Wooh
Je had het over geadopeert? Dat woord kent ie inderdaad niet, maar als je dan gaat kijken, zegt ie 'adopteerde' terwijl dat de lading niet dekt.
Ik probeer ze te vermijden![]()
Slaap lekker![]()
nee dat hoeft alleen in zakelijke tekstenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er was eens, lang, lang geleden, in een ver, ver land..
Dus je zegt nu dat alle sprookjes fout zijn?![]()
![]()
![]()
Beide onderstreept hij bij mij.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geadopteerd moet alsnog met een 'd'
Daar gaat het misquote:Op maandag 21 februari 2011 23:41 schreef tdrone het volgende:
ga nou niet de grammernazi uithangen mensen dat moet ik nu op school al meemaken we hebben nu rapport schrijven en dat houd in der er bijvoor beeld geen "er"in zinnen mag voorkomen etc. echt zoooo saai om al je geschreven teksten daarop te gaan controleren
Klopt, maar een voltooid deelwoord waarbij de stam op 'r' eindigt is met een dquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |